به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۵۴۴۰۶

سعیدجلیلی در حال‌حاضر ۳۳درصد رای دارد!

گروه سياسي: سایت “رجانیوز” نزديك به گروه پايداري (حاميان احمدي نژاد و جليلي) با ذوق زدگي نتيجه يك نظر سنجی را منتشر کرد که در آن جلیلی با 33 درصد آرا بیشترین اقبال را دارد!
سعیدجلیلی در حال‌حاضر ۳۳درصد رای دارد!
سايت پیام نو نوشت: علی قلهکی از فعالان رسانه‌ای اصولگرا در صفحه گوگل پلاس خود به انتشار نتایج یک نظرسنجی محدود انتقاد کرده است. او اینطور می‌نویسد:  چند خط درباره نظر سنجی ای که ”رجانیوز” از جوان آنلاین منتشر کرد ”در حال حاضر سعید جلیلی ۳۳درصد رای در بین کاندیداهای سال ۹۲ دارد!! سایت “رجانیوز” دو روز قبل در خبری که در قسمت آخرین اخبار این سایت منتشر گردید، نظر سنجی ای را منتشر کرد که در آن جلیلی و با توجه به شرایط کشور در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ با ۳۳ درصد آرا بیشترین اقبال را دارد. رجا این خبر را با توجه به نظر سنجی سایت “جوان آنلاین” که بر روی خروجی خود قرار داده بود، اقدام به تولید این خبر کرد.
این نظر سنجی از چند جهت فاقد اعتبار است:
۱- سایت “جوان آنلاین” مخاطب کمی دارد و با رتبه ۵۵۴ در بین سایت های خبری چندان محلی از اعراب ندارد.
۲-مخاطبان هر سایت با توجه به گرایش آن رسانه، هر روز به دیدار و رصد رسانه متبوع خودشان دست می زنند، پس تنها گوشه ای از کل جامعه هستند.
۳-شاید چون جوان آنلاین نسخه مجازی روزنامه “جوان” بوده و روزنامه جوان هم برای سپاه پاسداران است، این نظر سنجی برای سایت “رجانیوز” مورد توجه قرار گرفته است.
پ ن : به هر حال باید با واقعیات زندگی کرد و کنار آمد همچون توصیه ای که رهبر انقلاب فرمودند.
اگر با رویا و خیالات بخواهیم تصمیم گیری کنیم نتیجه اش می شود تفرق امروز بین حزب اللهی ها...