به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۶۶۰۷۳

ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم

ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم
گروه ورزشی:ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، می‌گوید بی‌صبرانه منتظر تماشای تقابل رئال مادرید برابر بایرن مونیخ است.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیدارهای برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند برابر منچسترسیتی و آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر حاضر در این مسابقات راه پیدا کنند.

حالا این دو تیم بر اساس قرعه‌ای که از پیش تعیین شده بود باید در مرحله نیمه نهایی و در دو بازی رفت و برگشت روبروی یکدیگر به میدان بروند تا تکلیف یکی از دو تیم حاضر در دیدار فینال مشخص شود. تیم دیگری که به فینال این رقابت‌ها صعود خواهد کرد هم از بین پاری سن ژرمن و دورتموند انتخاب خواهد شد.

ژابی آلونسو هم شب گذشته موفق شد به همراه بایر لورکوزن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا کند. او پیش از این تجربه بازی در ترکیب رئال مادرید و بایرن مونیخ را داشته و یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این دو تیم در سال‌های پیش رو به حساب می‌آید.

این مربی جوان اسپانیایی در گفتگو با خبرنگاران درباره رویارویی دو تیم سابقش اظهار داشت:« البته که بازی رئال مادرید برابر منچستر سیتی را دیدم. من عاشق فوتبال هستم. همه می‌دانیم که رئال مادرید در دیدارهای دشوار چه روحیه و چه شخصیتی دارد. نیمه نهایی بسیار جذابی مقابله بایرن در پیش است و من مشتاق دیدن این دیدار هستم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها