به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۴ - ۱۸:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۶ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب : ۷۳۶۲۰

دعوت کره‌ای‌ها از فیلم میرکریمی

گروه فرهنگی: فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی در شانزدهمین جشنواره فیلم «جئونجو» کره جنوبی به روی پرده خواهد رفت.
دعوت کره‌ای‌ها از فیلم میرکریمی
شانزدهمین دوره‌ی این جشنواره از تاریخ 30 آوریل تا نهم می (10 تا 19 اردیبهشت) برگزار می‌شود و از فیلم «امروز» برای حضور در بخش ویژه‌ای که فیلم‌های برگزیده جشنواره‌ها را شامل می‌شود،دعوت به عمل آمده است. در این رویداد سینمایی 200 فیلم شامل 158 فیلم بلند و 42 فیلم کوتاه از 47 کشور جهان حضور خواهند داشت که در این میان 25 فیلم بلند اولین اکران جهانی خود را پشت سرمی‌گذارند.

همچنین قرار است فیلم «امروز» پس از برپایی این جشنواره، توسط شرکت پخش کره‌ای «Alto Media Korea» در سینماهای کره جنوبی اکران عمومی شود. در این فیلم پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، شبنم مقدمی، حسام محمودی،اشکان جنابی، آسیه ضیایی، آوا شریفی، مدیا ذاکری، روزبه حصاری، امیرکربلایی، مرتضی آقا حسینی، مهتاب کُرکوندی، امین م‌ری، شهلا نَدری، شیرین‌فرخنده‌نژاد، سجاد تابش، مرجان قمری، مهناز میرزایی، نیوشا گودرزی، علی‌اصغر کُردبچه، عباس موسوی، گیتی قاسمی، مریم توکلی، امیر یوسفی و مهناز میرزایی بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان «امروز» آمده است:«یونس راننده تاکسی کهنه‌کار در پایان یک‌روزِ کاری به زن جوانی کمک می‌کند تا به بیمارستان برسد. غافل از اینکه در بیمارستان اتفاقات زیادی در انتظارِ اوست.» «امروز» پیش از حضور در جشنواره فیلم «جئونجو» کره جنوبی، در سی و چهارمین جشنواره فیلم استانبول که از تاریخ 4 تا 19 آوریل (15 تا 30 فروردین 1394) در پایتخت ترکیه برگزار می‌شود، نیز به روی پرده خواهد رفت.
مرجع : ایسنا