به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۴:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۵ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۶۲۵۲۲
پیام تبریک ميرزاده به مناسبت روز دانشجو؛

دانشگاه مظهر دانش و حریت است

گروه سیاسی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت 16 آذر ، ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو، تاکید کرد: تلاش دانشجویان عزیز ایرانی كه علی رغم همه كاستی ها و برخی تنگ نظری ها همچون ستاره ای در آسمان علم جویی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی می درخشند ستودنی و مبارك است.
دانشگاه مظهر دانش و حریت است
به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پیام دکتر حمید میرزاده آمده است:

"فرزندان عزیزم؛ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
فرا رسیدن شانزدهم آذر، روز دانشجو را به شما كه امروز آینده ساز و فردا چهره پرداز ایران اسلامی هستید تبریك می گویم. به روان پاك سه شهید راه ایستادگی در مقابل استعمار و استبداد، كه خونشان در صحن دانشگاه ریخت و یادشان در ذهن دانشگاه ماند، درود می فرستم. این واقعه نشان داد دانشگاه در همه اعصار مظهر دانش و حریت بوده و خواهد بود.

اقدام رژیم استبدادی پهلوی در به خون كشیدن دانشگاه در سال 1332، نمادی است روشن از دشمنی دیرینه استبداد و استعمار با دانش و بینش و در عین حال پیروزی و نصرت نهایی مردم ایران در دو دهه بعد، با پیشتازی اهل علم در حوزه و دانشگاه نمونه ای واضح است از قدرت بی نهایت علم توام با ایمان. قدرتی كه نه تنها سالیان سال استبداد و یكه سالاری داخلی را در هم شكست، بلكه هشت سال در مقابل دشمن خارجی و همه حامیانش ایستاد و از كیان كشور و عزت ملی ایران دفاع كرد.

دانشجوی ایرانی امروز نیز با تكیه بر همین قدرت، مسیر تولید علم و بومی سازی دانش را می پیماید و روز به روز كشور را به قله دانش و انسانیت نزدیك تر می سازد. تلاش دانشجویان عزیز ایرانی كه علی رغم همه كاستی ها و برخی تنگ نظری ها همچون ستاره ای در آسمان علم جویی، آزادی خواهی و ظلم ستیزی می درخشند ستودنی و مبارك است.

یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و دانشگاه، سه شهید روز دانشجو و شهدای هسته ای كشور را گرامی می دارم و برای همه دانشجویان و به خصوص دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی موفقیت روزافزون در عرصه علم و ایمان دارم.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"
مرجع : ایسکا نیوز