به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۵۷۹۴۳
هت‎تريک سيدصالحي براي صعود سايپا

صباي قم اولين حذف شده بزرگ جام‎حذفي

گروه ورزشي: صباي قم با ارائه يک نمايش دور از انتظار مغلوب شهرداري اردبيل شد و از جام حذفي کنار رفت و تيم اردبيلي به همراه سايپا، گسترش تبريز، استقلال خوزستان به مرحله بعد صعود كرد.
صباي قم اولين حذف شده بزرگ جام‎حذفي
به گزارش "ورزش سه"، در این بازی که در ورزشگاه تختی شهر اردیبل برگزار شد، همشهری های علی دایی با تک گل موسی شهبازی صبای لیگ‌برتری را شکست دادند تا در دور بعدی به مصاف برنده یکی از دو تیم استقلال اهواز و نفت‌تهران بروند. صبا در این بازی نمایش متوسطی داشت اما اردیبلی های پرانگیزه با بستن فضاهای بازی در نهایت موفق به گلزنی شده و این گل را تا پایان بازی حفظ کردند. اردبیلی ها بعد از این گل با ارزش در میانه میدان به شادی و رقص پرداختند.

هت‎تريک سيدصالحي براي صعود سايپا

سايپا البرز بازي مقابل کيان بختياري شهرکرد را با 6 گل به سود خود تمام کردند. در این بازی یک طرفه سایپا با ضربه پنالتی حامد شیری در دقیقه 5 پیش افتاد و جالب اینکه گل دوم این تیم هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که سیدصالحی آن را به گل تبدیل کرد. سیدصالحی که در مسابقات لیگ طلسم شده است، در این بازی عقده گشایی کرده و دو بار دیگر در دقایق 67 و 85 دروازه حریف را فروریخت. دو گل دیگر سایپا در این بازی را کاوه رضایی (79) و بهمن سالاری (90) به ثمر رساندند. تیم میزبان که با انگیزه زیادی در این بازی حاضر شده بود از دقیقه 60 به بعد با کاهش قوای بدنی دست خود را به علامت تسلیم بالا برد تا سایپا انتقام گل نزدن های لیگ را از شهرکردی ها بگیرد. شاگردان مجید جلالی با برد امروز در انتظار برنده بازی تراکتورسازی و کارون اهواز هستند. رویارویی زودهنگام جلالی با قهرمان جام حذفی، جامی که فرصت نشد در تراکتور آن را بالای سر ببرد جذاب خواهد بود.
نتايج ديدارهاي امروز:
شهرداري اردبيل1 - 0صباي قم
گسترش فولاد تبريز
3 - 0شهداي ارتش اصفهان
کيان بختياري شهرکرد0 - 6سايپاالبرز
فجر سپاسي شيراز
1 - 3استقلال خوزستان
راه‌آهن تهران
2 - 1پاس همدان
پرسپوليس تهران
3 - 0کارگر بنه گز بوشهر
ذوب آهن اصفهان
3 - 0پيام چغادک بوشهر
نفت‌مسجد‌سليمان2 - 0نيروي زمينيتهران