به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۴۸۵۰۴

ربیعی: مقابل گل گهر تیم برتر میدان بودیم

ربیعی: مقابل گل گهر تیم برتر میدان بودیم
گروه ورزشی: سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید یکی از بهترین بازی‌هایش تیمش در نیم فصل را مقابل گل گهر انجام دادند.
به گزارش ایسنا، محمد ربیعی عصر چهارشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گل‌گهر اظهار کرد: حادثه ناگوار کرمان را تسلیت می‌گویم. من چهار سال در این استان کار کردم و بسیار ناراحت شدم. درباره بازی باید به تیم گل گهر خسته نباشید بگویم. این بازی یکی از بهترین بازی‌های ما از نظر استراتژی تیم بود. بدون تعارف تیم برتر میدان بودیم و بسیار در انتقال‌ها خوب بودیم. اگر در تصمیم آخر بهتر بودیم، گل زنی می‌کردیم.

او ادامه داد: برای این بازی یک امتیاز را کم می‌دانم. ما شایسته پیروزی بودیم و به بازیکنانم برای رعایت نکات لازم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنانم برنامه‌ها را خوب انجام دادند و فقط ای کاش در تصمیمات آخر دقت بیش‌تری می‌کردند. ضربات ایستگاهی گل گهر را کاملا مهار کردیم و در نهایت تکرار می‌کنم که یک امتیاز را برای تیمم کم می‌دانم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره انتظارش از تیم خود عنوان کرد: به نظرم باور جدیدی در تیم رخ داده است اما این زمان بر است. ما در حد توان‌مان در این مسیر قدم برمی‌داریم. این در بلند مدت برای باشگاه ذوب‌آهن جواب خواهد داد. تیم مدیریتی با تمامی مشکلات در تلاش هستند تا موانع را رد کنیم. باید به باور جدیدمان پر و بال بدهیم. امیدوارم این کار هر چه سریع‌تر رخ دهد.

او درباره غیبت فرعباسی در این دیدار گفت:‌ باشگاه اگر صلاح بداند در این خصوص صحبت می‌کند. داستانی در این رابطه وجود دارد که باشگاه اگر صلاح بداند درباره‌اش حرف می‌زند. اگر نیاز باشد بازیکن جایگزین فرعباسی جذب خواهیم کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها