به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۴ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۶۵۲۶۲

تمجید زیدان از وفاداری جرارد

گروه ورزشی: ستاره سابق رئال مادرید می گوید که این باشگاه علاقه زیادی به جذب جرارد داشت اما ستاره لیورپول نمی خواست باشگاه محبوب خود را ترک کند. زیدان از رد پیشنهاد رئال مادرید توسط استیون جرارد شگفت زده شد.
تمجید زیدان از وفاداری جرارد
استیون جرارد، کاپیتان لیورپول یکی از وفادارترین بازیکنان جهان به شمار می آید. این ستاره انگلیسی 17 سال است که در لیورپول بازی می کند. او هر چند پیشنهادهای زیادی از تیم های سرشناس اروپایی داشت اما تصمیم گرفت که در لیورپول باقی بماند، این در حالی است که او حتی نتوانست یک بار قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. جرارد آخرین فصل حضور خود را در لیورپول پشت سر می گذارد و دیگر نمی خواهد در این تیم بازی کند. او می خواهد در سالهای آخر بازیگری خود در تیم دیگری به میدان برود. زین الدین زیدان ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی فوتبال فرانسه از کسانی است که علاقه زیادی به بازی جرارد دارد. او می گوید بسیار دوست داشت تا در رئال مادرید با جرارد همبازی شود اما اسطوره لیورپول به هیچ وجه نمی خواست تیم محبوب خود را ترک کند.

زیدان در گفت و گو با روزنامه "دیلی میل" انگلیس گفت: در سال 2004 از فلورنتینو پرس خواستم که جرارد را جذب کند. به او گفتم که من در خط وسط به یک هافبک خوب نیاز دارم و جرارد بهترین گزینه است. باشگاه رئال مادرید دو بار تلاش کرد تا جرارد را جذب کند اما او اصلا نمی خواست باشگاه خود را ترک کند و هر دو بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد. ستاره های بزرگ پیشهاد رئال مادرید را به سختی رد می کنند چرا که هر بازیکنی آرزو می کند که حضور در رئال را تجربه کند اما جرارد اینگونه نبود.

او ادامه داد: همه آنچه که می توانم بگویم این است که جرارد بازیکن بزرگی بود و دوست داشتم که بازی در کنار او را تجربه کنم. نمی توانم باور کنم که چنین بازیکنی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه نکرده است. او مدتها با پیراهن لیورپول بازی کرد اما جام های زیادی با این تیم به دست نیاورد. جرارد بازیکن بزرگی بود. شگفت زده شدم وقتی پی بردم که او نمی خواهد در رئال مادرید بازی کند و پیشنهاد این تیم را رد کرد. او هر چند در لیورپول نتوانست جام های زیادی به دست آورد اما اطمینان دارم که در لیگ آمریکا می تواند بازیکن موفقی باشد.
مرجع : ایسنا