به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۷۸۱۲۶

ليگ برتر؛ تساوی منچستریونایتد و آرسنال

گروه ورزشي: جدال حساس تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر انگلیس با تساوی خاتمه یافت تا آرسنال با همین یک امتیاز جایگاه خود را در رده سوم جدول حفظ کند.
به گزارش مهر، تیم فوتبال منچستر یونایتد شامگاه یکشنبه در چارچوب هفته سی و هفتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد پذیرای آرسنال بود که در پایان با حساب یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد. آندره هررا در دقیقه ۳۰ یونایتد را پیش انداخت و در دقیقه ۸۱ شوت تئو ولکات با برخورد به تیر بلکت درون دروازه یونایتد رفت تا به نوعی گل به خودی ثبت شود. به هنگام ثبت این گل ویکتور والدز درون دروازه منچستر قرار داشت. او در اواسط کار جانشین دخیا شد که بخاطر مصدومیت بیرون رفت.

آرسنال با این تساوی خارج از خانه ۷۱ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوم جدول حفظ کرد. منچستر یونایتد هم با ۶۹ امتیاز کماکان در مکان چهارم جدول قرار دارد. آرسنال هنوز یک بازی معوقه در پیش دارد که به همین خاطر همچنان به کسب نایب قهرمانی این فصل امیدوار است. پیش از این مسابقه تیم منچستر سیتی در زمین سوانزی به میدان رفت که این بازی را با حساب ۴ بر ۲ به سود خود پایان داد و رده دوم جدول را حفظ کرد. یحیی توره (۲۱ و ۷۴)، جیمز میلنر (۳۶) و ویلفرد بونی (۹۰) گل‌های این تیم را به ثمر رساندند. سیگوردسون (۴۵) و گومیس (۶۴) هم زننده دو گل تیم میزبان بودند. من سیتی با این پیروزی ۷۶ امتیازی شد و در رده دوم ایستاد.