به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۵۶۶۸۴

حكایت دوربين‌ شکسته سیما توسط عقاب!

گروه ورزشی: بعد از اخراج احمدرضا عابدزاده و در راهروي ورشگاه غدير اهواز، او به حدي عصباني بود که دوربين خبرنگار صدا و سيماي مرکز خوزستان را شکست!
حكایت دوربين‌ شکسته سیما توسط عقاب!
بعد از ماجراهای عابدزاده درون زمین او در راه رو هم گردوخاک به پا کرد و دوربین چند میلیونی خبرنگار جوان صداو سیمای خوزستان، را شکاند. بعد از این جریان مسئول صدا و سیما در ورزشگاه غدیر به خبرنگار گفت که ماجرا را برای مدیران صدا و سیمای خوزستان به صورت تلفنی توضیح دهد.

بعد از این ماجرا، امیر عابدزاده پسر عابدزاده به سمت خبرنگار صدا و سیما آمد و گفت دوربینت را با تمام محتویاتش می خرم و پولش را از قراردادم خواهم داد، او در گوش ابوالقاسم پو محتویات دوربین را برای او نیز گفت. استیلی و ابوالقاسم پور، سرپرست راه آهن هم بعد از دقایقی نزد خبرنگار دوربین شکسته رفتند و گفتند که باشگاه ما تمام هزینه های این دوربین را خواهد داد  اما مسئول صدا و سیما گفت باید ضارب بازداشت شود و اجازه خروج از ورزشگاه را به او را نمی دهند. بعد از پا در میانی های ابوالقاسم پور، عابدزاده همراه با دیگر بازیکنان تیم ورزشگاه را ترک کردند و او ماند تا جواب خبرنگار و دوربین شکسته اش را بدهد.

در انتهای بازی ابوالقاسم پور به همراه خبرنگار و دیگر مسئولان صدا و سیما به کلانتری رفتند و قرار شد بعد از قیمت گذاری دوربین، باشگاه راه آهن هزینه اش را پرداخت کند. ابوالقاسم پور كه گفته است برای این دوربین چک چند میلیونی داده ایم با پروازی جداگانه از تیم به سمت تهران رفت.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اتفاقاتی که در جریان مسابقه افتاد و احمدرضا عابدزاده می‌خواست با موسی کولی‌بالی درگیر شود، اظهار داشت:‌ عابدزاده اسطوره فوتبال ایران است و بر خود لازم می‌دانم که هیچ صحبتی در مورد او انجام ندهم چرا که عابدزاده برای فوتبال ایران زحمت زیادی کشیده است.

پوركیانی در پاسخ به این سؤال که عابدزاده قصد داشت با بازیکن آنها برخورد کند، خاطرنشان کرد: کولی‌بالی خطایی انجام داد که از سوی داور با کارت قرمز جریمه شد. دیگر نمی‌خواهم به مسائل جانبی بپردازم و اجازه بدهید هیچ صحبتی نکنم.

پورکیانی در مورد اینکه گفته می‌شود کولی‌بالی فحاشی کرده است، اظهار داشت:‌ او اصلا فحاشی بلد نیست به خدا قسم کولی‌بالی یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان خارجی است که وارد فوتبال ایران شده است. او یک بازیکن مسلمان است و اصلا رفتار بدی ندارد. اینکه برخی چه شیطنتی می‌کنند که او عصبانی شده است را من نمی‌دانم.

وی در پاسخ به این سؤال که حتما کولی‌بالی فحاشی می‌کرده که بازیکنان استقلال خوزستان دست مقابل دهان او می‌گذاشتند، تصریح کرد: کولی‌بالی را نزد شما می‌آورم و ببینید اصلا او بلد است به زبان فارسی صحبت کند یا نه. کولی‌بالی به زبان مالیایی حرف می‌زند و اصلا فارسی، انگلیسی، عربی و ... بلد نیست.