به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۰:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۶۰۵۴۸

جالبترین هتل‌های ایران و چگونگی اقامت در آنها

گروه گردشگری: جذاب و خاص بودن هتل یا محل اقامت سفر را دلچسب‌تر می‌کند و خاطره‌های دلنشینی رقم می‌زند. در کشور ما ایران هتل‌های بسیار جالب و منحصربه‌فردی وجود دارد که حتی می‌توانیم از این هتل‌ها به عنوان یک جاذبه گردشگری یاد کنیم!
هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش
اگر علاقه‌مند به سفر، اقامت در هتل‌های کم‌نظیر و کسب تجربه‌های جدید در شهرها و مقاصد مختلف هستید، تا پایان همراه ما باشید، تا شما را با برخی از این هتل‌ها در مقاصد مختلف آشنا کنیم.
معرفی بهترین و جالبترین هتل‌های ایران
در کشورما هتل‌های مختلف با معماری‌ها متفاوت وجود دارد که برخی از آنها جذابیت بیشتری دارند. مثلا اقامت در یک هتل دریایی، کویری یا صخره‌ای تجربه‌ای آشنا و معمول نیست بلکه بسیار خاص و کم‌نظیر است. از بهترین و جالب‌ترین هتل‌های ایران می‌توان موارد زیر را نام برد.

هتل ترنج کیش
یکی از هتل‌های خاص جنوب کشور، هتل ترنج در جزیره کیش است. این هتل به‌خاطر موقعیت قرارگیری خاص خود که روی آب‌های نیلگون دریای خلیج فارس بنا شده، بسیار معروف و محبوب است. همچنین معماری این هتل نیز بسیار جذاب بوده و در کف سوییت‌های این هتل قسمتی به‌صورت شیشه‌ای کار شده است که لذت تماشای زیبایی‌ دریا را از اتاقتان برای شما به ارمغان می‌آورد.
برای سفر به جزیره کیش می‌توانید بلیط هواپیما تهیه کنید و به‌صورت مستقیم به جزیره کیش پرواز کنید. یا اینکه به‌صورت زمینی سفر خود را انجام دهید و بعد از طی مسیر با اتوبوس، قطار و... و رسیدن به بندرعباس ادامه مسیر را به‌صورت دریایی و با کشتی‌های مخصوص به سمت جزیره کیش پیش بروید.

هتل لاله کندوان
تصور اقامت در هتل پنج ستاره صخره‌ای آن هم در یک روستای توریستی بسیار هیجان‌انگیز است! اگر این تصور برای شما هم بسیار دلپذیر بود، باید بگوییم که می‌توانید این خیال را به واقعیت تبدیل کنید و در سفر خود به شهر تبریز چند روزی را به بازدید از دهکده توریستی کندوان اختصاص دهید و در هتل صخره‌ای لاله کندوان که در نوع خود بسیار بی‌نظیر است، اقامت کنید. جالب است بدانید که خانه اکثر مردم این روستا نیز صخره‌ای است.
برای سفر به تبریز و سپس بازدید از روستای کندوان می‌توانید بلیط اتوبوس تهیه کنید یا اینکه به‌صورت ریلی یا هوایی خود را به تبریز برسانید، سپس به سمت شهر اسکو حرکت کنید و در نزدیکی آن به بازدید از روستای کندوان بپردازید.

هتل لاله کندوان

هتل بام سبز رامسر
در کل سرسبزی و طبیعت زیبای رامسر بسیار حیرت‌انگیز است؛ حال اگر بگوییم می‌توانید در بالای کوه و در میان درختان به هم تنیده جنگل در یک هتل اقامت داشته باشید، بی‌شک شگفت‌زده خواهید شد. هتل بام سبز رامسر دقیقا در چنین شرایطی قرار دارد و راه رسیدن به اتاق‌های این هتل تله کابین است. مطمئناَ اقامت در این هتل تجربه بی‌نظیر و بسیار جالبی خواهد بود.
برای اقامت در این هتل کم‌نظیر باید ابتدا خود را به شهر رامسر برسانید که به این منظور می‌توانید بلیط قطار یا اتوبوس تهیه کنید یا اینکه سفر با خودرو شخصی را در اولویت قرار دهید. سپس به سمت مجموعه تله‌کابین رامسر و مجتمع شهر سبز حرکت کنید. بهتر است قبل از آغاز سفر و قبل از پرشدن ظرفیت هتل به‌صورت اینترنتی رزرو هتل را انجام دهید تا بتوانید در این هتل زیبا و خاص اقامت داشته باشید. 

هتل کپری قلعه گنج
هتل کپری قلعه گنج یک هتل با معماری بومی و سنتی اما از نظر کیفیت هم‌سطح با هتل‌های چند ستاره و مدرن است که در کرمان قرار دارد. این هتل در روستای سرتک شهرستان قلعه گنج قرار دارد و با اقامت در این هتل علاوه‌بر لذت‌بردن از معماری آن امکان تماشای آسمان شب پرستاره، کویرنوردی، تور سافاری و برنامه‌های مهیج دیگر را خواهید داشت. برای اقامت در این هتل ابتدا باید با تهیه بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس خود را به کرمان برسانید و سپس به سمت شهرستان قلعه گنج حرکت کنید.

هتل قلعه گنج

علاوه‌بر موارد ذکر شده هتل ابیانه کاشان، هتل کویری بالی، هتل بین‌المللی لاله بیستون و... نیز از دیگر هتل‌های خاص و جالب ایران هستند.

فوت و فن رزرو هتل ارزان
اهمیت بالای محل اقامت در کیفیت کلی سفر باعث می‌شود که بیشتر افراد هنگام سفر دغدغه رزرو هتل و اقامتگاه را داشته باشند. اگر می‌خواهید هنگام سفر نگرانی از بابت تکمیل ظرفیت یا محدود شدن ظرفیت هتل مدنظر خود نداشته باشید، توصیه می‎کنیم به‌صورت اینترنتی بلیط خود را در اسرع وقت رزرو کنید تا سفر راحت و کم دغدغه‌ای داشته باشید.
برای رزرو هتل ارزان اولین راه این است که در گزینه‌های مختلف در سایت‌های معتبر جستجو کنید و هتل باکیفیت متناسب با بودجه مدنظر خود را رزرو نمایید. یا اینکه در سایت هتل مدنظرتان عضو باشید و از تخفیفات هتل‌ آگاه شوید. مورد دیگر این است که می‌توانید در بین رزروهای کنسل شده جستجو کنید، همچنین می‌توانید سفر خود را در ایامی که میزان مسافر کم‌تر است انجام دهید؛ چون در ایام غیرپیک تا حد زیادی هزینه خرید بلیط و رزرو هتل نسبت به ایام پیک کاهش می‌یابد.

اگر سفرتان را برای ایام پیک سفر مثل نوروز برنامه‌ریزی کرده‌اید و می‌خواهید در یکی از هتل‌های خاص و جالب ایران مثل هتل ترنج کیش و... اقامت داشته باشید باید در اولین فرصت و چند هفته قبل از سفر اقدامات لازم برای رزرو هتل و خرید بلیط را انجام دهید؛ چون این هتل‌ها معمولا بسیار پرطرفدار هستند و ظر فیتشان به سرعت تکمیل می‌شود.
به طور کلی رزرو هتل آنلاین برای شهرهای مختلف مخصوصا شهرهای پرمسافر مثل تهران و مشهد بسیار مناسب‌تر است. برای مثال می‌توانید به سادگی به صورت اینترنتی برای رزرو هتل تهران ارزان یا رزرو هتل مشهد نزدیک حرم اقدام کنید.
با اقامت در هر کدام از هتل‎‌های منحصربه‌فرد و کم‌نظیر کشورمان در مناطق مختلف تجربه‌های بسیار جدید و خارق‌العاده‌ای به دست خواهید آورد که فراموش شدنی نیستند.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها