به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۲:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۴۶۹۲۹۴

پرسپولیسی‌ها ازداور بازی استقلال شاکی شدند

پرسپولیسی‌ها ازداور بازی استقلال شاکی شدند
گروه فیلم: قضاوت دیدار استقلال و ذوب‌آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر در شرایطی به کوپال ناظمی سپرده شد که با توجه به جایگاه آبی‌پوشان در جدول رده‌بندی این مسابقه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود.
 
صحنه مشکوک به هند روزبه چشمی در دقیقه ۷۴ و یک خطا از سوی این بازیکن در دقیقه ۷۶ باعث شد تا اعضای تیم ذوب‌آهن نسبت به عدم جریمه او با کارت زرد دوم معترض باشند.از طرفی در دقیقه ۹۰ مسابقه نیز روزبه چشمی در محوطه جریمه برخوردی با مهاجم ذوب‌آهن داشت که ذوبی‌ها در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. کمال کامیابی‌نیا هم پس از بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: روزبه چشمی حداقل سه بار باید اخراج می‌شد.عدم اخراج روزبه چشمی توسط کوپال ناظمی با واکنش تند هواداران پرسپولیس روبرو شد:

کاربر رضا با انتشار توئیتی نوشت: روزبه چشمی بازیکن ذوب آهن را هل داد و باید کارت زرد دوم را میگرفت و اخراج میشد ولی داور اخراجش نکرد، اگه بازیکن پرسپولیس همچین کاری میکرد صد درصد اخراجش میکرد؛ حمایت یعنی این.

فردین اینگونه واکنش نشان داد: علاوه بر اینکه روزبه چشمی در این بازی اخراج نشد، دقیقه۹۱ پنالتی صددرصد گرفته نشد تا مشخص شود با دستور از بالا تیم محبوبشان باید قهرمان شود.
....
کاربر استاد معین با هشتگ عدالتم آرزوست در مورد داوری بازی استقلال نوشت: آقای کوپال ناظمی! روزبه چشمی باید اخراج میشد، دو خطای پشت سرهم، اگر این اتفاق واسه پرسپولیس میافتاد ما باید سر ب بیابون میذاشتیم، این چه عدالتیه ک داور یه تیم را با سوتهای عجیب غریب میکشونه پشت محوطه حریف؛ یه تیمو ۱۰نفره میکنین، یه تیمم جلوی ۱۰ نفره شدنشو میگیری.
...
کاربر سعید هم اینگونه واکنش نشان داد: توی دوتا بازی پرسپولیس دوتا از بازیکناش امیدعالیشاه و سروش رفیعی با کارت قرمز داور از بازی اخراج شدن، من منکر خطایی که کردن یا درست وغلط بودن اخراج شون نیستم ولی چرا روزبه چشمی که خطای بدتری هم مرتکب شد نباید اخراج بشه؟ فدراسیون آبی اینجوری همیشه هوای اینها را داره.


کاربر هافبک دفاعی هم با حالتی کنایه آمیز نوشت: روزبه چشمی باید اخراج میشد، خطاش شدیدتر از عالیشاه بود ولی لباس‌ش آبیه.
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: پرسپولیس استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها