به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۴۶۹۶۸۱
بازی دیدنی و پرحاشیه در برنابئو

رئال مادرید 2 - بایرن مونیخ 1: نجات پادشاه با نویر و خوسلو!

رئال مادرید 2 - بایرن مونیخ 1: نجات پادشاه با نویر و خوسلو!
گروه ورزشی: در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید و بایرن مونیخ در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل همدیگر قرار گرفتند. ابتدا بایرن مونیخ با گل آلفونسو دیویس به برتری رسید اما رئال در دقایق پایانی با زدن دو گل کامبک زد و به فینال صعود کرد.
بازی با حملات نصفه و نیمه رئال آغاز شد و در این بین بایرنی‌ها هم دست و پا بسته نبودند و چند بار به دروازه رئال نزدیک شدند. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۳ شکل گرفت که شوت وینیسیوس در سمت راست محوطه با دخالت نویر به تیر دروازه خورد و در برگشت هم نویر شوت عالی رودریگو را گرفت.
در ادامه باز هم بازی با حملات رئال دنبال شد اما دفاع بایرن مونیخ به خوبی مقاومت کرد. در دقیقه ۲۷ سرژ گنابری مصدوم شد و جایش را به آلفونسو دیویس داد.
یک دقیقه بعد والی ناگهانی و محکم هری کین با واکنش لونین دفع شد.
در ادامه باز هم بایرن به دفاع رفت و خبری از موقعیت جدید نبود تا اینکه در دقیقه ۴۰ ارسال وینیسیوس می‌رفت که وارد دروازه شود اما نویر با واکنشی عالی مانع آن شد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.
2019865
در دقیقه ۴۶ ضربه محکم والورده با برخورد به اریک دایر دفع شد.
در دقیقه ۵۳ اولین موقعیت بایرن در نیمه دوم به دست آمد. جایی که ضربه کین را لونین به‌صورت ناقص دفع کرد.
در دقیقه ۵۹ ضربه آزاد فوق‌العاده رودریگو را نویر با سیوی زیبا مهار کرد.
دو دقیقه بعد وینیسیوس با یک شوت زیبا و چشم‌نواز می‌توانست دروازه را باز کند اما باز هم نویر با یک سیو دیگر مانع شد.
پس از چند حمله از رئال، حالا نوبت بایرن بود. در دقیقه ۶۸ شوت زیبای دیویس از گوشه محوطه جریمه به تور دروازه رئال چسبید و آنها به برتری رسیدند.
2019866
۵ دقیقه بعد رئال به گل رسید اما به دلیل خطای ناچو بر روی کیمیش داور گل را مردود کرد.
پس از این موقعیت بایرن کاملا عقب کشید و چشم‌انتظار سوت پایان بود. حملات نصفه و نیمه رئال هم ادامه داشتند تا اینکه در دقیقه ۸۸ روی ارسال وینیسیوس نویر با دفع اشتباه توپ را به مقابل پای خوسلو انداخت و این مهاجم به راحتی دروازه را باز کرد.
2019864
کامبک رئال سه دقیقه بعد با گلی دیگر از خوسلو تکمیل شد. پس از حمله‌ای از سفیدپوشان رودیگر از سمت چپ توپ را به مقابل دروازه فرستاد و مهاجم اسپانیایی توپ را به تور دروازه چسباند. داور ابتدا این گل را به دلیل آفساید مردود کرد اما پس از مشورت با کمک داور ویدئویی تصمیمش را تغییر داد.
2019867
در ثانیه‌های پایانی بازی تلاش‌های بایرن برای زدن گل مساوی کافی نبودند و رئال با برتری ۲-۱ در بازی امشب و ۴-۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی فینال ومبلی و حریف دورتموند شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها
پربحث‎ترين مطالب و خبرها