کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اسکان مسافران در راه مانده

کاهش ۲۵ درصدی حوادث جاده ای در کردستان

مهر , 4 فروردين 1394 ساعت 11:17

گروه جامعه: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از کاهش ۲۵ درصدی حوادث جاده ای طی چند روز اخیر در این استان خبر داد.


حسن خدابنده لو  با اشاره به اقدامات و فعالیت های جمعیت هلال احمر کردستان در راستای خدمت به مردم به ویژه مسافران نوروزی در ایام تعطیلات بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان از چند روز مانده به پایان سال ۹۳ و با حضور در محل های مورد نظر از جمله پایگاه های امدادی و چادرهای برپا شده خدمت رسانی خود را آغاز کرد. وی با اشاره به برنامه های نوروزی جمعیت هلال احمر در استان کردستان و سایر نقاط کشور عنوان کرد: امسال پانزدهمین طرح نوروزی سازمان جوانان هلال احمر کردستان با رویکردی متفاوت از سال های گذشته و در ۲۶ پایگاه در حال برگزاری است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان به آمار عملیات امدادی و حوادث در جاده های استان از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تا دوم فرودین و همزمان با آغاز طرح امداد نوروزی اشاره کرد و گفت: حوادث جاده ای در این مدت زمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است. وی با اشاره به بارش برف و باران طی دو روز اخیر در استان کردستان یادآور شد: با توجه به بارش ها وضعیت تردد در بعضی جاده های استان با مشکلاتی مواجه شد که خوشبختانه با توجه به حضور نیروهای امدادی، راهداری و پلیس اتفاقی برای مسافری روی نداد.

خدابنده لو به اقدامات صورت گرفته در جاده های استان کردستان به دنبال بارش های صورت گرفته و نجارت مسافران در راه مانده اشاره کرد و افزود: ۲۰۰ نفر از این مسافران در محور مریوان و ۴۰ نفر نیز در گردنه صلوات آباد بدلیل بارش برف و باران دچار مشکل شدند که در پایگاه های هلال احمر استان اسکان یافتند. وی در پایان سخنان خود ضمن دعوت از مردم برای توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به عنوان اولین اصل در راستای کاهش حوادث جاده ای عنوان کرد: با تدابیر خوب سازمان های امداد رسان استان تاکنون مشکل خاصی بوجود نیامده است و امید می رود این روند همچنان تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد


کد مطلب: 72939

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/72939/کاهش-۲۵-درصدی-حوادث-جاده-کردستان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir