به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۴۲
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۶۲۱۰۰
دوران افراط و زمان امنیتی بودن به سر آمده است

روحاني: اگر لازم بود 50 وزیر هم معرفی می‌کردم

تا لحظه آخر پای وعده‌های خود ایستاده‌ام
گروه سياسي: رییس‌جمهور با بیان اینکه دست‌های توطئه‌گر در منطقه و جهان قیمت نفت را کاهش داده‌اند، اعلام کرد: ملت بداند دولت در هفته آینده لایحه بودجه را بدون کسری تقدیم مجلس می‌کند.
روحاني: اگر لازم بود 50 وزیر هم معرفی می‌کردم
 حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم گرگان اظهار کرد: همه ما پایبند به قانون هستیم و ملت یکپارچه در برابر فساد و قانون‌گریزی ایستادگی می‌کند و راه توسعه را ادامه می‌دهد. رییس‌جمهور همچنین با اشاره به اینکه دولت به وعده‌های انتخاباتی خود وفادار است، خاطرنشان کرد: من وعده نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق در جامعه و تعامل سازنده با جهان را داده بودم و تا لحظه آخر پای وعده‌های خود ایستاده‌ام. من به نسل جوان کشور و به ویژه جوانان دانشجو وعده می‌دهم پای قول‌های خود خواهم ایستاد.

روحانی افزود: من پنج وزیر به مجلس معرفی کردم، اما لازم بود 50 وزیر معرفی می‌کردم. ما از وعده‌هایی که دادیم باز نخواهیم ایستاد. دوران افراط و زمان امنیتی بودن به سر آمده است. ما در دوران وحدت، اتحاد و اعتدال و فضای باز هستیم. ما به فرهنگ اعتدال و فرهنگ دوستی، برادری و اتحاد در کشور و فرهنگ تعامل با جهان را ادامه می‌دهیم. این راه را اسلام برای ما تعیین کرده و مردم پای پرچم وحدت و اتحاد ایستاده‌اند.

وی با بیان این‌که این روزها روز قانون، روز مدرس و روز قانون اساسی است، گفت: همه باید پایبند به قانون باشیم. قانون اساسی و قانون موضوعه کشور ریلی است که برای ما مشخص شده است. ما همه باید به قانون احترام بگذاریم. هیچ کس نباید از قانون تخلف کند. همه کسانی که دیروز یا امروز از قانون تخلف کرده و می‌کنند باید بدانند مردم یکپارچه در برابر فساد و قانون‌گریزی ایستادگی می‌کنند.

رییس‌جمهور در ادامه صحبت‌های خود در جمع مردم گرگان، گفت: علیرغم فشارها و مشکلاتی که برخی فکر می‌کنند، ما در سال جاری تمام بودجه استانی سراسر کشور را به طور کامل پرداخت کرده‌ایم. روحانی با اشاره به این‌که در سال‌های گذشته هیچ سالی نبوده است که در آذر ماه تمامی بودجه عمرانی استان توسط دولت پرداخت شده باشد، اظهار کرد: تا امروز بیش از 20 هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی پرداخت کرده‌ایم و تا پایان سال بودجه عمرانی بیش از 30 هزار میلیارد تومان را پرداخت خواهیم کرد.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان این‌که بودجه سال آینده ما دارای رشد خواهد بود، خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی ما نیز همراه با رشد خواهد بود یعنی بودجه ما بر حسب منابع و مصارف 219 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

وی اضافه کرد: رقم 219.6 هزار میلیارد تومان در جلسه شب گذشته هیات وزیران برای بودجه سال آینده مشخص شد که البته ممکن است این رقم تا پایان هفته مختصر تغییری داشته باشد. بودجه عمرانی ما برای سال آینده 46.1 هزار میلیارد تومان خواهد بود. روحانی خطاب به جوانان گفت: ان‌شاءالله برای جوانان عزیزمان یعنی برای ازدواج و اشتغال‌شان در سال جاری و سال آینده پیش‌بینی‌هایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در مسیر حرکت این کشور باید توسعه به وجود آوریم و از رکود عبور کنیم، خاطرنشان کرد: اولین قدم‌ها را از رکود عبور کردیم و باید رونق اقتصادی به وجود آوریم و در رونق اقتصادی همه مردم، بخش خصوصی، عمومی، غیردولتی و دولتی باید دست به دست هم دهند تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه و رونق قرار دهیم.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مسیر آینده کشور بدون تردید مسیر پیشرفت، توسعه و امیدواری خواهد بود، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران بدانید تعامل ما با دنیا و همسایگان‌مان روز به روز بیشتر خواهد شد و فردا دو رییس‌جمهور از ترکمنستان و قزاقستان به استان گلستان در مرز بین ایران و آسیای مرکزی برای افتتاح راه‌آهنی که گرگان را به ترکمنستان و قزاقستان و آسیای مرکزی متصل می‌کند، قدم خواهند گذاشت.

روحانی با بیان اینکه همه باید بدانند استان گلستان دالان توسعه کشور خواهد بود، افزود: ما نیازمند هستیم برای تحول هم در این استان و هم در سراسر کشور سرمایه‌گذاری کنیم تا بتوانیم اشتغال پایدار به وجود آوریم. شما می‌دانید که در همین راستا صدها شرکت ایرانی و خارجی برای شرایط ماه‌های آینده خود را آماده ورود به کشور ایران کرده‌اند.

عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۱:۵۳
اقاي روحاني عزيز لطفا يكم بفكر دلار باش كه داره با زمان محمود قيمتش يكي ميشه ،تو اخرين تير در خشاب مايي ،نگذار مردم نااميد بشن (266834)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۴
روحانی؛ سردار تدبیر و امید (266836)
ای بابا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۵:۱۶
این همه مباحث هست باز اومده از وزارت علوم حرف میزنه.
فک کنم تنها مشکل ملت وزارت علوم بود که شکر خدا به دست اصلاح طلبان افتاد و مشکل بکل از کشور رخت بر بست. (266898)
mamad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۳:۱۶
خداییش من که دوسش دارم (267054)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۴
با ادای احترام به فرمایشات این بزرگمرد .امیدوارم که همه برنامه ها قابل تحقق باشد.چرا که از گروه معاندان..تند روان.. دنیا پرستان و دایگان دلسوز تز مادر .هراس دارم .چون آنان دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند مگر مادیات . (266837)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۲:۱۷
آقاي روحاني شما اصلاحطلبانه سخن مي گوييد و اصولگرايانه عمل مي كنيد!.اين روش شما براي حاميان 19 ميليوني آقاي خاتمي ( ببخشيد شما) اصلاً‌خوشايند نيست.رئيس جمهور !!!! قبلي گوش نداد و منفور شد ، خواهشاً شما نكنيد (266842)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۲:۲۳
رئیس جمهور محترم حتما" میدانندکه قانون اساسی فراتر از چند بند و تبصره است .قانون اساسی با خون همین ملتی که انقلاب کرده اند و زنده هم هستند امضاءشد اما مثل همیشه مجریان خوبی ندارد.مردم زنده اند اما قانون اساسی مرده ای بیش نیست.مردم در همه زمان ها فدای قانون اساس شده اند. (266844)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۲:۴۷
آقای روحانی این چندمین باریه که میگین من پای وعده هام ایستادم و ما رو به 1 سال و نیم پیش و دوران وعده های انتخاباتی میبرین. ولی باور کنین اون دوران دیگه گذشته و الان شما همه کاره مملکت هستین. پس زودتر وعده هاتون رو عملی کنین چون خیلی زود دیر میشه. (266853)
حامد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۴:۴۱
هر چیزی به موقعش. صبر داشته باشید. (266881)
شعیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۳:۱۷
احسنت حامدجان برای رسیدن به شعارها صبر الزامیست.. (267055)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۳:۰۳
خداكنه كه اين حرفاي قشنگ درعمل هم به حقيقت بپيونده وشاهد رشد وشكوفايي مملكت باشيم مردم ماحق بهترينها راداريم ،پس بايد جلو هركس كه ميخاد تو اسايش مردم خلل واردكنه ايستاد ويا به مردم معرفي بشه تا مردم خود جلوشون بايستند،درضمن اقاي روحاني عزيز وعده رفع حصرهم از وعده هاتون بود كه الان انگار ميترسيد دربارش حرف بزنيد ،اين مساله واسه ما مهمه (266856)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۳:۲۱
جناب آقای دکتر روحانی عزیزدکتر فانی را بردار وعوض کن .قشرعظیم فرهنگیان ناراضیند.این آقای فانی،یکی از همکاران مارادر بروجرد کشتند دریغ از یک پیام تسلیت به جامعه فرهنگیان.اگر یک خواننده ویا هنرمند این بلا سرش می آمدکمپین حمایت از هنرمنداونیزمحکومیت برای این اعمال درست می شد وصداوسیما سه چهارروز دست بردار نبوداما یک فرهنگی به قتل رسیده خبری نیست. (266861)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۲:۲۰
داش داش کریم سلام،اینجا کمی خوب آمدی اما دست به عزل آمدی لطفا کمی آرامتر (267037)
ميثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۳:۲۳
ازادي اقايان زنداني رو هم قول داده بوديد (266862)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۳:۴۹
اقای روحانی بجای این حرف ها درباره دلار صحبت کنید مگر قرار براین نبود دلار ارزان شود ارزش پول ملی برگردد؟ چه شد؟ تا کی مردم برای جبران کسری بودجه دولت باید تاوان بدهند تا کی فشار و گرانی بیشتر؟ تا کی یک عده ای به واسطه قیمت ارز میلیاردر و تیلیاردر شوند و میلیون ها نفر دیگر هزینه اش را بدهند. (266870)
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۳:۵۸
خدایاریت کند (266874)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۴:۰۵
همه حامی رییس جمهور عزیزمان هستیم.... سید محمد خامی هم تمام قد پشت سر شماست.... (266875)
دانشجوی خسته پرستاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۴:۲۴
آقای روحانی ما دانشجویان به تغییرات در دانشگاه دل بسته بودیم. ارزش علم آموزی در این سالها با رانت بازیی که در حوزه ی مدرک سازی و بورسیه ها صورت گرفته حتی نصف زمان آقای خاتمی نیست. واقعا نگرانیم که وزیر معرفی شده تان به جای پاسخگویی به دانشجویان حقیقی و اساتید علمی، پاسخگوی نیازهای پایداریها باشد!!!! (266879)
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۴:۴۷
رییس جمهور با توجه به جایگاه خود می تواند از تمام پتانسیل خود برای اجرای اصول تعطیل شده قانون اساسی مخصوصا" در زمینه انتخابات استفاده کند وشجاعتش را در این زمینه نشان دهد. (266883)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۴:۵۲
ما که تا حرفات عملی نشه باور نمی کنیم مخصوصا رفع حصر
در ضمن گران شدن نان خلاف وعده های اقتصادی شماست. (266885)
ولی اماا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۵:۲۴
پای وعده ایستاده ایم زمانش گذشت باید به وعده ها عمل کرد (266901)
masoud
Norway
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۵:۲۸
اقای روحانی رفع حصر هم از قولهای شما بود؟ (266903)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۶:۱۲
من معلم از عملکرد دکترفانی رضایت ندارم
معیشت و منزلت من خوب و شایسته نیست!!! (266917)
اعتدال اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۶:۱۳
انشاا... اتحاد هاشمی خاتمی و روحانی (266919)
شیب ملایم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۶:۵۹
شما خوب مردم رو شناختین چند روز مونده به انتخابات سخنرانیهای احساسی میزنید همه مردم رو به سمت خود میکشونی چون خطیب خوبی هستین مثل انتخابات گذشته (266927)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۷:۳۵
همش وعده وعیدو...! (266933)
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۱۸:۲۳
من فقط می دونم شش ساله که دیون آموزش و پرورش پرداخت نشده یعنی از زمانی که نرخ دلار زیر هزارتومن بوده ما از دولتی که حالا می گه پرداخت هاش به روز شده طلبکاریم...نمی دونم جیره و مواجب «از مابهتران بیرونی» توی این مدت یه روز عقب افتاده یا نه... (266945)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۱:۱۰
از نظر بنده دولت باید بر دو چیز تمرکز منه یک آموزش و پرورش دو فرهنگ مردم که تقریبا هر دو مثل هم هستند.بودجه آموزش و پرورش فقط 86% آن فقط حقوق وبقیه امکانات هست /چطور می توان پیشرفت کرد وقتی که معلم از همه داره حقوق کمتر می گیره /و معلمان پیر هنوز سر کلاس هتند /بودجه آموزش و پرورش ایران امسال 5 ملیار دلار و امریکا 87 ملیارد دلار ...... (267004)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۱:۱۴
آقایی روحانی فکری برای ما بکنید برای جوانانی که 8 سال پیش فارغ التحصیل شدن ولی به دلیل روابط گسترده دولت قبل از سن استخدام رد شدن اینها باید در اولویت باشنه یعنی هرچه سن بالا رفته باید در اولویت باشه نه اینکه حق شرکت در ازمونها رو از آن گرفتید ای چه قانونی هست محدودیت سنی مگر کار فراوان است که محدودیت هم گذاشتید آقایی روحانی نمایندگان مجلس ای قانون را حذف کنید سریع (267008)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۱:۲۹
آقای روحانی حیف برخی وزیرانت خیلی بین خودشان و تدبیر دیوار کشیده اند. خیلی عقب نشینی می کنند. وحشتناک ترسو هستند. (267021)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۲:۲۵
آقا مردم نون ندارند کارندارند شما می گید (267041)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۲:۳۰
باسلام جناب روحانی بورسیه ها چی شد؟ظاهرا موضوع بورسیه ها داردفراموش میشه (267045)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۱ ۲۲:۵۰
کارماشده گوش دادن شعار وتعریف وتمجید مسئولین از همدیگر.آقای رییس جمهور آیا میدانید که در آموزش وپرورش حق التدریسی دبیران ،از اسفند سال گذشته هنوز پرداخت نشده؟؟؟؟؟!!!! بعنوان یک فرهنگی از عملکرد آقای فانی واقعا گله مندیم.... (267049)