به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۵۵۵۰۵

دعوت آرژانتین از مسی: در المپیک بازی کن

دعوت آرژانتین از مسی: در المپیک بازی کن
گروه ورزشی:خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم ملی زیر 23 ساله‌های آرژانتین، از لیونل مسی دعوت کرد که با این تیم به المپیک پاریس برود.به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم ملی برزیل را در مسابقات انتخابی رقابت‌های المپیک 2024 پاریس از سر راه بردارد و به این رقابت‌ها صعود کند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم ملی برزیل مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌هاست و بسیاری انتظار داشتند که آنها با حضور در پاریس بتوانند از این عنوان دفاع کنند اما این اتفاق رخ نداد و حالا این تیم غایب بزرگ المپیک خواهد بود. 

از مدتی پیش صحبت‌هایی درباره احتمال حضور مسی در ترکیب تیم ملی زیر 23 ساله‌های آرژانتین در المپیک به گوش می‌رسید و ماسکرانو پس از پایان این بازی بار دیگر به این نکته اشاره کرد تا هواداران آرژانتینی بیش از پیش هیجان‌زده شوند. ماسکرانو در این باره به خبرنگاران گفت: «مسی در المپیک؟ درهای این تیم از سوی من به روی او باز است. همه چیز بستگی به خودش دارد که چه تصمیمی بگیرد. او به ما تبریک گفت. ما می‌دانیم که لئو یکی از هواداران پر و پا قرص تیم ملی کشورش است. زمان زیادی برای صحبت با او درباره حضورش در المپیک وجود خواهد داشت.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها