به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۶۱۰۶۹
در انتخابات ۹۲ هر روز با هاشمی و خاتمی در تماس بودیم

هماهنگی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس

گروه سیاسی: رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت که اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری با هاشمی و خاتمی هماهنگ خواهند بود.
حجت الاسلام محسن رهامی درباره فعالیت‌های کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: ما در این کمیته تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان دارد مردم در انتخابات حضور یابند چراکه هرگاه مردم حضور چشمگیری در انتخابات داشته‌اند نتیجه به نفع اصلاح طلبان بوده است. وی افزود: بیش از 60 درصد مردم ایران گرایش اصلاح‌طلبانه دارند و انتخابات سال 92 درس بزرگی به ما داد. اگر در اصلاح‌طلبان تشتت مانند سال 84 وجود نداشته باشد قطعا این جریان سیاسی پیروز انتخابات خواهد بود.

رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکیدی بر ارائه لیستی منحصر در اصلاح‌طلبان نیست بلکه همه دلسوزان می‌توانند در لیست‌های انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی قرار گیرند.  رهامی درباره هماهنگی اصلاح طلبان با آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام سید محمد خاتمی در انتخابات مجلس دهم، ادامه داد: در زمان انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری یازدهم نه تنها هر هفته بلکه گاهی هر روز هماهنگی‌های لازم با آقایان هاشمی و خاتمی صورت می‌گرفت و این روند را تا انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری نیز ادامه خواهیم داد و از کمک همه بزرگان بهره خواهیم گرفت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: هماهنگونه که در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با آقای ناطق نوری هماهنگ بودیم و وی در امور انتخابات هماهنگ با اصلاح طلبان حرکت کرد در انتخابات مجلس دهم نیز همین روند را در پیش خواهیم گرفت.
مرجع : آنا