به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۰
 
۴۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۷۰۶۳۳

هاشمي: حالا که (احمدی نژاد) رسوا شده، می‌گویید فلان کس باعث انحرافش شده، اصل انحراف خود اوست

گروه سياسي: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه دیدار با تشکل‌های دانشجویی 5 استان دانشگاه آزاد اسلامی به بیان ناگفته‌هایی از انتقادات خود در جلسه هیأت رئیسه خبرگان رهبری در زمان دولت گذشته پرداخت.
هاشمي: حالا که (احمدی نژاد) رسوا شده، می‌گویید فلان کس باعث انحرافش شده، اصل انحراف خود اوست
آیت الله هاشمی در ادامه سخنانش که در سایت دفتر ایشان منتشر شده، به اقیانوسی از خرابی و فساد در دولت قبل و به جلسه جالبی با هیأت رئیسه خبرگان در همین مورد اشاره می کند. وی اتاقی را در انتهای سالن به میهمانان نشان می‌دهد و می گوید: همین جا، به آقایان گفتم که چرا تمام کارهای این دولت (احمدی نژاد) را تأیید می‌کنید؟ فردا جواب مردم و خدا را چه می‌دهید؟ بعد هم به آقایی که در خبرگان بود، گفتم: حالا که رسوا شده، می‌گویی فلان کس باعث انحرافش شده. اصل انحراف خود اوست. اگر اشتباه کردی، صادقانه به مردم بگو اشتباه کردم. نه اینکه پشت فلان کس قایم شوید و بگویید انحراف کار او بوده. مردم این حرف ها را باور نمی‌کنند.

آیت الله هاشمی افزود: دولت روحانی در مقابل اقیانوسی از خرابی هاست. با خزانه خالی و توپخانه‌ای پر در روبه‌رویش از تندروها. از اقلیتی افراطی که همه جور امکانات در انتخابات 92 داشتند و شکست خوردند. از صدا و سیما تا ده‌ها تریبون ریز و درشت دیگر. همه می‌خواستند که خط اعتدال پیروز نشود که شد. حالا همه جمع شده‌اند که انتقام رأی مردم را از دولت منتخب آنها بگیرند. وی اضافه کرد: روحانی پای شعارهایش ایستاده ولی باید مشکلاتش را درک کرد. امروز روز گلایه از روحانی نیست. روز همراهی با روحانی است. درست مثل خود مردم که هم نجیبانه به او رأی دادند و هم غریبانه پای او ایستاده‌اند. با امید به فردایی بهتر.

۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۰:۵۲
درود بر خاتمی هاشمی روحانی (294099)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۴۸
درود بر مردم که با این همه فشار هنوز ایستاده اند (294154)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۵۴
لطفا از ترفند مظلوم نمایی استفاده نفرمایید!چرا در رقابتها عده ای از مردم را باوعده ها و تواناییهای نداشتتون فریب دادید؟!چرا؟!!امروزهم این ننه من غریبم بازی در اوردن هابرای انتخابات اینده است!..بهار!مواظب باش در پیشگاه تاریخ ومردم اگاه شرمنده نباشید!انقدر با تیترها وعناوین احساس بر انگیز..حقایق را پنهان نکن! فرق شما با احمدی نژادچیست؟شما هم دنبال مقصر میگردید علی رغم تعهداتی که به مردم داده بودید! (294304)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۵۵
اقای ایرانی کسی مظلوم نمایی نکرده و کسی را هم فریب ندادیم مردم با چشم باز دیدند اون اقای شما تو 8 سال چه بلایی سر مردم اورد .تو هم کاسه داغ تر از اش نشو .چرا که شماها فقط عقده ای صحبت میکنید و چشم به واقعیت جامعه و مردم درمانده بستید فقط دهن ناپاکتان باز است .شما با چه رویی صحبت میکنید ؟اینهمه اختلاس اینهمه رشوه اینهمه دزدی زمان هاله نور را با چه چیزی توجیه میکنید .بس کن افراطی بس کن (294385)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۵۶
اگر بهار مظلوم نمایی میکنه شما وهم فکراتون با حرفای قلدرمآبانه و ظالمانه وتهدیدآمیز بپرهیز تا مرئم قضاوت کنن.مردم بهترین هیات منصفه اند (294421)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۳:۵۸
لحن بيان طرفداران اين اقايان مثل همين اقاي عشق كامنت ا ت ش ب ي گ زاده ..وامثالهم،نشان دهنده حقايق بسياري است!چه اينكه وقتي جماعتي از حداقل ها كه همان رعايت ادب باشد نيز برخوردار نيستندديگه چه توقعي براي فهم اقتصاد وسياست..درضمن بهار!همانطور كه نظرات توهين اميزجبهه هوادارانت رامنتشر ميكني،پاسخهاي مودبانه ما راهم منتشر كن! اگر چنانچه واقعا مدعي رعايت حقوق خوانندگان هستي! (294453)
حسین
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۵۰
خاتمی را ممنوع التصویر می کنید با تصویر او در قلب ما چه می کنید؟!!! این همه ترس حتی از تصویر این سید بزرگوار نشاندهنده ی عمق حقیقتی است که ایشان نماینده اش هستند. رسیدن به چنین جایگاهی جز با عنایت ائمه و جد بزرگوارشان ممکن نیست. حقیقت نوری دارد که از پس هزاران پرده هم برون می افتد. پس همه ی زورتان را در برابر حقیقت و عدالت به کار بگیرید، باز هم بازنده اید. مجلس اینده قرار مردم با شماست.... (294419)
سحر
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۰۵
دکتر روحانی لشگری از مردم واقعی را پشت سر خود دارد، احمدی نژاد و تندروها هم یه گروه سایبری استخدام شده. کامنتهای حامیان دولت کامنتهای مردمست، ولی کامنتهای تندروها کار پولیست که از جیب مردم برده اند!
سید جان، خاتمی عزیز، از روزی که گفتند ممنوع التصویرت کرده اند بیشتر شناختمت، فهمیدم که آنقدر بزرگی که حتی از تصویرت هم می ترسند، فهمیدم که آنقدر با مردمی که حتی تصویرت برای شناختن حق و باطل کفایت می کند. اینست که تحریمت کرده اند ولی ما تصویر تو را و خط و راه تو را می شناسیم... (294423)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۲
رسانه ها لطفا تجمعات معلمان را درستی منتشر کنید. تا برخی دشمنان داخل و خارج سواستفاده نکنند.
ما حامی اصلی و پشتیان دولت روحانی هستیم فقط افزایش حقوقق و مزیت های شغلی می خواهیم و انتظار داریم ای دولت صدای مظلومیت ما را بشنود و مساعدت کند. (294156)
اميررضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۳
آره دوره زمونه برگشته بايدم برافتنه گرا درودفرستاد (294193)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۴۶
ما فتنه ای غیر از ور شکستگی کشور توسط دولت هاله نور سراغ نداریم .به همین خاطر میگویم درود بر هاشمی-خاتمی-موسوی-روحانی-کروبی- سیدحسن خمینی (294298)
یک پدر سرشکسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۷:۵۱
شماها از فتنه فتنه کردن خسته نشدین؟ گند زدین به دار و ندار مردم و هزاران پدر و مادر رو جلوی بچه هاشون شرمنده کردین و تنها چیزی هم که بلدین فتنه س، خجالت بکشین (294341)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۵۶
براستی که بیشترین در امد و بیشترین رانت و اختلاس .. در دولت قبل بود متاسفانه (294218)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۹:۳۵
اما رییس دولت اصلاحات ممنوع ... میشود! (294363)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۰۵
طرفداری از آقای احمدی نژاد با وجود کارنامه ی خسارت بار مادی ومعنوی 8ساله,یا ریشه در فقر علمی, فرهنگی و اخلاقی دارد یا ریشه در تامین منافع عده ای به شکل غیر قانونی و یا هر دو... (294266)
احسان
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۱۴
برای سایتتون. متاسفم .اگه راست میگید وبی طرف هستی ک نیستی اینا متن منو سایت بزاریدهتر
چرا هاشمی حرفی از بدبختی مردم بخاطر کینه خودش و پسرش نمی زنخ.چرا خودتون از این تحریم کنار کشیدید.هزار دستان که به حق سزاوارترین نام برای شما . (294274)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۰۰
هاشمی با مردم است و از سال 84 تنها کسی که میگفت این اقایان برای نابودی کشور امده اند اما شماها در مخالفت با هاشمی احمدی را معصوم و یار امام زمان قلمداد میکردید .چقدر زود همه چیز را از یاد میبرید؟ برای پسرش هم اندازه نوک سوزن سند ندارید که به دادگاه ارائه کنید فقط میخواهید از راه قلدر مابی محکوم شود که در این هم شکست خوردید شما از 170 نماینده رشوه گیر یاد کن که پشتشان نماز میخوانی .درود بر ال هاشمی .بسوز (294388)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۳:۴۲
فیلترشکنتو خاموش کن برادر غیر قانونیه (294451)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۱۹
درود بر خاتمی . که منشا و مبدا تحول هاشمی هم خود اوست . . . پس درود بر سید مصلح و سید نیک اندیش خاتمی . درود بر هاشمی بزرگ . که با درایت مثال زدنی اش بزرگ ماند . و درود بر روحانی که بزرگمرد پیرو این بزرگان است. (294277)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۷:۳۲
و درود بر همه رجال آزاده و مظلوم و محبوب این سرزمین که هر روز در تریبونهای رسمی و صدا و سیما و خطبه های یک سویه ترور شخصیت می شوند و برخلاف سنت رسول الله ص و شیوه امیرالمومنین ع اجازه دفاع از خود را ندارند .
از آغاز خلقت تا کنون همیشه انوار نورانی آزادگی، دشمنانی داشته و دارد . (294339)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۸:۵۶
درود بر خاتمی قهرمان امیرکبیر ایران. (294357)
زهرا
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۳۲
درووود بر پیر انقلاب هاشمی عزیز. شهامت و صبر شما به خاطر آرمانهای انقلاب ستودنیست!! (294404)
علی
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۴۵
ما منتظر دادگاه احمدی نژاد هستیم. وی پشت ایران و ایرانی را شکسته و قوه ی قضائیه باید فسادپروران را محاکمه کند. چطور این 8 سال این همه سکوت ممکن شده؟ جز از طریق سرکوب اصلاحات؟! و این جریان هنوز هم ادامه دارد. حالا کار به جایی رسیده که به جای محاکمه اینان، خاتمی عزیز ما را که هیچ گناهی جز عشق مردم ندارد ممنوع التصویر می کنند! (294416)
مخمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۲۱
احمدی نژاد از فتحعلی شاه قاجار بیشتر به کشور ضربه زد. (294427)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۵۰
رييس جمهوري كه معاونش رحيمي باشدحال وضع مملكتتش ازاين بهترنمي شود . . ، اينها مملكتو بيش ازصد سال عقب انداختند. (294438)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۵۲
هیچ کس نمیگه که ماست من ترشه هرکس در زمان خودش خورده
یکی زیاد یکی کم تا وقتی که مردم از خواب غفلت بیدار نشوند همین
آشه و کاسه یکی از بدختی ملت ما اینه که رسانه بیطرف که حقایق رو
به مردم بگه نیست (294440)
ضد فساد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۰:۵۶
ای کاش همه کسانی که 5 سال پیش سینه چاک و جانانه از او حمایت می کردند الان بگویند اشتباه کردیم . الان هم میبینیم که هر روز فسادی از پاکترین دولت تاریخ !!! فاش میشه (294101)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۷
عملکرد غلط دولت خاتمی باعث شد مردم بطرف احمدی نژاد بروند وگرنه همون موقع هم میشد جلوی اینکار رو گرفت (294199)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۴۸
دولت خاتمی هیچ عملکرد بدی نداشت که مردم ازش دل بکنند و حالا حالا ها هیچکس به گرد پای خاتمی نمیرسد .فقط جانماز کشیدنها و خرج کردن بودجه شهرداری احمدی را به این مقام رساند . (294300)
سعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۸
سعی کنیم به خاطر مقاصد سیاسی به هیچ کسی تهمت نزنیم . چون از گناهان کبیره است . هر کسی مسوول کار خودشه . (294234)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۲۴
ای کاش . . .
ولی این آرزو آرزوییست محال . !!
طرفداران بزرگ و کوچک احمدی ن خدا کند در خلوت خودشان و در حضور خداوند ستار اظهار پشیمانی کنند . ما که توقعی نداریم.!!! (294279)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۴۰
خداوند دوستدار افرادی مثل احمی نژاده . و مخالف افرادیه در فکر سکولار کردن حکومت اسلامی هستن . کدیور و مهاجرانی وبقیه اصلاح طلبارو خودتون میشناسین . مطمءن باشید خدا مخالف کسانیه که علیهش کار میکنن . (294412)
منطقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۰۲
هاشمی ودوستان سرمایه دارش خودعامل همه خرابی ها ومشکلات ایران هستنداگرهم الان این موضوع مخفی باشدکه نیست دراینده نه چندان دوراشکارخواهدشدورسوای واقعی مشخص میشود (294103)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۴
خودتم میدونی که اینجوری نیست وهمه خرابیها زیرسرچکسانی است.پس انصاف داشته باش وفقط فکرخودت نباش (294259)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۷:۲۷
خرابی ها زیر خواص با بصیرت مثل احمدی نژاد ها - مرتضوی ها - رحیمی ها - خاوری ها و سایر عمله قدرت بود که صداو سیما و کیهان و تریبونهای حکومتی اسباب استتار آن ها را فراهم کرده بودند و به دروغ آنان را فدائیان ولایت معرفی می کردند .
حال آنکه رجال بصیر آزاده و بیزار از تملق هر روز با انگی و تهمتی ناروا توسط رسانه های فوق الذکر و تریبونهای رسمی ، ترور شخصیت می شدند بدون آنکه حق دفاع از خود را داشته باشند .
این شیوه ها قطعا مغضوب رسول الله ص و مولای متقیان امیرالموءمنین ع است (294336)
. . .
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۰۵
آقای هاشمی آیا تمام این فساد و خرابیها در زمان احمدی نژاد ایجاد شد ؟
در همین سایت خواندم که سازمان سیا در سال 2000 و در زمان خاتمی نقشه ی تقلبی بمب اتم در اختیار ایران قرار داد . پس اگر خاتمی هم بود باید در مسئله ی هسته ای و ... به راه خاتمی می رفت ، همانطور که می بینیم روحانی بعد از دو سال نتوانسته قضیه ی هسته ای را حل کند چون فراتر از اختیار اوست .
در ضمن جناب هاشمی کلی گویی نکن . دقیق افشاگری کن .آقایان چه کسانی بودند (294104)
ماهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۰۶
مردم دوست ندارن قبول کنن هشت سال فریب شیرین زبانی را خورده اند.
شما هم اصرار نکنید.خود من هم مثل مردم کوفه فریب خوردم (294105)
کاکا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۴
کجاش شیرین زبان بود؟ (294158)
اميررضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۶
فريب اونه که به جاي افزايش پرداخت يارانه به مردم درعوض افزايش قيمت حاملاي انرژي ،يارانه بگيرارو حذف کني،اين کجاي قانون هدفمندي بود؟ (294198)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۲
اگه بازم بیاد بهش رای میدم . الانم تو قلب همه مردم ایران زمین جا داره. یا میاد همه چیزو مثل قبل درست میکنه و نفت رو 100دلار میکنه و یا حداقل مثل این دولت که همه شاهدیم هیچ کاری نمی کنه . (294239)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۱۷
پرفسور معلومه که کلا در تعطیلاتی
قیمت نفت جهانیه و تاثیر ایران رو قیمتش ناچیزه و ممکنه یه چند دلار بالا و پایین بشه نه اینکه دو برابرش کنه
البته سواد تو هم مثل رییس جمهور محبوبته که قیمت گوجه کشور رو با میوه فروش سر کوچش میسنجید
تحریمهارو ندید و ... (294320)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۷:۵۵
لطفا از طرف همه مردم ایران سخنرانی نکن، اگه انقد بدبختی که این همه فساد و خرابی که یادگار دولت محبوبته واست مهم نیس حرفی نیس، فقط از خودت مایه بذار لطفا (294343)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۰۳
تو چقدر خوابی ؟نفت را 140 دلار فروختند پس کو ؟ زدند به جیب و کشور را بیچاره کردند .کشور اتیش زدید حالا روحانی زرنگ باشد در 4 سال فقط اوار برداری میکند .راستی نفت را 100 دلار فروختید پس چرا نمیتوانیم پولش را بگیریم .چون اون اقا باعث همه تحریمها و بدبختی کشور است. (294389)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۰۸
وقتی برخی از مسئولین کشورهنوز طرفدار احمدی نژاد هستند و آرزوی بازگشت هرج و مرج دوران 8ساله او را در سر می پرورانند تا به این وسیله جیب خود را بیشتر پر کنند و منافع ملی را فدای منافع شخصی نمایند معلوم است که احمدی نژاد هم از این موقعیت استفاده کرده و سعی در تبلیغ و ماجراجویی دارد و از رو هم نمی رود (294107)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۹
اگراحمدی نژادتخلفی داشت بدخواهان اوتاحالاتکه تکه اش میکردندبچه های هاشمی این کشورراازخودشان میدانند4سال رفت انگلیس وحالاامده به ریش ملت میخندد (294263)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۵۷
رضا احمدینژاد تخلف دارد مثل نمایندگان فعلی که رشوه گرفتن را یک امر عادی تلقی میکنند .اگر اصلاح طلبها این کار را میکردند الان ابرویی برایشان نمانده بود .احمدی شما خیلی تخلف کرده اما بجایش صورت مسئله یعنی رحیمی را پاک کردند .توی کشور ما افتابه دزد را محاکمه میکنند نه اختلاسگرها را (294306)
ا ت ش ب یگ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۰
انمدازه یک نوک سوزن بر علیه مهدی هاشمی سند ندارید فقط برای اینکه دروغ گفتنهای جماعت افراطی برملا نشود برزای محکومیتش دست به هر کاری میزنید اما ما میدانیم ریشه شما در دروغ-تهمت -توهین-خشونت وچماق است (294307)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۱۲
دود بر خاتمی سلام بر روحانی (294110)
عبدالعلی غلامزاده بابره
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۰
اقای رفسنجانی....شما هم در زمانی که قدرت دستتون بود اشتباهاتی داشتید....ایا معذرت خواستید....نه... شما و خاتمی هم باید معذرت خواهی کنید....بعد احمدی (294255)
درود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۳۵
دروود بر احمدی نژاد بت شکن . احمدی دوستت داریم . بیا و خرابکاری صاحبان قدرت رو مثل گذشته فاش کن. (294284)
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۸:۵۹
احمدی نژاد یک مهره سوخته سیاسی است. او ایران را 40 سال به عقب برگرداند. (294359)
حامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۴۸
تو انتخابات مجلس 94 و ریاست جمهوری 96 میفهمی کیا مهره سوخته هستن . البته با عرض معذرت میگم . (294418)
ناشناس
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۱۴
یک کم ادم انصاف داشته باشید. (294112)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۱۷
درود بر هاشمی بزرگ ودرود بر روحانی مظلوم که واقعاً مظلوم ترین دولت تاریخ هست و مردم باید در شرایط سخت پشت روحانی را خالی نکنند (294113)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۰۲
درودبربت شکن تاریخ احمدی نژادمرگ برسران فتنه که نتوانستندخادم 24میلیونی ملت راتحمل کنندحالابا50+1ادعای سروری ملت رادارند (294265)
على
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۴۸
به شرفم قسم مى خورم كه ازهيچگرو هى باتاءسب طرف دارى نكنم وا قعا ادم ميشو ايرانى باشد واين چنين از رياست جمهورى اقاى احمدى نژاد طرف دا رى كند خداى ناكر ده قصد توهين به ايشان را ندارم ممكن است ايشان براى هزان كار مناسب بو ده وباشند اما شما را به شرف تان قسم مى دم اقاى احمدى نژاد در قامت ريا ست جمهور ايران براى اين كشور قا بل قبول بود (294299)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۲
بت شکن!!!؟؟؟درود بر موسوی و کروبی .فتنه گر کسانی هستند که 830میلیارد دلار درامد ارزی را به باد دادند و کشور را ورشکسته کردند .خادم اختلاس گران بیشتر برازنده است (294308)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۷:۵۶
واقعا متاسفم برات! (294344)
اوه
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۸:۳۵
یا خیلی ساده ای یا خودتو زدی به ..بگردی تو نیم ساعت یه فساد مالی بزرگ برا خادم 24میلیونیت در می آد (294351)
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۳:۲۵
خوشحالم كه بجاي طلب مرگ براي طرف مقابل همه درود به شخصيت مورد علاقه خودشان ميفرستند. اين يك نكته مثبت تو بحثها است. (294449)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۱۷
جای بسی تعجب داره از کسی که پیر سیاست این مملکت هست سخنانی به این شکل روا داشتن . (294114)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۰
کجا جایش اشکال داره بگو تا بدانیم (294180)
دل شیر
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۴
ببین دلواپس ، پیر سیاست طبق معمول فقط ذره ای از واقعیت های موجود را بیان کرد، بقیه اش را بعدها در تاریخ جستجو کن. فهمیدی دلواپس؟ (294195)
نامعلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۴۶
خب راست میگه دیگه ! (294206)
عموی پیر رشته حقوق قضائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۵
عمومثل اینکه به شما برخورده یا 8سال کور بودی ندیدی . . .واما کسانی که دم از پیروی ولایت میزنند ودر دلشان اهداف رسیدن به پست ومقام دارند بدانند روزی همه چیز آشکار خواهد شد.... (294224)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۴
اقای هاشمی هیچوقت الکی حرف نمیزند .البته فهم حرفهای ایشان برای شما بسیار مشکل است چرا که یک جمله ایشان برای شما دو ماه زمان میبرد تا بفهمید چی گفته. (294311)
منتظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۱۹
با سلام . مردم ما نسبت به انقلاب صداقت دارند و همانطور که در زمان جنگ در مقابل دشمن ایشتادند هم اکنون در مقبابل فساد می ایستند انشاالله که اصلاحات با تمام توان شروع شود. با امید به خداوند منان (294115)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۲۴
مرسی حاجی دوست داریم. (294117)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۲۴
خدا حفظت کنه مرد.... (294118)
ش ع به نمایندگی ازخیل کثیرکارمندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۲۶
حضرت آیت الله هاشمی هیچ انسان آگاهی ازروحانی انتظارشق القمرندارداماآن بخشهائیکه درزیرمجموعه اش توان اصلاح وبهسازی داردکه مع الاسف بدترازقبل شده است.1-بیدادگری مضاعف ونفرت انگیزدرپرداختهای حقوق ومزایادربین دستگاههای دولتی ودرون دستگاههاوبرخی نهادهاخیل عظیمی ازکارشناسان وکارکنان رارنج میدهدوفاصله هانه تنهاکم نشده است بلکه دربرخی بیشترونیزازبابت اظهارات امثال نوبخت درافزایش حقوق بایدابرازتاسف نمودانگارایشان ماموریت دارنددرنیروهای دولتی حقوق بگیرنارضایتی ایجادنمایندکه موفق هم شده اند!2-بسیاری ازمدیران ... (294119)
جواد حسینی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۲۸
حالا چی شده از رای مردم حرف می زنی (294120)
دل شیر
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۵
چون که همیشه احترام به رای مردم میزاره . فهمیدی دلواپس؟ (294197)
ات ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۶
چون ایشان و اقای خاتمی مردمی ترین سیاستمداران ایران هستند .البته با منفی هایی که گرفتی رای مردم مشخص شد که چقدر برای ایشان مهم است (294314)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۱۱
آقای هاشمی از سال 84 به بعد به نفع دموکراسی دچار دگردیسی شده اند (294374)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۰
درود بر دکتر احمدی نژاد که دل شیر داشت و جلو چپاولگران ایستاد و رسوایشان کرد (294122)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۶
حرف خنده داری میزنی جلوی چپاولگران ایستاد ولی معاون اول خودش رحیمی بود به بیت المال آتش زد ورفت (294160)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۰۴
یکی باید جلوی کارهای آقای احمدی نژاد رو می گرفت (294170)
محمد
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۱
آقا جوادحالت خوبه! (294181)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۴
آقا جواد ؛ شما که حرف از چپاول گران و رسوا شدگان پیش می کشید .
آیا یک دقیقه به یاد معاون اولتون افتادید که چرا و بدست چه کسی و کجا تشریف بردند ؟!!!
آیا تعداد دودره باز هایی مثل بابک زنجانی و امیر منصور آریا و امثالهم در دوره ی هاشمی و خاتمی بیشتر بود (که قرار بود رسوا بشند) یا در دوره ی دولت فخیمه دکتر(سید) محمود احمدی نژاد ؟!!!
آیا بخشی از مردم در دوران هاشمی و خاتمی به واسطه فساد بعض خواص به ظاهر متدین مسئولینشون به ندیدن مقدسات روی آوردند یا در دورانی که بعضی ها همش نام امام عصر رو ... (294196)
مجید جان!
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۷
دیگه همه عالم فساد احمدی نژاد و چپاول بیت المال توسط ایشان را درک کردن ولی جواد جان عزیز ظاهرا اون دوران زیر دندونت مزه کرده؟ جریانش چیه؟ (294200)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۳۹
جواد احمدی نژادی ، شما 8 سااال همه چیز و همه قدرتی برای رسوا کردن داشتید ولی نکردید. هر بار هم که دهن باز کردید به نام و افراد ، همش تو زرد و خیالی در اومد.
بدت نیاد ، هشت سال به جای ترویج عدالت ، فوحش ، توهمت و دین شویی اصولی در مملکت براه انداختید.
هنووووووووز خودتون هم نمیدونید چه به سر نظام و قوام این مملکت و مردم آوردید. (294201)
آنتی منحرف
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۴۲
بدبخت تو خواب نیستی ، تو خودتو به خواب زدی ، چون که جرائت روبرو شدن با واقعیت ها نداری . آی کیو !! کاری به اولی ها دولت محمود ا ن نداشته باش ، آخرینش را ببین که قوه علی وار قضائیه معاون اولش را به اوین فرستاد. فهمیدی منحرف؟ (294204)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۱۵
اول اون فیلترشکن رو خاموش کن بعد شعار بده رانت خوار طرفدار احمدی نژاد (294275)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۷:۲۹
ای کاش این قوه علی واربامهدی وهمدستانش هم برخوردگند. (294338)
mohsen
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۴۹
خودش همه کاره بود کودوم شیر (294208)
جواد البته از نوع عوضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۵۱
غارت و چپاولی که در آن هشت سال 84الی92 انجام گرفت در کل تاریخ ایران بی سابقه و بدیل بود اما در روزگاران غریبی که عده ای با وزن 8درصدی حداقل قدرت88درصدی را دارا میباشند همین وضع نابسامان ادامه خواهد داشت.... (294211)
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۰۲
شما و امثال شما خواب نیستید بلکه خودتان را به خواب زده اید. چون در دوران حکومت او ( احمدی نژاد) خوب خوردید و زیاد بردید. بنا براین با توپ هم بیدار نمی شید چه برسه به حرف حساب. (294221)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۲
البته خود دکتر و دار و دستش اقایان رحیمی و مرتضوی و زنجانی و .... رسوای عالم شدن . جان خودم دزدان دریایی کاراییب جلوی برادران منحرف ما لنگ میندازن (294242)
خوزستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۴۰
مگر مغول مي تواند جلوي مغول بايستد حالا كه هر روز از اين چپاولگريها از دولت پاك دست رو مي شود چشمانت را باز كن جانا. (294253)
معراج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۵۷
اگر رسوا کردن چپاولگران دادن 100سکه به امثال رحیمی است کاش مرا هم رسوا می کرد (294305)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۹
جواد از نظر تو دشمن تراشی دل شیر میخواهد؟. . . (294316)
اوه
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۸:۳۸
راست میگی البته حیف که آخرش هم رسوا شد!!!! (294352)
مشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۳۰
شما کبهش ارادت داری لطفا ازش بپرس ای توی اون لیست معروف که تونست با اون مردم گول بزنه اسم معاون اولشم بود یا نه (294402)
متین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۰
در زمان آقای رفسنجانی ممکن است انحرافاتی داشتیم ولی نه تا به این اندازه خرابی که در زمان احمدی نژاد داشتیم.در کل من به عنوان یک صنعت گر کوچک واقعا افول همه جانبه کشور را در موارد اخلاقی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی بعد از ریاست جمهور محترم و دوست داشتنی جناب آقای دکتر خاتمی دیده میشود و این قابل انکار نیشت همه مردم همین نظر را دارند (294123)
یک جنوبی مدافع اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۰
امروز روز گلایه از روحانی نیست. روز همراهی با روحانی است. (294124)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۰
مردی بزرگ.. به فکر ملت (294125)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۸
حرف حق جواب ندارد. (294126)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۳۹
درود بر اعتدال و هاشمی (294127)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۴۳
امروز بایدتمام خایین به ملت و حامیان و بانیان دزدان صریحا ونه تلویحا به ملت معرفی و در دادگاه علنی محاکمه شوند .همانهاییکه ملت را خس وخاشاک وبزغاله و گوساله خطاب میکردند وآن مردرفته را معجزه قرن و از ته مانده لیوانش نوش جان میکردند وراضی به بدبختی ملتی شدند. (294129)
هما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۵۳
خیالت جمع!
هر کسی کاری کرده، کرده!
این وسط چیزی گیر تو نمیاد.
دوباره آب گل آلود دیدی؟! هوس ماهیگیری زد به کله ات؟!
دوره سد لتیان گذشت به فکر آقازاده باش!! که همه کارهاشو تایید میکنی!
جواب مردم رو نمیخواد بدی جواب خدا رو بده!! (294132)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۰۸
آقای بهار نیوز عزیز !
شما فکر میکنید اگر هر اراجیف و هرزه درائی را درج کنی( مثل همین یاوه فوق) دمکراسی را رعایت کرده اید!؟ آخر آزادی بیان چه ارتباطی به مهمل بافی و تهمت و این امور دارد ؟ ببخشید ، سلام یادم رفت ! (294270)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۱۵
هما جان یک نفر تور ماهیگیری را رو شخم پهن میکرد تا ماهی بگیرد یکی هم رد میشد گفت اگر ماهی گرفتی چند تا به من هم بده .حالا قضیه شما و دولت پاکتون
اینطور بود اون اقا در داخل زمین شخم دنبال ماهی گرفتن بود و شما افراطی ها هم
از اون میخواستید به شما هم ماهی بدهد!!! (294319)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۵۵
خداوندا به این ملت و کشور رحم کن و به این دولت کمک کن نا این همه ویرانی را سر و سامان ببخشد و به افراطی ها هم بصیرت عنایت فرمایید (294133)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۵۶
اي بزرگ مرد پاينده باشي دستهايمان براي موفقيت وسلامت روحاني و كابينه اش به سوي خداوند بلند است (294134)
خودم
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۵۷
هاشمی کی آیت اله شد؟ (294136)
خودت
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۱
شما کی دیپلم گرفتی کی لیسانس گرفتی...... (294155)
پاکترین دولت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۰۰
قبل از معجزه هزاره سوم و قبل از ساخت فیلم ظهور نزدیک است (294164)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۰۵
اون موقع ها شما یادت نمیاد (294172)
امیر حسین
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۵۰
گفتی هاشمی کی آیت الله شده؟ جواب ": آن روزی که در بساط حلقه منحرفین و اختلاس گران تاریخ ، مشغول به لیس زدن ته پیاله ها بودی!!. ضمنا آنقدر کوچک و بی ریشه هستی که حتی اسم هم نداری و خودتو را با عنوان خودم میشناسی. فهمیدی؟ (294209)
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۰
از وقتي كه شما در شك مادرت بودي (294226)
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۸
از زمانی که دیگران شدند (294233)
راستين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۸
از همان زمان كه احمدي نژاد خادم ملت ؟! شد. (294246)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۳۷
زمانی که شما در قنداق بودین (294250)
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۱:۵۸
درود بر آیت ا.. بوی اصالت (294138)
جاوید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۱۴
یعنی فقط احمدی نژاد رسوا شده؟راستی اگه احمدی نژاد بد بود چرا چیزی برای خودش و خانواده اش نگرفت.اگه بخواهیم بعد از انقلاب رو دقت کنیم میبینیم که احمدی نژاد رسوا نشده و اتفاقا رسوا کرده.مردم شید مدتی گول بخورن ولی تا ابد گول نمیخورن. (294140)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۱۸
پول دانشگاهش را از کجا اورده ؟راستی روز اخر ریاست جمهوریش یادته 16میلیارد بودجه ریاست جمهوری را هم کش رفته بودند و بعد از اینکه قضیه لو رفت پسش دادند .این یه کوچولو از خلافهای این اقا بود (294321)
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۱۵
ان شا الله با توافق هسته ای و تدبیری که دکتر روحانی عزیز و دولتشان دارند و با انتخاب افراد متخصص و دلسوز در انتخابات مجلس سال اینده .کشور اینده درخشانی پیدا میکند. خداوند پشت و پناه دولت دکتر روحانی (294141)
راستين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۱۷
پاي رئيس جمهورمان ايستاده ايم. و به او ايمان داريم. (294142)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۱۷
باید بگیرید این بابارو محاکمه کنید داره همینجوری واسه خودش راس راس میگرده پول ملت بدبختم از کشور خارج کرده داره به ریش همه میخنده (294144)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۰۱
منظور آقای رضا رئیس پاکترین دولته (294166)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۱۹
ای کاش ایت ا ... 20 سال پیش به این دیدگاه مردمی می رسید. البته باز هم با مردو فاصله دارند. مردم از ایشان جلو ترتد و به چیزهای مهمتری می اندیشند. (294145)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۲۱
ما که هنوز دادگاه انقلاب داریم چرا انقلابی عمل نمیکنیم ، چرا اعدام نمی کنیم بخشش تا کی ، تا باز کسانی گستاخ تر شوند . بخاطر 100 گرم هرویین حکم اعدام انجام می شود واقعا مزحکه دسته خارجی شدن حکم اعدام ندارد . (294146)
mamad
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۲۲
درود بر آیت الله عزیز... (294147)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۲۷
اقیانوسی از خرابی ها!!!!!!!!!!!!
اقیانوسی از کینه توزی . (294150)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۰۳
و اقیانوسی از بد اخلاقی ها و اقیانوسی از دروغ ها و ... (294169)
کویر
Netherlands
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۴۷
از کی تا حالا.اینهمه گرونی وتورم زمان شما از چی بود؟دانشگاه ازادتون مارو نابود کرده.از روزی که برگشتید وظرفیتها رو بردید بالا ما بیچاره شدیم.اونوقت شما حرف از این چیزا میزنید (294153)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۲:۵۸
درودبراحمدی مردبودواقعامثل شیرجلوهمه بود (294161)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۱۹
چی گیر این ملت امد؟ غیر از تحریم و فلاکت چه چیزی نصیب کشور شد؟ شیر پاکتی هم نبود اق نیما (294322)
ali
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۰۶
یک سوزن به خود یک جوالدوز به دیگران (294173)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۰۷
سردار بزرگ سازندگی -شما که در رژیم گدشته سالها در رندان بودید وسالها طعم اختناق را چشیده اید اگر حرف حق تلخ است باید گفته شود -دشمن داخلی بغیر از بدبینی ودورکردن اکثریت مردم از انقلاب ورهبری مخرب تر از دشمن خارجی است خداوند به شما عمر با عزت عنایت کند. (294174)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۱۸
سلام ایراد از تک تک آدمها است. همین ما به رفسنجانی رای دادیم بعد احساس کردیم که شاید دیگری بهتر باشد و .... الان اعتمادی به دولتمردان وجود ندارد نهرفسنجانی نه احمدی نژاد و نه حتی روحانی. اگر اعتماد ایجاد نکنند به زودی همین ملت دشمن شماره یک آنها خواهد بود (294179)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۴
کسی که میخواد برای رفع مشکلی قول بده باید اول بسنجه ببینه امکانش وجود داره ک رفعش کنه تا اینکه برا یک دونه برگه رای به مردم قول دروغ بگه (294185)
محمد آزاده و جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۷
خدایا این ملت تا کی باید تاوان افکار پنهان باندهایی را پرداخت نمایید که گفتارشان با کردارشان متفاوت است. بابا هزاران سال است که گفته اند پندار نیک (اندیشه)، گفتار نیک و کردار نیک، ما فقط گفتار نیک بسیار شنیده ایم و می شنویم، ولی از اندیشه که پنهان است، خبرنداریم، اما در کردار هرچه مشاهده می کنیم فاصله بسیار است. مشکل کجاست؟؟؟ چه کسی مسئول است؟؟ گمان می کنیم که ملت باید از عوام زدگی اجتناب کند و باید هرکسی را که حرف می زند، مسئول و پاسخگویی حرفاهایش بداند و اگر خلاف کرد او را محاکم کند، (294189)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۷
حاج اقا تودلت ازجای دیگه ای پره احمدی نژادشاخ تو وخانوادتوشکست تو برو جلوی فساد و آقازادهات و فائزه رو بگیر. (294190)
اميررضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۲۹
راست ميگيد،(م ه)هم کاري نکرده،همش تقصيراحمدي نژاده،به اميد روزي که بازهم بتونه بيادپشت تريبون وباز همتونو رسواکنه (294191)
امید
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۴۷
واقعاً به درستی اشاره کردید که اقیانوسی از خرابی ها چون این آقا همیشه آسان ترین کار را انتخاب میکیرد اون هم خراب کردن بود از همه لحاظ از خس خاشک کردن شخصیت ملت تا رانت خواری ها که خزانه بیت المال را خالی کرد درست کردن و بنیان نهادن کاری بس دشواریست اما این آقا از سختیها فراری بود (294207)
یاشا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۵۰
درود بر هر کسی که از اسلام و دین استفاده ابزاری نمیکنه و فقط به خاطر مردم و اسایش انان تلاش میکنه و ان شالله خدا دزدان و غارتگرانیکه سرمایه و ثروت ملت ایران را به تاراج بردند به سزای اعمالش برساند . سلام بر رهبری و یار و دوست دیرینش هاشمی (294210)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۵۱
از اقای دکتر روحانی تقاضا داریم انهایی که اختلا س کردند وحق بیت المال رو خوردند رو محاکمه کنند ترا به خدا نگذارید اینها راحت برا خودشون بگردند (294213)
م.م.ف
United Arab Emirates
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۳:۵۵
سلام بر سردار سازندگي (294217)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۱
هنوززوده که هاشمی وافکاراوبشناسیدخیلی زوده خیلی چون افکارکوچکنددرودبرهاشمی مردبزرگ ایران (294228)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۴
خواهشا احساسی قضاوت نکنید . ابتدای حضور احمدی نژاد هم مردم احساسی رفتار کردند.واقعیت این است که این دولت هم کار خاصی نکرده فقط همه چیز را گردن قبلی می اندازد . نزدیک 20 ماه می گذرد هنوز می گویند دولت قبل (294229)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۳
اولش ادعا میکرد صدروزه مردم آثارشو می بینند وقتی نتونست فکر کر دموضوع هسته ای رو یه جور حل کنیم که نشد حالا هم افتادند دنبال به اصطلاح مچ گیری (294310)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۱۹
100 روزه تمام زوایای ویرانی را بررسی کردند و به مردم گزارش دادند و گفتند 400هزار میلیارد بدهی به بار اورده .نکنه الزایمر گرفتی (294396)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۶
این بنده خدا هم که جاش رو به خاتمی داد همین حرفها رو پشت سرش می زدن اون موقع هم می گفتن دولت ایشون اقیانوسی از خرابی رو به جا گذاشته،ابطحی می گفت کلا برای دو هفته بیشتر گندم نداشتیم. قتل های زنجیره ای و خدادادها و مفاسد فراوان و اعتراضات مردمی قزوین و مشهد و اسلامشهر و.... هم همه اش در اون موقع اتفاق افتاد.دوستان اصلاح طلب هم که آخر سر پدر خاتمی رو درآوردند و توی دانشگاه هو_ش کردند و از قطار اصلاحات پیادش کردند و بعد هم احمدی نژاد و ...........خدا به روحانی رحم کنه بعدی درباره این چی خواهد گفت. (294231)
باهوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۱۸
والله یکی میخواد جلوی خلافهای پسرتو بگیره . کوهی از خرابی اطرافیان شماست . اگه کسی شمارو تایید بکنه میگید آدم خوبی اگه تایید نکنه میگید دیوانه است . به همه مردم قول میدم اگه احمدی نژاد چند سال قبل هاشمی رو تایید کرده بود الان باهاش کاری نداشت . غیر ازاینه ؟؟؟؟؟ (294235)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۲۵
سال 75 احمدینژاد در روزنامه سلام : کشور سیاستمداری مثل ایت الله هاشمی را دیگر نخواهد دید. پس چی شد؟ چون این اقا و دار و دسته اش حزب بادند. (294325)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۰
درود بر هاشمی وخاتمی وموسوی وروحانی جناب هاشمی نگذارید یه عده افراطی مملکت به ویرانه تبدیل نکنند (294238)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۴
اگر حقمان را بخواهیم اسم مهم نیست.متاسفانه ملت ما عادت کرده است حق را به افراد بسنجد بیایید افراد را به حق بسنجیم.هرکس عملکرد خوبی داشت از او تشکر کنیم و هرکس که بد عمل کرد از او انتقاد کنیم.ملت ما شاید در انتخاب اشتباه کند اما در مجازات و پاسخ قاطع به منتخب مشکل دار اشتباه نمی کند (294243)
زنده باد خلیج فارس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۲۸
روحانی تا اخرین نفس پای انتخابم وایمیستم. هاشمی دوست دارم . (294245)
زارع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۳۶
آقاي هاشمي وحشت كرده كه اگه احمدي نژاد بقدرت برسه ........ است. پس از حالا بايد .............. احمدي نژاد بست . (294248)
Izadyari
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۴۶
ماشاالله پسرای حاج آقا کوهی از پاکی هستند!!!! (294254)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۰
مرد روزهای سخت چون کوه ایستاد و شجاعانه از بحرانهای خانمان برانداز عبور کرد و حسرت به دل کینه توزانِ بدسرشت نهاد.
این همه شهد وشکر کز سخنم میریزد/// اجر صبریست کزان شاخه نباتم دادند
صبر وشکیبایی در مقابل آن همه هجمۀ ناجوانمردانه ، رقیب بد سیرت را بزانو درآورد و حسرت دستیابی به نیت شومشان را به دلشان نهاد
همت عالیِ مردانِ بزرگ /// بَر کَنَد از ریشه کوههای سِتُرگ (294256)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۴:۵۶
س. بنده نه اصواگرا هستم ونه اصلاح طلب. ولی بنابر انچه دیده ام دولت احمدی نزاد به ظاهر عدالت کرد ودر باطن خیانت.یه نمونه وضعیت دانشگاست.هرکجا رفت تاسیس پیام نور کرد واسمش رو گذاشت تحصیل برای همگان یکسان اونی که میخونه دانشگاه پیام نور قبول میشه واونییم که نمی خونه قبول میشه تا به کشورهای غربی بگه اینقدر تحصیلکرده داریم اوناهم خر نیستند که میگن بس کارش کو.مدرک رو بی ارزش کرد یارانه داد پول رو بی ارزش کرد مگه خاتمی و دیگران نمی تونستند بدند مگه لس بودند اخه میدونسند با مشکل مواجه میشند تشکر. (294261)
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۰۵
بایدهمه مردم یکصدا محاکمه احمدی نژاد رو بابت 8 سال غارت و تاراج مملکت و فصادهای متعدد مالی از مراجع ذیربط درخواست کنیم. (294267)
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۰۷
انسان به هیچ کس و هیچ چیزی نمی تواند اعتماد کند.هیچ کسی به فکر مردم نیست. هر کسی دل نگرانی های خودش را دارد.هر کس از آب گل آلود برای خودش ماهی می گیرد. ایراد از ماست که زود باوریم و این تجربه ها رو با هر ادعای واهی چندین باره تکرار می کنیم. (294268)
خادم
Satellite Provider
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۰۸
نه اینکه خودت دریایی از پاکی هستی (294269)
ملنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۱۲
با آقآی رفسنجانی موافقم تمام عوارض ومشکلات اقتصادی واجتماعی سیاسی حاصله از ۸ سال ریاسث جمهوری آقای احمدی نژاد بعهده خود آقای احمدی نژاد است وباید دیر یا زود پاسخ گو باشد (294272)
طوفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۵
بر عهدي او و بيشتر كساني كه بايد بر او نظارت مي كردند (294312)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۵
همچنانکه دیگران پاسخ گو شدند!!!!!!! (294313)
روشنک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۱۴
حداقل آقا محمود که یه آلونکی به فقرا داد برن توش زندگی کنن اونچیزی که روشنه هم قبل از اون هم بعد از اون بیشتر دنبال جیب حزب و خودشون بودن و هستن و حذف مخالفین و ظلم به فقرا یا...(مواظب باشید خیلی بده بلندگوی دیگران باشه وا )!! (294273)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۵۰
فعلا اون آلونک داره روسرمردم خراب ميشه. (294437)
ستارخان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۱۹
دولت احمدی نژاد محبوب ترین دولت ایران در یک قرن گذشته است از مشروطه تاکنون
در طول این صد سال (294276)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۲۱
هم خودش پاك است وهم بچه هاي او مخصوصا م و ف پاكند (294278)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۲۵
یادتون بیاد منظره 13 خرداد 1388 .خوب طبیعی است در باره احمدی نژاد این حرف گفته بشه .اینطور نیست؟ (294280)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۳۶
آقای احمدی نژاد باید محاکمه شوند. (294285)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۳۶
بهار جان من می دانم که نظر من را انعکاس نمی دهی و با این حال نیز حرف دلم را که به گمانم حرف همه دل سوزان و دلسوختگان این مرز و بوم هست می زنم امید دارم انعکاس بدهی . این جامعه و اقتصاد به گل مانده افرادی را می خواهد که دل شیر و عدالت علی را داشته باشند که به برادر خود که قصد استفاده نابجا از بیت المال را داشت اجازه نداد ،باید در موقعیت کنونی جامعه و اقتصاد امروز ما مردانی آستین بالا بزنند و از خودی و غیر خودی دست همه را از بیت المال خوری قطع کنند و هیچ تبصره برای خود و دیگران در قانون نیاورند همه ... (294286)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۵:۴۲
دوران سازندگی رو به یاد بیارید یعنی سربلندی روچه رفاه واسایشی داشتیم (294293)
طوفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۰۳
آقاي امير رضا هر چيزي و هر كسي كه عليه دزدها و دزدي ها باشد فتنه و فتنه گر است (294309)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۶:۱۴
بدانید قدرت انقدر شیرین است که تا دم مرگ هم مفسدان اقتصادی توبه نخواهند کرد (294318)
تقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۷:۱۶
متأسفانه در تشخیص سره از ناسره و تشخیص واقعیت خیلی دچار اشتباه شده ایم.قبلاً هم پس از پایان یافتن دولت هاشمی چه انتقادها و تهمت هایی که به دولت او روانه نشد!!!
خدا می داند چقدر صحبت ها راست است؟ (294333)
حمید
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۸:۴۱
درود بر احمدی .شعار هرجی مرده احمدی بر میگرده (294353)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۸:۴۱
حالا که مشخص وتایید شده که دلارهای ازاد شده(بنابه اظهار سیف رییس بانک مرکزی.سه مرحله وهر مرحله480میلیون دلار به حساب بانک مرکزی ایران واریز شده) توسط چمدان از طریق فرودگاه ازکشور خارج شده.ویکی ازاین چمدانها نیز به دستور دادستانی هنگام خروج توقیف شده.کجا رفته وبه حساب چه کسی درخارج ازکشور واریز میشده است؟ضمنااقای سیف در کنفرانس مطبوعاتیشان نیز این موضوع راتایید نموده وگفته این عمل برای تنظیم بازار بوده است!!!حالابیداکنیددزد را ؟؟؟؟ (294354)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۸:۵۰
مردم بايد نسبت به كشور ومملكت احساس مسوليت كنند در اين ويرانه اي كه احمدي نژاد به جا گذاشت تمام كساني كه به او رأي دادند در پيشگاه پروردگار بايد پاسخگو باشند (294356)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۸:۵۸
از پسرت چه خبر؟ (294358)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۱۹:۳۷
خدایا خودت شاهد و ناظری که اینها خودشان فتنه کردند و هشت سال بر ابن نظام و مردم ظلم کردند و به پاکترین انسانها مارک فتنه زدند و امروز هم بدست این ملت که همان دست خداست رسوا شده اند ان شا الله رسواتر هم خواهند شد. (294364)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۰۲
اگر احمدی نژاد جرمی مرتکب شده بود مثل مهدی هاشمی هر روز پله های دادگاه را بالا و پایین می رفت (294369)
ا ت ش ب ی گ زاده
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۳:۱۳
اخه اگر دادگاه برای احمدینژاد صورت گیرد خیلی از افراطیها گیر است .انها هم میدانند احمدی کشور را نابود کرده اما بعلت روسیاه نشدن خودشان دارن مدارا میکنند . (294444)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۱۱
700هزارمیلیارد دلارچیست؟
درآمد نفتی 8 سال حکومت احمدی نژاد که اگه ضرب در 3500 تومان نرخ دلارکرده وبه 80 میلیون نفر تقسیم کنی،سهم هرایرانی 30 میلیاردو625 میلیون تومان در8 سال میشه.یعنی سهم ماهیانه هر ایرانی فقط از نفت میشود319 میلیون تومان. واگه نرخ دلار رو 1200 زمان احمدی بگیری سهم هر ایرانی 109 میلیون تومان میشد نه 45500 تومان.واقعا چی شد اون همه پول؟مگه زنجانی،خاوری،مه آفرید،رحیمی و.....چقدربردند؟بقیه اش کجاست؟ جوابی که باید رئیس دولت دهم بدهد.جناب دکتر احمدی نژاد!!!خواهش میکنم جواب بده . (294373)
پزشک متعهد
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۱۶
حسن امامی رضوی معاون لنکرانی در دولت مهرورز و از اصولگرایان حامی احمدی نژاد به سمت معاون آموزش وزارت بهداشت منصوب و جانشین امیر حسین ضیایی شد! (294376)
مهرداد
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۳:۴۳
شما در بهارنیوز فقط ناظر این وقایع هستید؟! آیا نمی توانید این موضوعات را منعکس کنید؟ برای رضای خدا جلوی این وقایع را بگیرید. (294452)
پارسا
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۱۷
اگر طرفدار ملت هستید بگذارید خودشان برای خود تصمیم بگیرند و اینقدر ملت ملت نکنید این کلمه شده برای گروه های افراطی نون و آب!۱۱۱ (294377)
از تبار کاوه آهنگر
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۱۹
بخدا رو میخواد که بر مسولین ( چپ و راست ، اصولگرا یا اصلاح طلب) درود میفرستین اون هم هاشمی
اونی که خوابه میشه بیدارش کرد ولی ملتی که خودش رو زده به خواب ، هرگز (294378)
هاله نور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۲۶
این شعارخاطره انگیززیباراباهم یکباردیگر مرورکنیم:
زیر پل حافظ/// دکتر خداحافظ
اورفت ودیگرهرگز بازنخواهدگشت (294379)
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۰:۴۳
احمدی نژاد همون ممه ای هست که لولو برده و دیگر برنخواهد گشت (294381)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۱۲
من به اقای روحانی رای دادم و به شدت از دوره قبل متنفرم اما اقای روحانی با این رکود به وجود امده رای خود را از دست خواهد داد وضعیت تولید بسیار خراب است با این وجود باز برق گاز و مالیات را اضافه کرده اند به خدا تولید در حال ورشکستگیست (294393)
آموزگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۲۳
آره روحانی پای شعارهایش ایستاده یک کیلو مرغ از 3500 تومان با یک شیب ملایم شده 8000 تومان و چالبه تورم 45 درصدی احمدی نژاد شده 15 درصد تنها کاری که نمی تونه انجام بده حذف یارانه ها می باشد . خدا خیر بده به احمدی نژاد یارانه ها را طوری تصویب کرده که احدی جرات دست اندازی به آن را ندارد (294397)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۱:۲۸
همتون مثل هم می مونید هیچ فرقی باهم ندارید فقط بلدید بگید اون یکی خراب کرد (294401)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۳۱
آخ که اصلا احمدی نژاد کاری نکرده جرمی مرتکب نشده کارها و حرمها مرتکب شده کاکو.هرچی هم جلوتر بریم اوضاع خرابتره عزیز گگندکاریها به این زودی اصلاح نمیشه (294429)
دسی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۳۵
فقط درود بر سید مظلوم خاتمی تو در قلب ملت ایران جای داری روزی نامه هارا بی خیال انان با قدرت هستند (294430)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۴۱
خدایا به این مردم دادگاه علی ع. راعنایت فرما این درسی است که در طول تاریخ روحانیت به ما ملت مظلوم می گویند (294432)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۲:۴۸
احسنت به آقاى هاشمى.هرچى گفت درموردچپاولگرقبلى درست بود. (294434)
arman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ۲۳:۱۸
کسانی که در مقابل کارهای آقای احمدی نژاد سکوت می کردند از اسامی که داشت می ترسیدند بنابراین از کارهایش چشم پوشی کردند و کشور به این روز افتاد (294447)