به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۰۹:۲۱
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۵۲۵۶۶

بازی جدید "پایداری"ها برای هیات نظارت!

گروه سياسي: کمیسیون فرهنگی مجلس با اضافه کردن نام حسن کامران به لیست کاندیداهایش برای حضور در هیات نظارت بر مطبوعات، جنجال‌های دو هفته اخیر مجلس را وارد فاز تازه ای کرد.
بازی جدید "پایداری"ها  برای هیات نظارت!
این کمیسیون هم حرف خود را به کرسی نشاند و هم ظاهرا به رای استمزاجی نمایندگان عمل کرد. به این ترتیب حمید رسایی و محمود نبویان از گروه پایداری و حسن کامران عضو فراکسیون رهروان ولایت از سوی کمیسیون فرهنگی به صحن مجلس معرفی می‌شوند تا نمایندگان با رای خود یک نفر را به عنوان عضو ناظر مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب کنند. این که می‌گویند هر دری را ببندی در دیگری باز می‌شود، مصداق بارز این روزهای رفتار محافظه کاران نزدیک به جبهه پایداری در مجلس برای فتح هیات نظارت بر مطبوعات است.

پس از آنکه آتش خشم پایداری ها در روز صحن علنی یکشنبه مجلس به دلیل آنچه که آنان نسبت به رای گیری نظر کمیسیون فرهنگی برای معرفی رسایی و نبویان اعتراض داشتند، فروکش کرد مهره‌ای دیگر را برای نشان دادن قانونگرا بودنشان معرفی کردند.

حسن کامران همان نماینده‌ای است که در سه سال اخیر به همراه علی مطهری کاندیدای حضور در هیات نظارت بر انتخابات می‌شد اما رای نمایندگان با مطهری بود و کامران ناکام از راهی شدن به این هیات. حالا محافظه‌کاران مجلس اصولگرای نهم با علم به رای نیاوردن کامران او را به همراه رسایی و نبویان به صحن علنی مجلس معرفی می‌کنند. پیش‌تر گمانه‌زنی‌ها حاکی از این بود که پس از انصراف علی مطهری، جواد هروی نماینده قائنات یکی از کاندیداهای حضور در هیات نظارت بر مطبوعات باشد. که با این اقدام کمیسیون فرهنگی تا به امروز کاندیداتوری او منتفی است.

حضور یکی از نمایندگان عضو جبهه پایداری آن قدر برای این گروه اهمیت دارد که آنان حتی علی لاریجانی رئیس اصولگرایشان را هم «دیکتاتور» خطاب کردند. این اقدام نمایندگان تندرو که ترکیبی از جبهه پایداری و فراکسیون اصولگرایان نزدیک به حدادعادل بودند پس از آن صورت گرفت که لاریجانی انتخاب رسایی و نبویان از سوی کمیسیون فرهنگی را به رای گذاشت و نمایندگان نیز با رای ناپلئونی موافقت کردند که این کمیسیون باید بیش از دو کاندیدا برای هیات نظارت بر مطبوعات معرفی کند.

علیرضا زاکانی، روح‌الله حسینیان و مهدی کوچک‌زاده نمایندگانی بودند که علی لاریجانی را متهم به «دیکتاتوری» کردند. حال باید دید واکنش مجلس به این اقدام کمیسیون فرهنگی و برگ جدید آنان برای فتح هیات نظارت بر مطبوعات چیست؟
مرجع : سايت تدبير

مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۵:۵۱
امان از دست اين خس و خاشاك پايداري.بهار جان صرفاً جهت خنده يكبار ديگه مدارك تحصيلي اين جماعت رو چاپ كن. (248375)
الله کرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۲۲:۱۷
خس و خاشاک خودتونین. (248445)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۵:۵۶
كسي كه يه مريضي لاعلاج داشته باشه و دكترا جوابش كرده باشند بقيه عمرشو كار خير مي كنه و مدام توبه مي كنند. يكي نيست به اين فتنه گران پايداري بگه مگه چند وقت ديگه از عمر نمايندگيتون مونده كه اينجوري ناپرهيزي مي كنيد.ن. نوبت يازي ما هم خواهد رسيد. (248377)
مهندس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۶:۰۹
هر دم از این باغ بری می رسد.
بهترین استراتژی حمله است. اگر در مقابل اینها یک قدم عقب بنشینی ده قدم جلو می آیند. حالا کارشان به جایی رسیده که لاریجانی اصولگرا را نیز مورد هجوم قرار داده اند. (248379)
ماهور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۶:۱۴
عجب حکایتی داره ین جریان . رفته اند مجلس که از حقوق کودکان درود زن و شین آباد دفاع کنند .
رفته اند مجلس تا از معلمان حق التدریس دفاع کنند
رفته اند مجلس تا جلوی خشک شدن سد و دریاچه ها را به نوعی بگیرند
رفته اند مجلس تا ناظر بر کار دولت باشند
رفته اند مجلس تا از جنس مردم باشند

اما هرکاری می کنند به جزء کار اصلی .

مجلس جای این بازیها نیست . رفتی مجلس باید از حقوق ملت دفاع کنی زیرا سوگند خورده ای (248380)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۶:۴۹
بگذار بتارند که بر علم و فرهنگ و اقتصاد و .... این کشور که تاریخ با بدنامی از آنها یاد خواهد کرد و فقط همین بدنامی هم از آنها برجای خواهند. (248387)
منتظرفردا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۷:۲۱
سلام
ادبیات ونوع گفتمان جناب علی آقا لاریجانی جالب وکاریزماست.جملات زیرنمونه ای از آنهاست(چانه زنی از بالا وفشارازپایین)(سیاست چماق وهویج)(آبنبات سیاسی)(درغلتان). (248390)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۷:۲۳
حالا که یکی دیگه رو هم معرفی کردند باز شما بهانه میارید (248391)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۷:۳۳
از ماست که بر ماست (248393)
محسن
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۷:۳۸
چه بگم که نگفتن بهتر است........
در مشکلات گاهی باید سکوت کرد شاید خدا حرفی برای گفتن داشته باشد. (248396)
پرویز
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۷:۳۹
آقای لاریجانی خود کرده را تدبیر نیست. (248398)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۱۸:۱۸
آلیا ، زاکانی ، حسینیان ، کوچک زاده ، رسایی و اکثر نمایندگان افراطی مجلس دارای این خصوصیت ها هستند:
1) نماینده تهران هستند.
2) هیچیک در دور اول به مجلس راه پیدا نکرده اند.
3) هریک در دور دوم حدود سیصد هزار یا کمتر رای آورده اند یعنی بیش از نود درصد تهرانی ها اونا رو قبول نداشته اند و بهشون رای نداده اند!!! (248404)
فتنه خور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۴ ۲۲:۴۸
کارناوال شادی روز عاشورا وبرنامه چراغ سال76یادتان هست که هدفش تخریب سید خندان بود کار کی بود؟جناب حسینیان یادمون نرفته.شما کاربران محترم یادتون هست.پس چرا بهش رای دادین که بیاد مجلس واز در ودیواروزمین وهوای مجلس افراط بباراند وبجوشاند. (248450)