به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۰۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۶۰۱۲

کشی: آرژانتین بدون مسی ایران را نمی​برد

گروه ورزشي: سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه به دنبال برتری تیمش مقابل بوسنی، در مورد دیدار آرژانتین برابر تیم ایران خاطر نشان کرد: آرژانتین اگر مسی را نداشت نمی توانست مقابل ایران به پیروزی برسد.
کشی: آرژانتین بدون مسی ایران را نمی​برد
به گزارش فیفا، تیم نیجریه که در بازی نخست خود در جام جهانی 2014 مقابل ایران به تساوی بدون گل دست یافته بود، دیشب برابر بوسنی با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا بعد از آرژانتین، بخت دوم صعود از گروه ششم این رقابت ها باشد. این تیم اکنون در آخرین بازی خود باید چهارشنبه شب به مصاف آرژانتین برود. استفن کشی بعد از این مسابقه با اشاره به برتری سخت یک بر صفر آرژانتین مقابل ایران در دیگر بازی دیشب گفت: بازی دیشب آرژانتین نشان داد که اگر این تیم لیونل مسی را نداشت نمی توانست ایران را شکست بدهد.

وی در مورد تساوی 2 بر 2 غنا دیگر تیم آفریقایی حاضر در جام جهانی مقابل آلمان در گروه G نیز خاطر نشان کرد: حالا همه در آفریقا خوشحال هستند. کشی در ادامه ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش که برای دومین بار در این جام توانستند دروازه نیجریه را بسته نگه دارند، افزود: روحیه جنگندگی بازیکنان خیلی خوب است. هرگز فکر نمی کردم که نتوانیم به دور دوم صعود کنیم. زدن گل ارزش زیادی برای من دارد اما این پیروزی مرهون 90 دقیقه تمرکز و تلاش همه بازیکنان بود.
مرجع : ايرنا