به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۵۵۹۹۱

محمد ربیعی به فولاد سلام می‌کند!

محمد ربیعی به فولاد سلام می‌کند!
گروه ورزشی:به نظر می‌رسد محمد ربیعی در راه سومین تجربه باشگاهی خود در لیگ برتر فوتبال ایران باشد.
به گزارش "ورزش سه"، با تکذیب نشدن خبرهای بعد از ظهر روز گذشته در رختکن ذوب آهن به نظر می‌رسد سرمربی موفق و جوان سبزپوشان آماده سفری به مقصد اهواز است جایی که فولاد بحران‌زده با پتانسیل بزرگ و نیمکتی خالی انتظارش را می‌کشد.

ربیعی که بعد از چهار سال فوق‌العاده در مس رفسنجان امسال به ذوب آهن پیوست در سمت تازه نیز موفق بود و بعد از دوره طولانی فترت سفید و سبزپوشان اصفهانی آنها را تا رده پنجم جدول بالا آورد. اگرچه تقدیر او بر این بود که آخرین مسابقه‌اش در فولادشهر با شکست همراه باشد. آنها در نیمه اول یک پنالتی را توسط شایان مصلح از دست دادند تا در نیمه دوم مغلوب تک گل ملوانی‌ها بشوند؛ تیمی که در هر دو بازی خود در اصفهان پیروز از زمین بیرون آمده است.

ربیعی دیروز با کاپشنی ورزشی از کنار زمین تیمش را هدایت می‌کرد و کنار او دستیاران وفادارش به او یاری می‌دادند. تیمی که از سال سوم حضورش در مس او را همراهی می‌کند و در در زمان قرارداد با ذوب آهن تنها یک تغییر داشته است. حالا این جمع بدون سرمربی مدتی تمرینات ذوب را زیر نظر خواهد گرفت و با انتخاب فرد جدید آنها نیز به احتمال بسیار زیاد به اهواز کوچ خواهند کرد.

آنچه که باعث جدایی ربیعی از ذوب آهن می‌شود ظاهرا مشکلات مالی ادامه‌دار این باشگاه قدیمی اصفهانی است که از خوشنام‌ترین تیم‌های فوتبال ایران به حساب می‌آید و یک عنوان نایب قهرمانی آسیا نیز در اختیار داشته است. آنها امسال با مدیریت عامل نیما نکیسا کار را به ربیعی سپردند و بعد از نیم فصل چالش و در شرایطی که تیمش را برای نیم فصل دوم به خوبی تقویت کرده بود، مسیرش را عوض خواهد کرد. البته که ذوب آهن با این انتقال به هیچ وجه موافق نیست اما قرارداد ربیعی طوری تنظیم شده که او بتواند با پرداخت بند فسخ از باشگاهش جدا بشود.

این جدایی مهم‌ترین تحول نیمکت‌های لیگ برتر در ابتدای نیم فصل دوم است و حالا با روشن شدن تکلیف نیمکت فولاد، ذوب آهن نیز باید به سرعت گزینه‌ای را جایگزین ربیعی کند. دو مربی نام آشنای لیگ برتری اولین اسم‌هایی هستند که به ذهن همه می‌آیند اما شاید تقدیر ذوب آهن توسط فرد دیگری نوشته شود. چهره‌ای که از بازیکنان قدیمی و افسانه‌های باشگاه ذوب آهن است و با توجه به جمیع شرایط ممکن است تیم را به زودی و به سرعت تحویل بگیرد. البته اسم‌های دیگری نیز در به میان آمده که هیچ کدام تایید نشده‌اند. اما هر چه که هست قصه ربیعی و ذوب آهن به پایان رسیده؛ آن هم در مسابقه‌ای نزدیک مقابل سرمربی‌ای که در انتهای سال گذشته از فولاد شهر به انزلی کوچ کرده بود.
برچسب ها: لیگ برتر فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها