به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۴۵۱۳۵

ضربه سهمگین ستاره آلمانی به بارسا: زودتر برگرد!

ضربه سهمگین ستاره آلمانی به بارسا: زودتر برگرد!
گروه ورزشی: تساوی ۱-۱ شب گذشته بارسلونا برابر والنسیا باعث شد که بحران به وجود آمده در این تیم در چند هفته اخیر بیش از پیش جدی شود.
شاگردان ژاوی هفته گذشته شکست تلخی را برابر خیرونا تجربه کردند که شاید کمتر کسی پیش‌بینی ثبت چنین نتیجه‌ای را می‌کرد و امید آنها برای جبران این باخت برابر رویال آنتورپ در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم ناامید شد.
این اتفاقی بود که در بازی دیشب هم برای این تیم رخ داد تا مشخص شود که مشکل به وجود آمده برای این تیم جدی‌تر از حد تصور است و باید به دنبال راه حلی جدی برای آن بود.
مصدومیت تراشتگن که در زمان حضورش در اردوی تیم ملی آلمان در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر گریبان‌گیرش شد و مجبورش کرد تحت عمل جراحی قرار بگیرد، به معضل بزرگی برای این تیم تبدیل شده است.
آمارها نشان می‌دهد که بارسا در پنج بازی اخیر تنها در یک دیدار موفق به ثبت کلین‌شیت شده که بازی برابر اتلتیکو مادرید بود که با تک گل ژوائو فلیکس به سود این تیم به پایان رسید.
آنها در بازی برابر پورتو یک گل، برابر خیرونا چهار گل، برابر رویال آنتورپ سه گل و برابر والنسیا یک گل دریافت کردند تا مجموعا در پنج بازی ۹ با دروازه‌شان باز شده باشد.
بارسا امیدوار است که مصدومیت تراشتگن که مدت زمان دوری‌اش از میادین بین دو تا سه ماه تخمین زده شده هرچه زودتر درمان شود و احتمال دارد تا زمان بازگشت او، ژاوی مجبور به انجام تغییراتی در خط دفاعی برای بهبود وضعیت به وجود آمده در این تیم شود.
این در حالی است که اینیاکی پنیا در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در ترکیب بارسا داشته و شب گذشته هم مهارهای مهمی برابر حملات والنسیا به نمایش گذاشت و به نظر می‌رسد که ژاوی باید تلاشش را برای بهبود عملکرد خط دفاعی تیمش به کار بگیرد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها