به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۴ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۶۳۵۰۳
مبارزان انقلاب دایره‌ چرخان استکبار شده‌اند

در جریان انقلاب انحراف 180‌درجه‌ای داریم

گروه سياسي: امام جمعه مشهد گفت: برخی از چهره‌هایی که در صف مبارزه با استکبار قرار داشتند، امروز دایره‌چرخان استکبار شده‌اند.
در جریان انقلاب انحراف 180‌درجه‌ای داریم
سیداحمد علم‌الهدی در همایش گرامیداشت سی و ششمین سالگرد واقعه 23 آذر 57 با اعتقاد بر این‌که رسالت الهی اعم از این‌که به یک پیروزی ظاهری منجر شده یا این‌که یک جریان خاص فکری و فرهنگی پیروز شود، منحصر به زمان و مکان خاصی نیست، اظهار کرد: وظیفه مردم فراگیر کردن این رسالت الهی از طریق ابزار صبر و مقاومت و سپاس و شکر در تمام کشورهای آلوده به کفر و فسق و نجات تمام ملت‌هاست و این رسالت باید ادامه یابد.

وي با بیان این‌که در جریان انقلاب اسلامی یک نقطه عبرت وجود دارد که توجه به آن قابل تامل است، گفت: افراد بسیاری در 23 آذر در صف مقابله و نبرد با دشمن حضور داشتند و پس از آن نیز این حضور قوی‌تر، برجسته‌تر و بارزتر بود، اما امروز متاسفانه می‌بینیم همان چهره‌ها و برخی از این آدم‌ها آن طرف میز قرار گرفته‌اند و در یک جریان سیاسی با همان استکبار جهانی و آمریکا هماهنگ شده‌اند. این افراد در فضای آزاد این نظام استنشاق می‌کنند، اما دایره‌چرخان همان جریان استکباری هستند.

وی با اعتقاد بر این‌که انحراف 180 درجه‌ای را در جریان انقلاب داریم، اظهار کرد: در صف مبارزه با دشمن چهره‌های بارز و برجسته‌ای و جود داشتند اما امروز همان چهره‌ها مقابل رهبری و ولایت ایستاده‌اند و این مساله برای ما یک عبرت است و باید توجه داشته باشیم این عبرت‌ها در نظام ما روز افزون نباشد. عضو مجلس خبرگان رهبری واقعه 23 آذر را تابلویی دانست که محور پیشرفت و توسعه این جریان است و افزود: مدیریت این جریان در دست مقام معظم رهبری بود و امروز برخی چهره‌ها که پشت سر ایشان بودند، در مقابل ایشان هستند. علم‌الهدی با تاکید بر این‌که انقلاب را وابسته به دین می‌دانیم، عنوان کرد: هر موضع‌گیری در برابر انقلاب را از هر فرد با هر موقعیتی موضع‌گیری در برابر اسلام می‌دانیم.
مرجع : ايسنا