به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۴۸۲۸

«آرایش غلیظ» در تدارک اکران دوم عید فطر

گروه فرهنگ و هنر: فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» که احتمال می‌رفت در اکران عیدفطر روی پرده سینماها برود‌، احتمالا در اکران دوم نمایش داده می‌شود.
«آرایش غلیظ» در تدارک اکران دوم عید فطر
سعید خانی (مدیر دفتر پخش نسیم صبا) درباره زمان اکران «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله بیان کرد: «آرایش غلیظ» در جشنواره فجر توانست نظر مخاطبان را جذب کند و فیلمی پر بازیگر و دارای کارگردانی شاخص است. به همین دلیل این فیلم پتانسیل بالایی برای جذب مخاطب دارد و ما در تلاشیم تا این فیلم را در اکران دوم عیدفطر روی پرده سینماهای کشور ببریم. وی همچنین درباره فعالیت‌های آتی دفتر پخش «نسیم صبا» گفت: پس از «آرایش غلیظ» قصد داریم در فصل پاییز دو فیلم «سیزده» و«بیگانه» را اکران کنیم و طبیعتا سایر برنامه‌های اکران نیز اعلام خواهد شد. خانی همچنین اعلام کرد که فیلم سینمایی «برف» به کارگردانی مهدی رحمانی برای اکران پس از فیلم «متروپل» با سرگروه قدس قرارداد بسته است و پس از این فیلم روی پرده می‌رود.

موسسه «نسیم صبا» همچنین در حال حاضر فیلم «پنجاه قدم آخر» کیومرث پوراحمد را روی اکران دارد. «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله، نویسندگی او و هادی مقدم دوست و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است. در این فیلم حبیب رضایی، طناز طباطبایی و حامد بهداد ایفای نقش می‌کنند. آهنگسازی این فیلم به عهده سهراب پورناظری بوده و همایون شجریان تجربه متفاوت خوانندگی تیتراژ آنرا برعهده داشته است. «آرایش غلیظ» جدیدترین فیلم حمید نعمت‌الله پس از «بی‌پولی» است که چند سال قبل با بازی لیلا حاتمی و بهرام رادان ساخته و با استقبال مخاطبان روبرو شد.
مرجع : ايسنا