به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۴۵۲۴۷

بهترین عملکرد فصل‌مان را به نمایش گذاشتیم

بهترین عملکرد فصل‌مان را به نمایش گذاشتیم
گروه ورزشی:هری کین، ستاره بایرن مونیخ معتقد است بازی این تیم مقابل اشتوتگارت بهترین عملکرد فصل آنها بوده است.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب هفته پانزدهم بوندسلیگا برابر اشتوتگارت قرار گرفت. شاگردان توماس توخل موفق شدند به باخت عجیب ۵-۱ هفته قبل برابر فرانکفورت واکنش خوبی بدهند و با نمایشی قابل تمجید، با نتیجه ۳-۰ به پیروزی برسند.

هری کین، بهترین بازیکن این فصل بایرن مونیخ در این بازی نیز درخشید و موفق شد در دقایق ۲ و ۵۵ دو گل به ثمر برساند و نقش بزرگی در این پیروزی داشته باشد.او پس از بازی در صحبت با رسانه‌ها از عملکرد هم‌تیمی‌هایش تمجید کرد و این پیروزی را بهترین عملکرد فصل تیم دانست.

او گفت:«اگر بخواهم صادق باشم، این احتمالاً بهترین عملکرد ما در این فصل بود. ما می‌خواستیم بعد از نتیجه هفته گذشته، با یک نمایش فوق‌العاده تسلط و تمرکزمان را نشان دهیم. ما سرعت و پرس بسیار خوبی داشتیم. در طول بازی به حریف اجازه ندادیم موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند و می‌توانستیم چند گل دیگر هم به ثمر برسانیم.واقعا نمایش خوبی بود همه کسانی که به جای بازیکنان غایب وارد ترکیب اصلی شدند خوب بازی کردند. همیشه مواقعی وجود خواهد داشت که بازیکنان بیمار و مصدوم باشند. ما در این مواقع به کل تیم نیاز داریم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها