به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۶۷۳۰۰
علا عبدالزهرادوپینگی بوده و نباید برای عراق بازي کند؛

احتمال تغییر نتیجه‌ بازی ایران با عراق

شکایت اضطراری ایران به AFC
گروه ورزشي: مسئولان تیم ملی فوتبال ایران به طور جدی پیگیر حضور مشکوک یک بازیکن عراق در دیدار این تیم برابر تیم ملی فوتبال ایران هستند. ظاهرا مدارکی وجود دارد که می‌گوید "علا عبدالزهرا" دوپینگی بوده و نمی‌توانسته برای عراق بازی کند.
احتمال تغییر نتیجه‌ بازی ایران با عراق
مهدی محمد نبی و هوشنگ مقدس روز شنبه به سیدنی سفر کردند تا موضوع شکایت ایران به AFC درباره یکی از بازیکنان تیم عراق به نام "علا عبدالزهرا" را پیگیری کنند. مسئولان تیم ملی ایران در حال جمع‌آوری اسناد و مدارکی دال بر تخلف عراقی‌ها و البته لزوم توجه جدی AFC به این مساله هستند. علا عبدالزهرا به گفته برخی از مسئولان تیم ملی ایران به علت دوپینگ محروم بوده است و نمی توانسته در این مسابقات حاضر شود. کارلوس کی‌روش نیز درحال پیگیری این موضوع است.

در صورتی که تخلف بازیکن تیم ملی عراق ثابت شود، ممکن است AFC رای به تغییر نتیجه‌ بازی تیم ملی ایران و عراق با نتیجه‌ سه بر صفر بدهد. تیم ملی فوتبال ایران با وجود شکست از تیم ملی عراق حذف از جام ملت‌های آسیا دو روز دیگر استرالیا را ترک می‌کند. پیش از این، دکتر طباطبایی قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران نیز با اشاره نمونه گیری از علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق در زمانی که در عضویت باشگاه تراکتور سازی تبریز بوده است، تایید کرده بود که کمیته ایران نادو از او تست گرفته و به آزمایشگاه کلن فرستاده و زمانی که نتیجه‌ی مثبت آزمایش این بازیکن عراقی به ایران فرستاده شده او به تیم پلیس عراق رفته و پس از آن نیز برای تیم ملی عراق بازی کرده است.
مرجع : ايسنا

اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۰۷
کاشکي کيروش يه تحقيق ميکرد ببينه کدام بازيکن عراق تمايل به داعش دارند تا اونوقت تيم عراق ترروريست شناخته بشه و نتيجه عوض بشه کاشکي کيروش با اين همه بازيکن با استعداد به جز حقيقي يه تيم هجومي ساخته بود که نخواهد الان دوپينگ يه بازيکن عراقي که مربوط ميشه به 1.5 پيش پيگيري کنه (282699)
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۵۱
امید پارکت رو عوض کن !!!! جنسش خوب نیست !!!
مرد حسابی چشم بسته غیب میگی!!!؟؟؟
کیروش با دست خال می خواست چیکار بکنه ؟؟؟
چند تا بازی تدارکاتی داریم؟؟؟ چند تا باشگاه درجه 1 داریم؟؟؟
مربی درجه 1 چی؟؟؟
مسئولین فوتبالی چی ؟؟؟؟
...................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (282724)
!!!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۲۰
دوست عزیز از جو جام جهانی بیا بیرون!!!!ااین بهانه دست خالی و بازی تدارکاتی برا اونجا بود!!!!
نه اینکه عراق کاملا دست پر بود!!!!نکنه عراق بدل آرژانتین بود و ما باس الان خوشحال باشبم
همه گل های که خوردیم تقصیر حقیقی بود!
د آخه چرا کیروش زده شدیم!!!! (282875)
..........
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۴۳
ایران قهرمانه (282894)
44
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۷:۳۳
در جواب کاربر " !!!!! " : از منفی ها مشخصه حرفهات چقدر کارشناسانه هستش . (282991)
چو ایران نباشد تن من مباد...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۰۷
خدا کنه ، یادمه برای تیم ملی امید ما چنین تصمیمی گرفته شد خدا کنه مسئولین حداقل تو این زمینه اگه مدرکی دال بر واقعیت هست پیگیر باشن و سیاسی بازی نکنن .
خواهشاً سیاسی بازی رو فراموش کنین مسئولیننننننننننن محترم . (282736)
امید
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۳۷
معلوم نیست مردم چرا چشم بسته دنبال هوچی گری و فکر های خیالی که رسانه های وابسته به کیروش درست میکنند میگردند و افتضاحی را که ببار اومده فراموش میکنند . (282761)
سعید
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۵۱
خوب شد ستاد کل بهانه را از کیروش گرفت که بتواند بوسیله فولادی ایران را حذف کند وگرنه معلوم نبود الآن کیروش به جای داور دنبال چه بهانه دیگری می گشت ؟ (282774)
کریم
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۵۳
حقیقی با اون گل اولی که خورد وبا اون پنالتی هائی که تماشا میکرد نشان داد دروازه بان اول ایران است . (282777)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۳۱
شما بازی رو نگاه نکردید وگرنه اینطوری حرف نمیزدید . (282828)
جعفر
Bosnia and Herzegovina
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۶:۱۰
وقتی یک بازیکن کاملا دفاعی (حالا نگیم جاعل اسناد دولتی و فراری از ایران که دولت لطف کرده و بخاطر ایشان قانون کل نظام را تعلیق کرده) ، در دقیقه 42 درون محوطه حریف کارت دوم بگیره، مربی چکار میتونه بکنه؟ (282948)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۰۸
جرزنی درست نیست!! (282700)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۱۵
لطفا" زود .................... پيگيري کنيد شايد فرجي باشد چون اينها همه چي برا خودشون تمام ميکنند خب چاپم که نميشه (282703)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۳۵
اینم رد کنیم از بعدی میخوریم
فوتبال برنامه ریزی میخواد نه شانس و جر زنی
از امارات باید یاد بگیریم (282713)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۵
زاپن که برنامه ریزیش از امارات قویتر بود .فوتبال همینه برادر من .ایران و عراق همیشه در یک سطح بودند .ضمن اینکه عراق چند سال پیش قهرمان جام شده .مهم اینه که بچه ها خوب بازی کردند و از دل و جان مایه گذاشتند .انشا الله دوره یبعد دنیا به اخر نرسیده.وفراموش نکنیم از همه ی اینها گذشته فوتبال فقط یک بازیه برا سرگرم شدن و لذت بردن قرار نیست باعث دق خوردن و مرض بشه (282815)
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۸:۲۲
همین حرف ها رو گفتید که به هیچ جا نرسیدم. تا حالا چند بار کره رو بردیم. به احتمال خیلی زیاد بازی بعدیمون با کره بود. (283018)
ایرانی1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۱۶
احتمالا بعیداست تغییری روی دهد. (282704)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۱۷
اقا تو اين بازي چند بار بازيکنان ايران به دستور کيروش وقت بازي تلف کردند چند بار تو يه صحنه بازيکن ايران خورد زمين ولي چون ايران تو حمله بود توپ نزدن بيرون بعد تو همون صحنه عراق حمله کرد همه اعتراض کردن و بازيکن عراق توپ زد بيرون بپذيريد (282705)
رضا 55
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۳۱
مگه ما ميلياردها دلار پول براي دفاع از مردم کشور همسايه و دوست عراق براي مبارزه با داعش خرج نکرديم کاشکي قبل بازيها به اين کشور د وست گفته بوديم يه بازيکنتون دوپينگي است مواظب باشيد۰ (282710)
ljdk
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۰۸
يعني ؟؟؟ فارسي بگو ما هم بفهميم ! (282869)
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۶
فوتبال ربطی به سیاست نداره ! با این توصیف شما الان باید عراقی ها به کارت زرد اشتباه داور اعتراض کنن و تقاضای بازنده شدن نمایند !!! (282940)
گهرخاني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۳۵
درسته كه داور به قصد تيم مارو ده نفره كرد و بازيكنان باغيرت ما تونستنند دوبار نتيجه رو به تساوي بكشونند ولي ده نفره هم ما نبايد از عراق سه گل ميخورديم (282714)
اذرخش
Satellite Provider
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۴۳
اگه یک دروازبان خوب میبردن استرالیا الان نیازنبود این در واون در بزنن تایه مدرک دوپینگ ولو حقیقت برای بازیکن عراق پیداکنن. (282721)
على
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۳۸
واقعا دروازه بان ضعيفى داريم (282764)
عباس
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۴۰
کیروش چوب بی تدبیری و یکدندگی را خورد که با کنار گذاشتن رحمتی و آوردن حقیقی لائی خور این شکست را به ملت ایران تقدیم کرد . (282765)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۴۵
نه اینکه رحمتی لایی خور نیست
اینهم سندش
وان ؛ توو ؛ تیری ؛ فور
رحمتی لایی خور
:)))))))))))))))))))
لطفاً چاپ کنین :) (282935)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۵
واقعا موافقم ما چوب دروازه بان خوردیم (282814)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۳۹
رحمتی خوبه خخخخخخ (282836)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۱:۵۷
از بازيكن باتجربه بعيد بود كه درا محوطه جريمه توپ جمع شده توسط دروازبان ضربه بزند بعد تقصير روي داور بگذاريد بازيكن اشتباه ميكند تقصير به گردن ديگر مي اندارند (282729)
مطفي
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۰
به نظر من اين بازي بهترين بازي و آقاي كيروش بهترين مربي تا حال ايران بوده و اگر آقاي كيروش از سرمربي گري حذف شود يك خيانت بزرگ بيشتر از داور بازي ايران و عراق بوده است و خيانت به ملت ايران بوده است (282809)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۳
آقا دروازه بان موقشنگ نمیخوایم نمیخوایم ما دروازه بان بالیاقت میخوایم حقیقی در حد تیم ملی نیست و نخواهد بود اشتباهی که کارلوس هم در جام جهانی تکرارکرد هم جام ملتهای آسیا . کروش چوب دروازه بان را خورد بقیه عالی بودن. (282811)
احمد
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۸
حرف ایران هیچ جا اعتبار نداره چه برسه به فوتبال .مثل پاسپورت که هیچ جا اعتبار نداره (282823)
وحید
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۴۲
امکان نداره نتیجه تغییر کنه اون هم تا 2 روز آینده که تیم برمیگرده تخلفشون هم ثابت بشه فوقش محرومیت و جریمه داره واسشون امید الکی ندین به مردم (282840)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۵۵
حیف اینا همه پولی که بازیکنان به جیب زدن و سربازی هم نرفتن ونخواهند رفت (282858)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۳۷
دوستان عزیز.با احساسات مردم بازی نکنید.اگر حکم قطعی به این بازیکن نداده باشند و یا در مرحله تجدید نظر بوده باشه هیچ ممنوعیتی برای این بازیکن وجود نداشته. مطمئنا حکم قطعی مبنی بر محرومیت این بازیکن به فدراسیون عراق داده نشده که این بازیکن در تیم پلیس بازی میکرده.بهتره به جای این حرفا از مربی خوب تیم ملی حمایت کنیم که عده ای معلوم الحال مشغول تخریب وی شده اند. (282887)
حقیقت بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۳۷
باتوجه به تعدادبازی تدارکاتی درمقایسه بابقیه تیمهاوجمیع جهات کارمربی وبازی کنها خیلی خوب بودوفقط بدشانس بودند ازشون خیلی متشکریم وآرزومیکنیم درآینده موفقترباشند. (282888)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۵۵
خدایی این تیم های عربی سطحشون پایین نیست. اونا رشد کردن. ماییم که مثل 100 سال پیش به اونا نگاه میکنیم. همین امارات و قطر رو ببینین که همیشه ازش بد میگن. والا بخدا تیمهای باشگاهی ما رو همیشه میبرن و بازیکنای ایرانی میرن اونجا که سطحشون بالاست. مثل سیدجلال، منتظری، دژاگه، قوچی، آندو، زندی، ... چرا پس بقیه نمیرن؟
فوقبال اونا دیگه مثل سابق نیست گرچه از نظر فنی و تکنیک زیاد رشد نکردن. اما به هر حال رقبای جدی به شمار میان. (282904)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۰۸
سلام.دوستانی که قطعا استقلالی هستند و با چشم بسته قضاوت میکنند و میگپ حقیقی مقصره بهترع وجدانشونو بیدار کنن و بدونن که حقیقی خیلی هم خوب بازی کرد.پنالتیها خیلی خوب زده شد.
ضمنا بازی خیلی خوبی رو شاهد بودیم و مقصر داور بود و انشالا که نتیجه سه صفر به نفع ایران تموم بشه چون واقعا حقمون برد بود.اینجوری داور استرالیایی هم عذاب وجدانش میخوابه (282912)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۱۰
مسئولان غلط مي كنند. حالا تيم باخته .... به فكر چاره اند!؟ (282919)
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۳۷
کیروش بهترین مربی هستش که به ایران امده دوستانی که میگید کیروش رو باید بر دارند کی روبه جاش بیارند بهترین مربی جهان الان مربی ما هست مگه قبل از کیروش ما چکار کرده بودم حتما با قلعه نویی و علی دایی جام جهانی رو فتح کرده بودیم (282929)
یونس علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۶:۵۹
آقا این یارانه ها را کی میدن خخخخخه (282979)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۷:۲۵
آفا چاره کار اینا فقط داعششه اینا قوانین دولت اسلامی شام را زیر پا گذاشتن با شورت ورزشی میان تو انظار عمومی تازه موهاشون فشن بون (اسماعیل) کارتون نباشه خیالتون راحت برگردن عراق گردن زده میشن . دا ع ع ع ع ش ش ش . (282987)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۰:۱۳
داعش،،،چه واقعیت تلخی (283112)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۸:۵۲
چرا تقصیر را به گردن داور می ذاریم ؟؟ یکی نمیگه یه بازیکن که سرباز فراری بوده و یه کارت زرد هم داره بی جهت میره سمت دروازه بان عراق که توپ گرفته و این بهونه را به دروازه بان و داور میده و تیم را حذف میکنه و آرزوهای یه ملت برای قهرمانی را بر باد میده؟؟؟؟؟؟؟ (283043)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۴۹
به دوستانی که چیزی از فوتبال نمیدونن لطفا نظر ندن همون برن دنبال یارانه.ایران بهتر از کیروشو روی نمیکت نداره که بذاره (283088)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۵۶
نه عزیز جون جهان فتح نکردیم اما روبروی کره با قلعه نویی جانانه بازی کردیم طالبلو
برای پنالتی تعویض شد یک پنالتی هم گرفت شما دیدید با این مربی وطنی چه کردند
آقای فردسی پور بهش گفت چرابرای عذرخواهی استعفا نمیکنی به دوتا کارشناس برنامه گفت آقایان شماهم بیاین کمک تا قلعه نوعی محاکمه بشه چرا اونروز نگفتیم
ما با کره برابریم فوتباله دیگه (283096)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۰:۴۲
اگر نتیجه عوض بشه چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی می شه (283135)
کمیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۱:۰۱
بابا تو این اوضاع خراب عراق این شادی کودکانه را از عراقی های زخم خورده از چندین سال جنگ نگیرید . بچه ها خدا وکیلی تو اربعین سنگ تموم گزاشتن. (283144)
هیچ!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۲:۵۸
حتی اگر حقیقی بدترین گلها را خورده باشد باز هم نظرات استقلالیهاست که می گویند حقیقی فلان بلان... چرا تو جام جهانی بد نبود پس! چرا سه بازی دیگر خوب بود! (283209)
آریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۳:۲۴
نتیجه هم عوض شه دیگه حال نمیده.تیم باید اونقد قوی باشه که اینجوری نخواد بیاد بالا.10 نفره هم باید عراقو میزدیم.... (283224)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۵ ۰۰:۳۲
همش تقصیر پولادی بود بازیکن دفاع که یک اخطار دارد و تیمش یک گل جلو و سوار بازی هم بود نوک حمله چکار داشت .تا در مملکت ما به افراد متقلب بها بدهیم باید تاوان پس بدیم اگر بفهمیم . (283251)