به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : ۶۲۲۸۸

هیچ جناحی به احمدی نژاد اعتماد ندارد

گروه سياسي: یکی از نمایندگان اصولگراي تهران در مجلس جریان احمدی‌‌نژاد و وحدت وی با اصول‌گراها را اینگونه تحلیل و عنوان کرد: آقای احمدی نژاد از سال ۸۴ به بعد هیچ وقت در جهت وحدت اصولگرایان حرکت نکرد.
علیرضا زاکانی افزود: اگر جایی هم مثل انتخابات مجلس هشتم از جمعی دعوت کرد که ۱۵ نفر بودند و بنده هم بودم قبل از انتخابات خودش لیست مجزا داد و وحدت را شکست، سایر انتخابات از جمله انتخابات شورای سوم، مجلس هشتم و الی آخر لذا هم اکنون کسی امید و نگاهی به ظرفیت ایشان ندارد و ایشان زمانی که در مسئولیت بود لیست هایی را که حمایت می کرد رای نمی آوردند چه برسد الان که دیگر در مسئولیت نیست.

وي با اشاره به اینکه هیچ جناحی دیگر به احمدی نژاد اعتماد نخواهد کرد افزود: من معتقد هستم ایشون باعث شد در انتخابات ریاست جمهوری اخیر کارهای بسیار خوبی که برای مردم کرد مورد فراموشی واقع شوند و کارهای نادرست آن به پای اصولگرایان نوشته شد و بخشی از ظرفیتش به جناح مقابل اصولگرایان سوق داده شود لذا می خواهم بگویم برای آن امیدی نیست.

وی با اشاره به شعارهای احمدی نژاد با اصول گرایان در برخی مقاطع تصریح کرد: ممکن است وی در برخی مقاطع قبل از رسیدن به ریاست جمهوری شعارهایی از جنس اصولگرایی می داد اما بعد از آن هیچ وقت مسیر جریان اصولگرا را دنبال نکرد و همیشه سعی بر این داشت تا فاصله خود را با اصول گرایان لحاظ کند، وی در انتخابات شورا ها و خبرگان سال ۸۵ به طور مستقل آمد و خودش عامل اصلی شکستن لیست اصول گراها بود و چون ناکام ماند در مجلس هشتم بحث وحدت مطرح شد.

زاكاني افزود: در ادامه بحث وحدت خودش لیست مجزا داد اما لیست ۸+۲۲ تهران را داد و ۸ نفر را حذف کرد و ۸ نفر را اضافه کرد و این بر خلاف همه قواعد و تعهدات انجام شد لذا بنده معتقدم به ایشان نباید پرداخت و بهتر است بگذاریم کار مشخص داشته و به کار خودش بپردازد.
مرجع : خوزنيوز

حامد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۸:۰۷
آقای زاکانی! این حنا دیگه رنگی نداره! قشنگ میفرمایند از سال 84 به اینور یعنی اصولگراها در بدبختی های 8 سال گذشته نقشی نداشتند! گو اینکه در مجلس هم نبودند همین ایشون و امثال ایشون!

بالا برید، پایین بیاید، ننگ 8 سال پیش در دامن اصولگرایان نشسته آقای زاکانی. (267167)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۸:۱۵
احمدی نژاد نه اصولگرا بود نه اصلاح طلب بود وسال 84 و88 و92 ثابت کرد که این دو جریان سیاسی در حالت عادی 15% رای دارند وبا جنگ روانی ومظلوم نمایی حداکثر 40% رای دارند وبهترین دلیل انتخاب اقای روحانی با 51% بود که اگر رای برخی نیروهای راست بازار وسنتی را جدا کنیم رای اصلاح طلبی ایشان حداکثر 40% بود همچنین رای اصولگرایان (جلیلی وقالیباف) در انتخابات 92 هم واضح بود احمدی نژاد به دلیل مورد نفرت جریانهای سیاسی است واشتباهاتش بزرگنمایی می شود چون واقعا دست خالی اصواگرایان واصلاح طلبان را رو کرد (267169)
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۹:۴۹
جناح راست, خاستگاه آقای احمدی نژاد ; جناح راست, پایگاه آقای احمدی نژاد; جناح راست, پناهگاه آقای احمدی نژاد ; و به بیان دیگر آقای احمدی نژاد ساخته و پرداخته ی جناح راست و مراکز قدرت...!؟ (267203)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۸:۳۵
پايداري ها چي اونام بي اعتمادن؟؟؟؟؟ (267175)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۹:۱۷
اصولگرا تل زدن دیگه حتی بین اون ده درصد طرفداراشون هم اعتباری ندارند (267194)
آلامتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۹:۲۲
از عجایب روزگار اینست که حامیان و فداییان محمود امروز با . . . تمام در حمله به او از یکدیگر سبقت می گیرند چرا که "شکست"یتیم است! (267197)
مشد حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۱۹:۴۸
با توجه به اینکه نه خود احمدی نژاد و نه هیچکدام از حامیان دیروزش و دلواپسان امروز مسئولیت خطا ها و اشتباهات و ضرباتی که به پیکره اقتصاد فرهنگ سیاست... زد را نمی پذیرند بهتر است رندم و با قرعه کشی چند نفر از هم میهنانمان را انتخاب کنیم و تاوان دوره هشت ساله احمدی نژاد را از آنها طلب کنیم

باتشکر
مشد حسن (267202)
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۲۲:۵۰
نه تنها جناح ها بلکه اکثریت قریب به اتفاق ملت شریف ایران به این آدم اعتمادندارند. (267232)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۲ ۲۳:۳۹
سلام ،
در کشور ما اعتبار و ظرفیت افراد دارای چند بخش است. اعتبار و ظرفیت گروهی یا همان حزبی - ظرفیت ملی و اجتماعی - ظرفیت باندی و رانتی و اعتبار و ظرفیت
کاراکتری ! و شخصی. در مورد اقای احمدی نژاد،من فقط میتوانم،نسبت به دو مورد
با قاطعیت نظر بدهم.
1- اعتبار و ظرفیت ملی و اجتماعی ایشان، حدود یک استکان سر خالی ،
2- اعتبار و ظرفیت کاراکتری ایشان، به قائده مخزن یک سرنگ هوا گرفته شده.
هنوز از حیرت و گیجی این قضیه که چنین کسی رئیس جمهور بوده،خارج نشده ام ، و هنوز مشائرم حال طبیعی خود را باز (267242)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۰۶:۴۷
خوب اقاي زاكاني هنوز هم دير نشده جناب عالي كه به طور كامل در جريان عمل كرد دولت احمدي نژاد بوديد بفرماييد كارهاي خوب اين اقا را ذكر كنيد شما واقعا خيلي پر رو تشريف داريد !!!!!!حتما يكي از كارهاي خوبش اختلاس هاي ميلياردي است ويكي ديگر هم تعطيل كردن كارگاه هاي توليدي كشور و يكي هم بي ارزش كردن پول ملي و ده ها موارد ديگر أيها الناس اين ها چقدر پر رو هستند!!! (267271)
mohmad azad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ۰۷:۱۹
برادر من پس چرا سال 88 همه اصولگراها (کل نهاد ها و سازمانها و حتی مجلس خبرگان اصولگرا و مقامات بالا) همگی بصورت تابلو از محمود حمایت کردین؟؟؟! (267276)