به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۵۸۵۱۰

آنچلوتي: سرود ليورپول مرا منقلب مي​کند

گروه ورزشی: سرمربي رئال مادريد در مصاحبه با نشريه سان فاش ساخت که يکي از هواداران ليورپول است و از شنيدن سرود اين باشگاه هيجان زده مي شود.
آنچلوتي: سرود ليورپول مرا منقلب مي​کند
روز گذشته دو قسمت از مصاحبه کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید با نشریه "SUN" را تقدیم حضور شما کردیم. قسمت آخر این مصاحبه جذاب را می توانید در زیر بخوانید :

شیوه برخورد هواداران لیورپول با کریس رونالدو
رونالدو همواره پر از انگیزه است.با این حال اگر جو آنفیلد بر علیه او باشد، انگیزه او دو چندان می شود.البته نه بدین خاطر که پیش از این بازیکن منچستر بوده است. او برای موفقیت رئال می جنگد.

کارلتو یک هوادار لیورپول است؟
بله از سال 1984 یکی از دوستداران این تیم هستم. در آن سال، همراه رم به فینال جام باشگاه های اروپا رسیدیم و حریفمان نیز لیورپول بود. البته در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شدیم. لیورپول تیمی است که همیشه مرا هیجان زده می کند. سرود این باشگاه بی نظیر است. هیچ باشگاهی، سرودی همانند هرگز تنها قدم خواهی زد لیورپولی ها ندارد.فردا دقایقی قبل از حضور بازیکنان در زمین، برای گوش دادن به این سرود به کنار چمن می آیم. برخی اوقات از اینترنت این سرود را گوش می کنم و از شنیدن آن، بسیار هیجان زده می شوم.

تراژدی فینال استانبول 2005
نیمه اول 3-0 جلو بودیم.وقتی نیمه تمام شد، 45 هزار هوادار لیورپول شروع به خواندن سرود "تو هرگز تنها قدم نخواهی زد"، کردند.ده دقیقه این سرودخوانی ادامه داشت.باورکردنی نبود.برای ما ایتالیایی ها این یک مساله بسیار عجیب بود. شوکه شده بودیم. در ایتالیا اگر تیمتان 3-0 یک نیمه ببازد، بین دو نیمه شما را نابود می کنند.این مساله یکی از فراموش نشدنی ترین خاطرات دوران حرفه ای من است.البته فکر نمی کنم که این عامل اصلی بازگشت لیورپول در نیمه دوم بود اما مطمئنا کمک زیادی به بازیکنان این تیم برای جبران آن سه گل کرد.

انتقام آن فینال، دو سال بعد
با میلان دو سال بعد بازهم به لیورپول رسیدیم. در این فینال مطمئن بودم که پیروز می شویم. 2-1 بردیم و تراژدی استانبول فراموش شد.

پیوستن به رئال مادرید
یادم می آید که در روز معرفی خودم به عنوان مربی رئال، به زحمت جلوی اشکهایم را گرفته بودم.می دانستم که در حال پیوستن به مهمترین و بزرگترین باشگاه جهان هستم.برای من، انتخاب شدن برای مربیگری تیمی چون رئال، یک افتخار بزرگ بود.

گرت بیل
بیل یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون مربیگریشان را بر عهده داشته ام.او یک شماره 10 عالی است.در فصل اول حضورش در رئال، بی نظیر و باورنکردنی بود.برای بریتانیایی ها، بازی کردن در فوتبال اسپانیا آسان نیست.او خیلی زود مسائل مربوط به انتقال گرانقیمتش را از یاد برد و به یک بازیکن کلیدی برای باشگاه بدل شد.
مرجع : ورزش سه