به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۴۶۷۵۲۱

حرف آخر تی وی، اپلیکیشنی که هر کنکوری باید داشته باشد

گروه دانش: یکی از برترین مجموعه هایی که در زمینه آموزش کنکور در حال حاضر به فعالیت می پردازد، حرف آخر نام دارد. این موسسه برای نخستین بار در ایران توانست دی وی دی های آموزشی کنکور را برای دانش آموزان سراسر کشور تدارک ببیند و با تصویر سازی، مطالب را عمیق تر به آن ها آموزش دهد. باید توجه داشته باشید که تصویر سازی می تواند تمامی مطالب را در نیم کره راست مغز تثبیت کند و نتیجه بهتری را نسبت به سایر روش های آموزشی داشته باشد. برای آگاهی هرچه بیش تر نسبت به آکادمی حرف آخر با ما تا انتها همراه بمانید.
حرف آخر تی وی، اپلیکیشنی که هر کنکوری باید داشته باشد
دلیل برتری موسسه حرف آخر نسبت به سایرین چیست ؟
چرا حرف اخر نسبت به بقیه موسسات کنکور بهتر عمل کرده است ؟ قطعا همه شما می دانید که کنکور در کشور ما یک آزمون ساده و پیش پا افتاده نیست، بلکه برای قبولی در آن با رتبه های عالی باید ساعت ها زمان گذاشت و مطالعه کرد. این مطالعات پی در پی اگر به روش درست و اصولی انجام نشوند، انرژی بسیار زیادی را از دانش آموز می گیرند.
 به طور کلی می توان گفت دانش آموز ممکن است ساعت ها تمرکز و وقت خود را بر روی مطالعه تعداد اندکی از صفحات کتاب بگذارد. اما زمانی که از ویدئوهای آموزشی حرف آخر استفاده می کند، قادر است تا زمان یادگیری را کاهش دهد و کیفیت تثبیت علوم را در مغز بالا ببرد. هنگامی که شروع به استفاده از پکیج های این موسسه می کنید، تکنیک های زیادی را آموزش می بینید و می توانید با برنامه ریزی که برای شما در نظر گرفته شده است، حجم بالایی از مطالب را در مدت زمان کوتاه یاد بگیرید.  این موضوع دلیل محکمی است که ثابت می کند موسسه حرف آخر نسبت به سایر آکادمی های آموزشی برتری دارد و دانش آموزان می توانند بدون نگرانی از پکیج ها برای قبولی در کنکور با رتبه های عالی استفاده کنند.

معرفی اپلیکیشن حرف آخر تی وی، یک بستر آموزشی جامع و کامل
با توجه به فراگیرشدن تکنولوژی های آموزشی بر بستر آنلاین موسسه حرف آخر تصمیم گرفت تمامی فیلم های آموزشی خود را از حالت دی وی دی های حرف آخر به اپلیکیشن حرف آخر تی وی تغییر دهد. مزیت استفاده از بستر اپلیکیشن این بود که حرف آخر توانست مشاور مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز به آموزش های خود اضافه کند. در واقع هوش مصنوعی توانست با ثبت دقیق تمامی اطلاعات کاربر حین مشاهده فیلم های آموزشی حرف آخر و ارائه این اطلاعات به مشاور داوطلب نقش مهمی در شناسایی نقاط قوت و ضعف وی داشته باشد.
بررسی متد آموزشی در اپلیکیشن حرف آخر
کمی قبل توضیح مختصری درباره روش کار حرف آخر دادیم، حال باید کمی این موضوع را برایتان شفاف تر کنیم تا درک جامعی از متد آموزشی در اپلیکیشن موسسه داشته باشید. مغز انسان دارای دو نیم کره چپ و راست است که هر یک از آن ها وظیفه مشخصی را در یادگیری مطالب بر عهده دارند.

اپلیکیشن حرف اخر تی وی

تاکنون روش های زیادی برای مطالعه دروس به ویژه برای کنکور ارائه شده اند که اکثر آن ها دانش آموز را ملزم می کند تا به حفظ کردن مطالب بپردازد. در این مواقع اطلاعات دریافت شده توسط مغز، در نیم کره چپ قرار می گیرد و پس از مدت زمان کوتاهی فراموش می شود. اما این چه روشی باعث تثبیت مطالب در نیم کره راست مغز می شود؟
پاسخ آن ساده است، قطعا مطالبی که به صورت زنده، تصویر سازی شده و شنیداری توسط مغز دریافت می شود قابلیت ثبت شدن در نیم کره راست را دارد. این اکادمی با استفاده از متد شبیه سازی به دانش آموزان کمک می کند تا در جلسه کنکور به راحتی مطالب را به یاد آورده و پاسخ صحیحی را به سوالات بدهد.

دوره های اپلیکیشن حرف آخر برای چه دانش آموزانی مناسب است؟
دقت داشته باشید که تمامی دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، می توانند از پکیج های آموزشی این آکادمی استفاده کنند و نتایج فوق العاده آن را به دست آورند. روش تدریس در این پکیج ها به گونه ای است که دانش آموز اگر در فهم یک مطلب مشکل داشته باشد، می تواند به راحتی آن را برای خود شفاف کرده و به طور کامل یاد بگیرد. بعضی از دانش آموزانی که پایه های نسبتا ضعیفی دارند تصور می کنند استفاده از این پکیج برایشان سودمند نیست، این تصور درست نیست. بلکه با استفاده از دی وی دی های اکادمی حرف آخر دانش آموز می تواند در مدت زمان اندک به مفاهیم مسلط شود. دانش آموز می تواند با خرید پکیج تمامی دروس خود را یاد گرفته و در آزمون سراسری در زمان مقرر شرکت کند. تمامی دروس نظام قدیم به روش شبیه سازی آموزش داده شده اند که باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

قیمت دوره های اپلیکیشن حرف آخر چقدر است؟
یکی از مهم ترین و اساسی ترین موضوعات برای دانش آموزان، قیمت حرف آخر است‌. برای برطرف کردن این دغدغه باید بگوییم که هزینه پکیج های این مجموعه نسبت به سایر آکادمی های آموزشی بسیار مناسب است. به طوری که دانش آموز می تواند با پرداخت هزینه اندکی، این پکیج را خریداری کرده و از آن استفاده کند. توجه داشته باشید که در بعضی از مواقع آکادمی تخفیف هایی را برای پکیج های آموزشی خود در نظر می گیرد که می توانید از آن استفاده کنید و با یک تیر دو نشان بزنید. برای آگاهی هرچه بیش تر در ارتباط با هزینه پکیج های آموزشی، می توانید با مشاوران آکادمی تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

اساتید حرف آخر
توجه داشته باشید که اساتید مجموعه حرف آخر از محبوب ترین استادان در سطح کشور هستند و تیم قوی را در این آکادمی تشکیل داده اند.  هنگامی که ویدئو های این آکادمی را بررسی می کنید، متوجه می شوید به غیر از استاد یک فرد دیگر حضور دارد و سوالاتی که ممکن است برای دانش آموز پیش آید را مطرح می کند. در این صورت دانش آموز می تواند تمامی سوالات خود را برطرف نماید.

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها