به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۲:۲۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۶۸۴۵۲
بانوی طلایی پاراآسیایی اینچئون:

همه چیز به‌هم ریخته است!

گروه ورزشی: دارنده نشان طلای رقابت​های پرتاب نیزه و وزنه پاراآسیایی اینچئون می​گوید پس از مدال​آوری​ایی که داشته، نگاه‌ها به او تغییر نکرده است ولی او خودش را با شرایط تطابق می‌دهد و تمرین می‌کند.
همه چیز به‌هم ریخته است!
مهناز امینی اظهارکرد: به صورت جدی و حرفه​ای در حال تمرین کردن هستم تا خودم را برای مسابقات جهانی قطر که آذرماه سال آینده است، آماده کنم. خردادماه سال آینده نیز رقابت​های انتخابی تیم‌ملی را پیش​رو داریم.وی بیان‌کرد: من در مسابقات پاراآسیایی در دو ماده پرتاب وزنه و نیزه، شرکت کردم و توان دو مدال طلا کسب کنم ولی با توجه به این‌که در رقابت​های جهانی، ماده پرتاب نیزه جزو مواد مسابقه نیست، قصد دارم به جای این ماده در ماده پرتاب دیسک شرکت کنم. پیش از مسابقات پاراآسیایی هم در ماده پرتاب وزنه کار نکرده بودم و از اردوی دوم تیم‌ملی بود که در این رشته تمرین کردم و به طلا هم رسیدم.

این پرتاب​گر ملی​پوش خوزستانی گفت: با توجه به این‌که در حال حاضر مربی​ای که در حد تیم‌ملی باشد، بالای سر من نیست، مجبورم فقط ماده پرتاب وزنه را دنبال کنم. هر دو ماده دیسک و وزنه سخت هستند و این که بخواهم خودم را به رکوردهای موردنظر در این دو ماده برسانم، بسیار سخت است ولی تلاشم را می​کنم. وی با بیان این‌که با توجه به دو مدال طلایی که در مسابقات پاراآسیایی کسب کردم، انتظارات از من خیلی بالاتر رفته است، عنوان‌کرد: در حال حاضر ورودی برای مسابقات جهانی در ماده پرتاب وزنه 10 متر و 35 سانتی​متر و در ماده پرتاب دیسک 30 متر است. در زمان باقی​مانده می​توانم رکوردم را به رکورد ماده پرتاب وزنه برسانم و در دیسک هم در صورتی‌ که مربی​ای که واقعا با من کار کند وجود داشته باشد، می​توانم رکوردم را برسانم.

امینی گفت: متاسفانه چنین مربی​ایی را ندارم‏، البته در این زمینه با اداره‌کل ورزش و جوانان استان هم صحبت کردم و قرار بود اقدامی در این خصوص صورت بگیرد ولی هنوز اقدامی انجام نشده است و گفته​اند باید منتظر بمانید تا رییس هیات تغییر کند و متاسفانه هم مشخص نیست که چه زمانی رییس هیات تغییر کند و با این شرایط من زمان را از دست می​دهم و این به ضرر من است. نداشتن رییس هیات ما را سردرگم کرده است و نمی​دانیم که باید مشکلات​مان را به چه کسی ارجاع دهیم و این‌که چه کسی پیگیر مسایل ما است.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار هستید که ورودی مسابقات قطر را کسب کنید؟ عنوان‌کرد: این موضوع را در مورد پرتاب وزنه می​توانم به صورت صد درصد جواب دهم ولی در مور پرتاب دیسک نمی​توانم به صورت قطعی پاسخ دهم. به هر حال در صورتی که رسیدگی شود، تمام تلاشم را برای کسب ورودی مسابقات می​کنم. من دو ماه زمان دارم تا به صورت حرفه​ای کار کنم ولی متاسفانه هیات همکاری نمی​کند.

این ملی​پوش خوزستانی درباره تغییر نگاه به وی پس از مدال​آوری در مسابقات پاراآسیایی اینچئون، گفت: نگاه‌ها تغییر نکرده است و از طرف استان هم آن طور که باید و شاید رسیدگی و حمایت نشده است. هنوز در استان از ما تجلیل صورت نگرفته است و حمایت هم نشده​ام تا بتوانم خودم را برای مسابقات جهانی قطر آماده کنم. این موارد ورزشکاران را دلسرد می​کند و در انگیزه​مان تاثیر می​گذارد. وی در پایان بیان‌کرد:‌ شرایط زمین تمرینی​مان در ورزشگاه تختی اهواز، بدتر شده است و در کل همه چیز به هم ریخته است ولی ما هر طور که هست، خودمان را با شرایط تطابق می​دهیم و تمرین می​کنیم.
مرجع : ایسنا