به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۶۹۷۳۷

دو خواننده‌ معترض، بازداشت شدند

گروه هنری: وفا احمدپور (وفادار) و دانیال مقدم، خواننده‌های معترض، در پی انتشار موزیک‌ویدئویی با نام «آماده‌باش»، بازداشت شدند.
دو خواننده‌ معترض، بازداشت شدند
مقدم بعدازظهر چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌ماه، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که مأموران در برابر محل سکونت او حاضر شده‌اند و احمدپور هم همراه او است. این دو هنرمند در موزیک ویدئوی «آماده‌باش» به معضلاتی چون مشکلات اقتصادی و گشت ارشاد اشاره کرده‌اند و می‌گویند که «ما مردم ایران» متحد می‌مانیم و «این کشور را می‌گیریم». وفا احمدپور پیش از این نیز سابقه بازداشت را داشته و در بهمن‌ماه سال گذشته در منزل شخصیش بازداشت شده بود. 
 دانیال مقدم نیز چند ترانه دیگر با موضوعات اجتماعی و اعتراضی از جمله آهنگ «رئیس» را با اجرای غلام کویتی‌پور، ‌نوحه‌خوان مشهور دوران جنگ ایران و عراق، و اثر دیگری با حضور سحر زکریا و صبا کمالی، بازیگران سینما و تلویزیون، به مناسبت روز جهانی منع خشونت علیه زنان منتشر کرده بود.
این خواننده آذرماه سال گذشته اعلام کرد که در همین زمینه برای او، خانم زکریا و خانم کمالی پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه به اتهام «دعوت به فساد و فحشا» گشوده شده است. 

پاینده ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۰۹:۴۳
درود بر شرافت و غیرت و شجاعت این دو هنرمند مردمی (439949)
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۱۲:۰۷
بهار نیوز خودش با دست خودش بخش کامنتهای سایت رو به فنا داد. اولا که همش امکان کامنت گذاشتن زیر پستها رو غیر فعال میکردین. اون معدود پستهایی هم که میشه نظر داد یا کامنتهاشو تایید نمی کنید و یا اینکه اینقدر دیر تایید میکنید که دیگه اون پست از داغ بودن میوفته. یک روزی بهار نیوز خیلی هیجان داشت و پر مخاطب بود و کلی نظر می‌دادیم، ولی متأسفانه خود شما دست اندرکاران سایت اون رو خراب کردین از بس به خواسته ها و کامنتها بی توجه و بی تفاوت بودید و هستید. (439954)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها
پربحث‎ترين مطالب و خبرها