به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۶۵۰۲۳

بازیگران‌مطرح زن‌سینمای‌هند در سال2014

گروه هنري: سال ۲۰۱۴ برای زنان بازیگر هند به دلیل نقش‌های متفاوتی که به آن‌ها ارائه شد، سال خوبی بود.
بازیگران‌مطرح زن‌سینمای‌هند در سال2014
به گزارش كافه سينما، این نقش‌ها از کمدی گرفته تا حادثه‌ای و درام طیف گسترده ایی را در بر می‌گرفت. فهرست پیش رو نام بازیگران تازه کار و قدیمی تری است که سال ۲۰۱۴ نقش آفرینی‌های غافلگیر کننده ایی از خود به جا گذاشتند. نقش آفرینی‌هایی که در این میان نباید از فیلمنامه‌های خوب وشخصیت پردازی‌های خوب داستان‌ها غافل شد.

۱- کانگنا رانوت: در ملودرام زن محور ملکه تحسین منتقدان و مردم را به خود اختصاص داد. فیلم ۵۵۰ میلیون روپیه فروش کرد. درحالی که با هزینه‌ای کمی ساخته شده بود.
۲-عالیا بهات. نقش آفرینی زیبایش در دو وضعیت و اتوبان، با تحسین روبه رو شد. او امسال سه فیلم روی پرده داشت این دختر جوان ۲۱ ساله از بازیگران خوش آتیه سینمای هند است.
۳- پریانکا چوپرا: امسال با مری کام، زندگی نامهٔ قهرمان بوکس‌ام سی مری کام از مدعیان جوایز سال است. فیلم ۵۴۰ کرور روپیه فروخت.
۴- رانی موکرجی: در فیلم مردانی افسر پلیسی به نام شیوانی شیواجی روی است که در پرونده قاچاق کودکان با قاچاقچیان مبارزه می‌کند. پرادیپ سرکار با بودجه کمی فیلم را ساخت که ۴۰۰ میلیون روپیه فروخت.
۵- دیپیکا پادوکن: در سال نو مبارک نقش آفرینی کرد که مورد توجه مردم قرار گرفت. فیلم ۱۸۸۰ میلیون روپیه فروخت . مردم زوج هنری شاهرخ خان و دیپیکا را دوست دارند و تا امروز تمام فیلم‌های این دو فروش بالایی داشته است.
۶- شارد‌ها کاپور پس از عاشقی دو امسال در یک تبهکار و حیدر نقش آفرینی کرد. حیدر از مهم‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۴ هند است که از جشنواره رم هم جایزه گرفت. حیدر۵۰۰ میلیون روپیه فروخت.
۷- آنوشکا شارما: در حال حاضر فیلم پی کی با بازی او و عامرخان بر روی پرده است که در همین چند روز گذسته فروشش از مرز ۲۰۰ کرور روپیه هم فرا‌تر رفته است. نقشی که در مقابل یک بیگانه (عامر خان) در پی کی دارد تحسین منتقدان را به همراه داشته است. قطعا پی کی، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ها خواهد بود.