به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۰ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۶۵۸۶۹
بیگدلی: جناب علم‌الهدی، صحت خواب!

آقای علم‌الهدی؛ امروز، روز توبه‌ی شماست

گروه سیاسی: آقای سید احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد در حاشیه پنجمین همایش همگرایی اصولگرایان، افاضات فرموده‌اند که: «احمدی‌نژاد یک نفری بود که عوضی رفت، مرد و تمام شد. احمدی‌نژاد جریان نیست. او مقابل ولایت ایستاد و سقوط کرد.»!
آقای علم‌الهدی؛ امروز، روز توبه‌ی شماست
به گزارش انصاف نیوز، حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی، عضو هیأت علمی دانشگاه و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اظهارات فوق الاشاره حجت الاسلام علم الهدی در مقاله ای چنین نوشت:

● امروزه بعد از خرابی بصره و افتادن تشت رسوایی دولت مدعی پاکدستی و احیاگر شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی و از پرده برون افتادن راز و فسادهای نجومی [در دوره‌ی زمانی] دولت احمدی‌نژاد، حامیان سرسخت دیروز او می‌کوشند که با فرار به جلو و فریاد «آی دزد، آی دزد»، خطاهای بزرگ خود در تحمیل احمدی‌نژاد بر ملت را ماله‌کشی کنند و با طرح مسایل انحرافی مانع حساب‌کشی ملت از خود شوند!

یکی از این حضرات که در حمایت از احمدی‌نژاد سنگ تمام گذاشت و متنعم به حمایت‌های دولت پاکدست وی شد، آقای سید احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد بود که جا دارد نکات ذیل به ایشان گوشزد شود:

● یک. جناب علم‌الهدی، صحت خواب! ملت ایران و اصلاح‌طلبان پنج سال پیش، همین را می‌گفتند، اما شما و دوستانتان، آنان را بزغاله خطاب و چهار سال دیگر نیز احمدی‌نژاد را بر کشور تحمیل و برای حفظ او این‌ همه عناوین و عبارات و ... را به جامعه پمپاژ کردید تا [دولت] احمدی‌نژاد با اختیارات تام و در غیبت منتقدان و مصلحان جامعه، ته‌مانده‌ی سرمایه‌ها و منافع ملی را بر باد دهد و کشور را به ورطه‌ی سقوط بکشاند و فساد نهادینه شود و به تعبیر دکتر روحانی، قبح فساد و رشوه و ... را بریزد!

● دو. آقای علم‌الهدی، باور کنید بعد از این همه جفایی که در حق ملت ایران و کشور روا شده، اکنون زمان توبه و استغفار شما و دوستان به درگاه خداوند و عذرخواهیتان از ملت ایران است. به تعبیر قرآن کریم: «آیا مؤمنان را وقت آن نرسیده که دل‌هایشان در برابر یاد خدا و آن سخن حق که نازل شده است، نرم [و فروتن‏] گردد؟ همانند آن مردمی نباشند که پیش از این کتابشان دادیم و [عمر و] انتظار بر آنان به درازا کشید، و دل‌هایشان سخت گردید و بسیارى از آن‌ها فاسق بودند؛ أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذِینَ آمَنُوا أَن تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ وَمَا نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَلَا یَکُونُوا کَالَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ مِن قَبْلُ فَطَالَ عَلَیْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَکَثِیرٌ مِّنْهُمْ فَاسِقُونَ.»(سورة الحدید، آیة 16)

● سه. آقای علم‌الهدی، آیا فراموش کرده‌اید که شما و دوستانی امثال آقای مصباح یزدی و جنتی و صدیقی و احمد خاتمی و ... خطبه‌ها در فضیلت احمدی‌نژاد خواندید و خطابه‌ها در مدح او ایراد کردید و او معجزه هزاره سوم و منتخب امام زمان(عج) و ملهم از جانب خدا نامیده شد و اطاعت از او را اطاعت از خدا و ...؟!

آیا فراموش کرده‌اید که این حمایت‌ها و اظهارات در باره‌ی احمدی‌نژاد موجب شد که وی مدعی «رؤیت هاله‌ی نور» شود و در فیلم «به سوی ظهور» او را همان «شعیب بن صالح موعود» عنوان کنند و امثال ... معاون محکوم به فساد و اختلاس وی و ...[فعلا در دادگاه بدوی]، از زبان دیگران، احمدی‌نژاد ر ا العیاذ بالله «امیرالمؤمنین» بخوانند و بگویند که اگر قرار بود بعد از خاتم انبیا محمد مصطفی(ص) پیامبری بیاید، آن پیامبر حتما احمدی‌نژاد بود؟!

آیا فراموش کرده‌اید که آن حمایت‌ها و اظهارات موجب شد که احمدی‌نژاد و کارگزاران دولتش، کشور و بیت‌المال را ملک طلق خویش پندارند و زمینه‌ی بزرگ‌ترین فسادهای تاریخ ایران و در نوع خود شاید جهان را فراهم شد؟!

● چهار. آقای علم‌الهدی، سیدالشهدا امام حسین(ع) در روز عاشورا خطاب به سپاهیان یزید فرمود: «الْمَوْتُ خَیْرٌ مِنْ رُکُوبِ الْعَارِ/ وَالْعَارُ أَوْلَی‌ مِنْ دُخُولِ النَّارِ
مرگ‌ بهتر است‌ از مرتکب‌ عار و ننگ‌ شدن‌/ و عار بهتر است‌ از دخول‌ در آتش‌!‍»

یعنی‌ آنچه‌ مرا به‌ آن‌ امر می‌کنید که‌ تسلیم‌ شدن‌ به‌ حکم‌ یزید و عبیدالله‌ بن‌ زیاد باشد، برای‌ من‌ عار است‌ و مرگ‌ برای‌ من‌ بهتر از مرتکب‌ عار شدن‌ است‌. و این‌که‌ شما دست‌ از جنگ‌ بر نمی‌دارید و آن‌ را عار می‌پندارید، غلط‌ است‌؛ زیرا این‌ مرتکب‌ عار شدن‌ بهتر از دخول‌ در آتش‌ جهنّم‌ است‌».

● پنج. آقای علم‌الهدی، شما که خود را سید و فرزند نسبی امام حسین(ع) می‌دانید سعی کنید که در مقام عمل هم عامل به رهنمودهای آن حضرت باشید و حال که رسما اعتراف کرده‌اید که: «احمدی‌نژاد عوضی رفت، مرد و تمام شد»، در خطبه‌های نمازجمعه‌ی آتی رسما به درگاه خدا اعلام توبه و از ملت بزرگوار و مظلوم ایران عذرخواهی کنید تا شاید اندکی از گناه شما در حمایت آنچنانی از احمدی‌نژاد که به تعبیر شما عوضی رفت، بخشوده شود. البته ملت ایران واقعا ملتی بزرگوار و رئوف است و اگر شما صادقانه، اعتراف به اشتباه و از آنان عذرخواهی کنید شما را می‌بخشند!