به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۷۱۳۹۸

کلوپ، قهرمان لیگ برتر را معرفی کرد

کلوپ، قهرمان لیگ برتر را معرفی کرد
گروه ورزشی:یورگن کلوپ در حالی که هنوز لیگ برتر به پایان نرسیده، پیش‌بینی کرد که سیتی امشب با پپ برای چهارمین بار متوالی جام را بالای سر می‌برد.به گزارش ورزش سه، دوران حضور یورگن کلوپ در لیورپول امشب به پایان خواهد رسید. مرد آلمانی بعد از بازی با ولورهمپتون برای همیشه از قرمزها خداحافظی می‌کند و طبق وعده خودش برای مدتی شاید طولانی استراحت کند. 
 
 
او قطعا دیگر در لیگ برتر مربیگری نخواهد کرد. فصل بعد به جای او آرنه اسلوت هلندی روی نیمکت لیورپول خواهد نشست.کلوپ در آخرین مصاحبه خود در مورد مربی بعدی قرمزها گفت: «یک مربی خوب می‌آید و باشگاه در دستان شخص مناسبی قرار خواهد گرفت. من واقعا می‌خواهم که او عملکرد خوبی داشته باشد. اینطور نیست که من فکر کنم خدای من، چه اتفاقی قرار است رخ بدهد؟ من این افتخار را داشتم که بتوانم برای این مدت در این باشگاه بزرگ کار کنم. برای مدتی طولانی این یک افتخار و امتیاز بود و حالا نفرات بعدی می‌توانند این‌ کار را انجام بدهند.»
 
 
 
کلوپ تایید کرد که برای مدتی شاید طولانی استراحت کند: «استراحت من طولانی خواهد بود حتی اگه 100 درصد موجبات این موضوع فراهم نباشد. قطعا دوران من در انگلیس به پایان رسیده چون من در این کشور مربی تیم دیگری نخواهم شد. اگر دوباره مربیگری کنم، این اطراف نخواهم بود.»

وداع با آنفیلد: «یکشنبه من با حضور 60 هزار تماشاگر در آنفیلد و میلیون‌ها انسان در سراسر جهان صحبت خواهم کرد. دیدن آنفیلد برای آخرین بار واقعا سخت خواهد بود، که اگر سخت نبود یعنی اینکه ما با هم لحظات بدی را سپری کردیم. ما اوقات خوبی را داشتیم بنابراین سخت بودن خداحافظی تنها بهای این موضوع است که باید بپردازیم.»
 
کلوپ در مورد ۱۱۵ اتهام مالی منچسترسیتی گفت: «این موضوع به این معناست که هرکاری بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ البته که نه. اما من نمی‌دانم چه کرده‌اند یا چه می‌کنند. من برای اظهارنظر در این مورد اینجا نیستم. البته دوست دارم یک روزی بفهمم اما آن روز اینجا نیستم، اما این واقعا مهم است. با وجود هر اتفاقی که در سیتی افتاده، پپ گواردیولا بهترین سرمربی جهان است چون هر مربی دیگری را که به این تیم بیاورید، آنها 4 بار متوالی قهرمان لیگ نخواهند شد (از نظر کلوپ سیتی قهرمان خواهد شد).»

کلوپ در مورد اینکه بازیکنان لیورپول جلسه کوچکی برای خداحافظی با او ترتیب دادند، گفت: «بازیکنان کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند و درباره من، کادرفنی و افرادی که باشگاه را ترک می‌کنند صحبت کردند. این کار ویرژیل فن‌دایک باورنکردنی بود. تنها کاری که توانستم آن لحظه کنم این بود که با آنها شوخی کنم. اگر شروع می‌کردم به گفتن چیزی که در ذهنم بود، قطعا کنترل خودم را از دست می‌دادم اما چیزهایی را که گفتم، هیچکس به‌خاطر نمی‌آورد چون واقعا حرف‌هایم بی‌معنی بود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها