به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۴۶۰۰۵۷
گواردیولا:

خسته‌ام اما ادای سوپرمن را درمی‌آورم

خسته‌ام اما ادای سوپرمن را درمی‌آورم
گروه ورزشی:پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید یک مربی در حد و اندازه او باید همیشه خودش را قوی نشان دهد.به گزارش "ورزش سه"، مطرح شدن بحث جدایی یورگن کلوپ از لیورپول به دلیل فشار زیاد و خستگی در پایان فصل جاری باعث شده است که صحبت‌های بسیاری درباره احتمال جدایی گواردیولا هم مطرح شود. 

با این حال، او پیش از این تاکید کرده بود که تصمیمی برای انجام این کار ندارد اما حالا اعتراف کرده که او هم از این شرایط و از فراز و نشیبی که در طول این مسیر طی کرده خسته شده و گاهی صرفا مجبور است که به قوی بودن تظاهر کند. این مربی اسپانیایی در این باره به خبرنگاران گفت: «همه ما به عنوان سرمربی فراز و نشیب خاص خودمان را طی کرده‌ایم. این اتفاق طبیعی است. من در بارسا واقعا خسته بودم و جدا شدم. اینجا هم بیشتر از چیزی که در ابتدا تصور می‌کردم ماندم. انتظارات از مربیان بالاست.

مدیرانی که در سیتی حضور دارند از من شناخت خوبی دارند و می‌دانند که چه زمانی خسته هستم یا در شرایط خوبی قرار ندارم. آنها متوجه این موضوع می‌شوند و از این نظر مشکلی بین ما وجود ندارد اما مسئله این است که گاهی باید وانمود کنی سوپرمن هستی. باید طوری رفتار کنی انگار همه چیز عالی و بی‌نقص است و 1000 میلیون جام ببری و مدام کارهای استثنائی انجام بدهی. امروز مردم واقعا گیج و آشفته هستند. آنها همیشه با خودشان فکر می‌کنند که "آن مرد خیلی کامل است!"»
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها