به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب : ۴۴۶۸۱۸

رد پیشنهاد رئال و بارسا از سوی شکارچی جام‌ها

رد پیشنهاد رئال و بارسا از سوی شکارچی جام‌ها
گروه ورزشی: مهاجم منچسترسیتی خاطرنشان کرد که قصد ندارد در آینده نزدیک این باشگاه را به مقصد رئال یا بارسلونا ترک کند.به گزارش ایسنا، خولیان آلوارس، مهاجم منچسترسیتی و تیم ملی آرژانتین، در رادار رئال مادرید قرار گرفته است. این در حالی است که آلوارس تا سال ۲۰۲۸ با سیتیزن‌ها قرارداد دارد. آن طور که سایت اسپورت اسپانیا خبر داده است، آلوارس به‌شدت مورد توجه سران رئال‌ مادرید قرار گرفته و بارسلونا نیز به این بازیکن نیم‌نگاهی دارد. با این حال ستاره آرژانتینی سیتی در صحبت‌هایی احتمال جدایی از سیتی را رد کرد و عنوان کرد دوست دارد در این تیم بماند. 
 
مهاجم پیشین ریورپلات ۳۱ ژانویه ۲۰۰۰ در کالچین کوردوبا به دنیا آمد و در یازدگی سالگی آزمون‌های ریورپلات و بوکا را پشت سر گذاشت و در نهایت راهی ریورپلات شد.خولیان آلوارس جوان در صحبت‌هایی درباره آینده کاری خود گفت: حقیقت این است که من در منچسترسیتی بسیار خوشحالم. من بیش از یک سال است که در باشگاه هستم و از آنچه توانسته‌ایم به دست آوریم بسیار راضی هستم. کادرفنی و بازیکنان از همان ابتدا خیلی به من کمک کردند.

من به عنوان یک بازیکن  خیلی در سیتی پیشرفت کردم و بنابراین اینجا خوشحالم. البته من می‌خواهم به رویاپردازی ادامه دهم و عناوین بیش‌تری کسب کنم. اکنون هدف ما رقابت و تلاش برای کسب همه جام‌های ممکن است.

آلوارس ۲۳ ساله در این فصل در ۲۶ بازی سیتی در تمامی رقابت‌ها ۱۰ گل به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده است.
این بازیکن آرژانتینی در حال حاضر ۱۴ قهرمانی در دوران حرفه‌ای خود دارد، شش عنوان با ریورپلاته، سه عنوان با تیم ملی آرژانتین و یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی، یک قهرمانی در سوپر جام، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها. مهاجم منچسترسیتی به اولین بازیکن جهان تبدیل شد که در یک فصل قهرمان جام جهانی، لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر شد. آلوارس ۲۳ ساله فصل قبل ۴۹ بازی برای منچسترسیتی در تمام رقابت‌ها انجام داد و ۱۷ گل و چهار پاس گل به ثمر رساند. منچسترسیتی باید چهارشنبه در لیگ برتر در زمین اورتون به مصاف این تیم برود. شاگردان گواردیولا اخیر در جام جهانی باشگاه‌ها توانستند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها