به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۸ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۸۸۵۲

ممانعت از مراسم شب قدر در کانون توحید!

گروه سياسي: از برگزاری مراسم شب قدر که قرار بود شب های 21 و 23 ماه رمضان در کانون توحید تهران برقرار باشد، جلوگیری شد.
به گزارش انصاف نیوز، سخنران این دو شب ابوالقاسم فنایی و حجت الاسلام محمدعلی ایازی بودند اما با حضور ممانعت کنندگان، این برنامه لغو شد. همچنین مراسم شب قدر در حسینیه ی ارشاد تهران که شب 19 ماه رمضان پس از اختلال در زمان شروع، اما برگزار شده بود، همان شب برای شبهای 21 و 23 ماه رمضان کنسل اعلام شده بود. روزه دارانی که شب بیست و یکم ماه رمضان برای شرکت در سخنرانی ابوالقاسم فنایی طبق برنامه از پیش اعلام شده در کانون توحید حضور یافته بودند، با اطلاعیه های متعدد نصب شده روی درب های ورودی کانون مواجه شدند. برگه های نصب شده خبر از لغو مراسم شب بیست یکم "به دلیل برخی ناهماهنگی ها" می داد.

این در حالی است که دست اندکاران کانون به مراجعین می گفتند که هماهنگی ها انجام و مجوز لازم برای اجرای مراسم گرفته شده است.  از سوی دیگر، استقرار خودروی نیروی انتظامی و حضور ماموران روبروی کانون توحید جلب توجه می کرد. بنابر متن اطلاعیه ها، مراسم احیای شب بیست و سوم با سخنرانی حجت الاسلام ایازی و شب بیست و هفتم با سخنرانی آقای ابوالقاسم فنایی برگزار خواهد شد. 
گفتني اينكه، كانون و مسجد توحيد يكي از مراكز نزديك به اصلاح‌طلبان و نيروهاي مذهبي -ملي محسوب مي‌شود كه در ميدان توحيد- خيابان پرچم واقع شده و در سالهاي اخير با محدوديت‌هاي برگزاري مراسم مواجه بوده است.