به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۲
 
۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۸۱۵۲۶
پاسخ صادق زیباکلام به سعید حدادیان؛

كاش شما هم به «جت اسكي» مي‌رفتيد!

گروه سیاسی: دكتر صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی نامه سرگشاده ای خطاب به سعید حدادیان منتشر کرد كه به این شرح است:
كاش شما هم به «جت اسكي» مي‌رفتيد!
بسمه تعالی
جناب آقای حاج سعید حدادیان
مداح ارجمند اهل بیت عصمت و طهارت
با سلام و آرزوی قبولی طاعات، اخیرا در یکی از سخنرانی هایتان بنده را دعا فرموده اید که از اظهار لطفتان ممنونم.این التفات بواسطه آن بود که گفته بودم آقای هاشمی رفسنجانی ۵۰ در صد تغییر یافته اند.این بزعم جنابعالی "اعتراف" در مورد ایشان که "عوض" شده اند آنقدر شما را بوجد می آورد که در حق بنده دعا می فرمایید.اما جناب حدادیان اگر لختی به صدر و ذیل آن "اعتراف" توجه می کردید شاید آنقدرها هم بنده رامستحق دعا نمی یافتید. مراد بنده از "تغییر" آقای هاشمی رفسنجانی آن بود که مشارالیه هم همچون بسیاری از چهره ها و شخصیت های دیگر انقلابی دهه ۶۰ که ما امروزه آنان را "اصلاح طلب" می نامیم پی برده اند که مهم تر از آمریکا ستیزی،غرب ستیزی،استکبار ستیزی و شعار مرگ بر اسراییل، تلاش در جهت استقرار دمکراسی،آزادی بیان،آزادی اندیشه،آزادی مطبوعات، انتخابات آزاد،حاکمیت قانون و این دست ارزشها می باشد. ارزش هایی که انقلاب اسلامی بواسطه تحقق آنها شکل گرفت. مع الاسف غرب ستیزی و آمریکا ستیزی که بعد از انقلاب براه افتاد بتدریج این ارزشها را کنار زد.

فرموده بودید آقای هاشمی رفسنجانی می بایستی پاسخگوی عملیاتی که منجر به شهادت غواصان گردیده باشند. نفس پاسخگو بودن صد البته که کاملا درست است. اما فکر نمی کنید پیش و بیش از آقای هاشمی رفسنجانی، فرماندهان نظامی که طراحی و مسئولیت آن عملیات را برعهده داشتند و امروزه همچون قهرمانان و فاتحین ظاهر می شوند می بایستی پاسخگو باشند که آن ۱۷۵ غواص چگونه بدست عراقی ها اسیر شدند و بشهادت رسیدند؟ آیا فکر نمی کنید فرماندهان نظامی که امروز آقای هاشمی رفسنجانی را متهم می کنند که چرا مرحوم امام خمینی را وادار به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ نمودند در حالیکه آنان همچنان توان ادامه جنگ را داشتند، خیلی بیشتر از ایشان می بایستی امروز پاسخگوی شکست آن عملیات باشند؟

توهین به آقای هاشمی رفسنجانی و ایضا سایر مسئولین و چهره ها و شخصیت های سیاسی و دینی نظام و اساسا بکار گیری شیوه های مذموم توهین، بی احترامی، هتک حیثیت و حرمت، دادن نسبت های زشت و ناروا، مثل آب خوردن دروغ گفتن و استفاده از سایر رفتارهای غیراخلاقی مع الاسف مدتهاست که توسط عده ایی در این مملکت بصورت شیوه ایی رایج و عادی درآمده. نمی دانم اشاعه این روش های ناشایست چگونه با اهداف دیگرنظام همچون تهذیب و اصلاح اخلاقی و مهندسی فرهنگی قابل تجمیع می باشند.

جنابعالی، یاران و همفکرانتان با خیال راحت به صغیر و کبیر این مملکت که مورد غضب قرار گرفته اند هر چه را که بخواهید و هر ناسزا و توهینی که به ذهنتان می رسد را روا می دارید.این هم از الطاف خفیه است که اتفاقا هر قدر که شما بیشتر توهین روا می دارید محبوبیت آنان بیشتر می شود.

در عین حال دریغم آمد این چند جمله را در قبال توهین هایی که به آقای هاشمی رفسنجانی در آن سخنرانی روا داشته بودید نگویم.فرموده بودید که ایشان بجای بازدید از جبهه ها و رفتن با کاروان راهیان نور، به کیش و جت اسکی می روند و.....من فرض می گیرم جناب حاج سعید حدادیان آنچه می گویید واقعیت دارد.با چنین مفروضه ای خدمتتان عرض می نمایم که ایکاش جنابعالی هم به کیش و جت اسکی تشریف می بردید اما در عوض ۶ میلیون جوان مملکت امروز بیکار نبودند؛ایکاش جنابعالی و همفکرانتان هم به کیش و جت اسکی می رفتید اما از در و دیوار مملکت پرونده فساد نمی ریخت؛ ایکاش جنابعالی هم عید نوروز به کیش و جت اسکی می رفتید اما صف فارغ التحصیلان بهترین دانشگاه های مان در مقابل سفارتخانه های غربی هر روز طولانی تر نمی شد؛ایکاش جنابعالی هم به جت اسکی می رفتید اما بفکر سرمایه گذاری و تامین آب مملکت هم می بودید؛ ایکاش جنابعالی هم به کیش می رفتید اما جنگل های مملکت بواسطه بی توجهی و کمبود امکانات این چنین در معرض نابودی قرار نمی گرفت؛ ایکاش جنابعالی هم به کیش و جت اسکی می رفتید اما درعوض محیط زیست مان در این حال و روز نبود؛ایکاش جنابعالی و یارانتان هم به کیش و جت اسکی می رفتید اما شمارهم میهنانتان که به زیر خط فقررفته اند چند برابر نشده بود؛ ایکاش و ایکاش و بازهم ایکاش...........

ایام بکام باد
صادق زیباکلام
سی خردادماه یکهزاروسیصدونودوچهار

اصلان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۳:۵۷
آقای رفسنجانی خیلی به گردن انقلاب حق دارند.
به نسبت همان حقشان هم باید پاسخگوی اشتباهات خود باشند. (310159)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۳۱
انقلاب هم خیلی به گردن رفسنجانی و.....حق دارد (310192)
بلبل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۴۰
کسی که آرمانش تبرئه رفسنجانی وبچه هاش و ربنای شجریان و....است
جز خودش او را به کسی وامگذارید......سطح تفکرات وتوقعات خود رابالا بیاورید..... ان الله یحب معالی الامور ویکره ما سفسافها..... (310194)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۲:۰۷
اقای زیبا کلام به جای نامه نگاری با امثال این دلواپسان به اقای روحانی نامه بنویسید و بپرسید بعد از دو سال و ان همه شعار و وعده و قول با نزدیک 20 میلیون رای این چه وضعی است ؟؟؟؟؟؟ چرا باز در مقابل دلواپسان درباره ورود بانوان به ورزشگاه عقب نشنی کرد ؟؟؟؟ چرا این وزیر کشور اصولگرا و احمدی نژادی را بر خلاف نظر مردم که به اصلاح طلبان و تغییر رای دادن در وزارت کشور منصوب کردید ؟؟؟؟؟؟ عقب نشینی و بی اقتداری در چه حد و تا کی ؟؟؟؟؟؟ چرا دولت گفته حتی بعد رفع تحریمها نمی گذارد باز دلار ارزان شود ؟؟؟؟؟؟ (310199)
yas
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۳
از کوزه همان تراود که در اوست.... (310245)
نهال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۰
والله و بالله و تالله آقای حدادیان و همفکرانشان به جت اسکی و تفریح می روند و شهید و شهادت را همین اصلاخ طلبان و روسنفکران و وطن دوستان می دهند ولی متاسفانه و مهزاران متاسفانه این خوراج تندرو که فکر و ذکرش غارت و قدرت است به راحتی همه شهدا را به نفع خود مصادره می کند و متاسفانه شهیدان وطن بازی شده است در دستان این ها. کجا و کی اصلاح طلبان و روشنفکران برای رسیدن به مقاصد خودشان از شهدا مایه گذاشتند ..... (310252)
سعید
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۱۳
اقای زیبا کلام وهمفکران! اتفاقا به نکات خوبی اشاره کردید...ای کاش های امروز شما را سالها پیش از زمان مدیریت اقایان هاشمی..خاتمی واحمدی نژاد فریاد میزده ایم..حتما شما وهمفکرانتان عنایت دارید که اقای سعید حدادیان وامثالهم هرگز پست های مدیریتی افراد محبوب مورد نظر شما رو نداشتند..از اینکه سایت بهار انقدر با اب وتاب مطالب تکراری شما را تیتر میکند ومطالب امثال ما را غیر قابل انتشار.. امیدواریم به رسالت فراموش کرده اصل بی طرفی رجوع کند!!! (310274)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۰۰
ممنون استاد زیبا کلام... ولی یه جمله ای هست که میگه زور آدم نفهم از صدتا گارو نر هم بیشتره!!!!!! (310162)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۰۱
ایکاش شلوارک میپوشیدی
ولی مجبور نبودی سه شیفت کار کنی........
البته آقای مداح ساعتی خدادتومن در میاره باکیش چی کار داره... (310163)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۷:۴۵
فعلن که ایام به کامشونه (310223)
تات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۵۳
چرا یه مراسم در کیش نمیگیرند آقای حدادیان تشریف ببرند آنجا مداحی کنند؟ (310320)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۰۳
ظاهرا این زیبا کلام کلا آدم بیکاریه
فقط نشسته به این و اون نامه مینویسه
هیچکس هم اصلا حسابش نمیکنه به چشم مجنون بهش نگاه میکنن (310164)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۲۵
استاد زیبا کلام یه وظیفه داره !اون هم همینه نابودکردن پاره سنگ ذهن شما !!!
در تمامی مناظره ها در 5 دقیقه ی اول گنده هاتون در مقابل استاد به بنبست میرسند .
یادم نمیره در گل گیر کردن ها ی رسایی و ذولنور و کوچک اف و وخیلی از کسایی که شما روسرتون حلوا حلوا میکنید (310186)
v.ba
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۲۹
متاسفانه امثالی مثل شما اینگونه می پندارند . ای کاش شما هم بجای تعصب عقل را معیار قرار بدهید بعد میبینید به خاطر کمبود همچنین شخصیت هایی امثالی مانند جناب دکتر باید جور بکشند خدا حفظشان کند که صدای رسای مردم اند. (310190)
امیر
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۵۳
....استی ایشان در انقلاب و جنگ کجا بودند که این همه دم از جنگ می زنند.شماها بروید مداحی کنید و چشمتان به جیب مردم باشد .شما را چه به سیاست ؟ (310197)
سعید
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۲:۰۸
گمان نکنم فلانی ! (310200)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۴:۴۴
کافر همه را به کیش خود پندارد,همین آقای زیبا کلام اگه تو مستند آقای روحانی در مورد لزوم رای دادن و قهر نکردن با صندوق صحبت نمیکرد خیلیا رای نمیدادن!برای شماها که عقلایی چون رحیمی,حدادیان و بقایی دارید,امثال زیباکلام مجنونن! (310211)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۷:۱۸
آقا علی, زیبا کلام به تنهایی بار یک حزب سیاسی رو به دوش می کشه و اما جواب مطلب شما شعر فریومدی است :آنکس که نداند و نداند که نداند؟/در جهل مرکب.... (310218)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۲
با قد و قواره کوچیکی که تو داری قطعا آدمای بزرگ رو نمی تونی درست ببینی. (310244)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۹
واقعا ادب شما من را کشته (310248)
محمدرضا
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۳
حقیقت تلخه
شما هم که طاقت شنیدن حرف حق رو نداری دقیقا مثل جناب مداح عزیزتون به دیگران توهین میکنی (310254)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۰
از رو دلسوزی داره حرف میزنه ، واقعیتها را داره بیان میکنه، سفره های افطاری و یا مولودی که توسط همسران مسئولین پهن میشود چه بسا با مبلغ آن بتوان چندین دختر را به خانه بخت فرستاد (310260)
آني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۴
از نظر شما آقاي زيبا كلان آدم بيكار و مجنوني هستند چون شما دركي از مطالب ايشان نداريد به خاطر همين ياوه گويي كرده ايد. قابل توجه شما ايشان استاد دانشگاه هستند و طرفداران زيادي هم دارند (310261)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۱۱
مجنون تو وامثال تو هستند که مملکت رو به این روز انداختین (310273)
طاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۹
یعنی میفرمائید در مقابل اینهمه مصیبت همه ساکت بنشینند؟
شما چه جور آدمهایی هستید که فقط بلدین به رفتارهای دیگران ایراد بگیرین؟ مهم نیست که گوینده کی هست و حتی چی میگه. شما فقط دنبال این هستید که با اظهار نظری ولو غلط و نامربوط خودی نشون بدین که بله ما هستیم.
فکر نمیکنید راههای دیگری هم هست که خودتون رو راضی و عقده ها رو برطرف کنین؟
تا ما ملت امثال شما رو داریم هیچ وقت نباید انتظار بهبود اوضاع رو داشته باشیم.
شماها از هر دلواپسی ضررتون بیشتره. آدم های بی خاصیت ایرادگیر. (310280)
جوابعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۵
هاهاهاهاها، ظاهرا تو هم بیکاری و نشستی ببینی کی ایشون جواب میده تا تو هم یه اظهار وجودی بکنی. هیچی نگی نمیگن مردی (310284)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۷
معلومه از منفی هایی که بهت دادن
درود بر زیباکلام شیرین بیان (310286)
میترا
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۴۳
یعنی مجنون تر از تو هم وجود داره؟! (310311)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۱۹
وأي كاش در كنار مداحي أهل بيت يك كم أدب مي داشتي وأين چنين روح وروان أهل بيت را نمي أزردي اگر همه مداحان أهل همچون تو بي أدب تشريف دارند بدا به حال شيعيان أهل بيت اقايان مراجع چرا در مقابل اين بي أدب سكوت كرده أيد ؟چرا؟ (310165)
لالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۲۳
درود بر زیبا کلام .
شما مثلا مداح اهل بیت هستید ابروی اهل ببت رو بردید
ایا فکر میکنید مردم هدف از این صحبت های شما رو نمیدونن نه کاملا اشتباه میکنی
شماها مثلا قراره اهل بیت رو به مردم معرفی کنید ،عجبا که شما کجا و اهل بیت کجا
یه بام دو هوا نمیشه اقای مداح (310166)
غلامرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۲۳
غصه ام می گیرد وقتی می بینم آقای زیبا کلام باید وقتش را صرف نامه نوشتن به برخی افراد کند ولی تلاش و خستگی ناپذیر ی جناب ایشان برای تاثیری ولو اندک بر مخاطب قابل تقدیر است. (310167)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۰۸
البته ایشان فریضه امر به معروف و نهی از منکر را انجام میدهند ولی کو گوش شنوا (310290)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۲۵
مملکتی که جامعه شناساش توزندان باشن ویه مداح(بخوانید خواننده)بخواد براش حرف سیاسی اجتماعی بزنه بهتر از این نمیشه (310168)
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۳۶
كسي كه تربون دينيو الوده به سياست ميكنه بايد حتي به نيت اعمالش شك كرد... شما ها باعث شدين اسلام مسخ بشه/ انسان هاي پر مدعا كه از دين حرف ميزنن ولي عملشون هيچ ربطي بهش نداره.درسته دين ما تا بطن سياست رفته ولي قرار نشد هركي يه تريبون ديني گرفته راجب سياست حرف بزنه.... (310169)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۲۸
خود دینو الوده به سیاست میکنن تریبونش که جای خود داره (310240)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۴۲
ای کاش به کیش وجت اسکی می رفتید ولی ملت راخس وخاشاک خطاب نمی کردید (310170)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۶
آنهایی که به خیابان آمدند و با اغتشاش و آتش زدن اماکن عمومی آرامش را از مردم گرفتند خس و خاشک بودند و هستند . حال که نظر سنجی ها از کم شدن محبوبیت دولت دارد (محبوبیت 50 درصدی) دوباره برای اغتشاش و وحشیگری ددر انتخابات بعدی برنامه دارید. (310278)
تبریزلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۴۳
درود خدا بر شما آقای زیبا کلام . اما یک هشدار . مواظب باشید مداحان مسلح به اسلحه گرم هم هستند . نکنه در اتوبان به . . . (310171)
امیر
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۵۵
یعنی اینها ترور هم می کنند؟ (310198)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۴۸
درود بر اقای زیبا کلام. همین اقای حدادیان چند وقت پیش گفته بود مظلوم تر و فقیر تر از مداحان در جامعه نداریم من فقط یک جمله بگم که اگه خدای نکرده من به همین اقای حدایان توهین کنم شاید صبح روز بعدو نبینم والا (310172)
محمدرضا از قروه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۴۹
دوستان در کمال ناباوری امشب موقع افطار شبکه استانی کردستان ربنای استاد شجریان رو پخش کرد! (310173)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۲۷
احتمالا شبکه ی زاگرس بوده؟ (310188)
محمدرضا از قروه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۱۰
نه شبکه ی زاگرس مال استان کرمونشاهه اما این ربنا از شبکه کردستان پخش شد. (310325)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۱
باز هم کردها نترسیدند و تابوی صدا و سیما را شکستند. درود بر شرف کردهای غیور (310243)
اسد
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۵۲
ممنون ای کاش این اقایان یک لحضه بفکر ملت بودند تا توهین و افترا به این وان وای به حال انهاییکه میروند پای منبر این افراد خدا همه این هارا به راه راست هدایت فرماید در این ماه مبارک (310174)
سعید
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۰:۵۳
ای کاش هر کس پاشو به اندازه گلیمش دراز می کرد. (310175)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۰۹
بله اقای زیبا کلام ایضا تکمیل بفرما سفرهای خارجی که شما برای مداحی میرید هزینه اش بیشتر از کیش هس بله مسجد امام حسین دبی کنار کنسولگری جلو المستشفی ایرانی میزبان خیلی از سخنران عزیزو بزرگوار و مداح های عزیز بود بعله عزیزم دنیا کوچیکه (310181)
ماهان
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۰۹
این آقا ی حدادیان و همکارانش معلوم نیست چکاره هستن، امروز یکی رو میبرن بالا تاحد انبیاء وفردا همون آدمو تا حد بدترین آدما پایین میکشند. این مملکت هم چه مملکتیه که رئیس دولت توسط عر ننه قمری مورد بی احترامی قرار میگیره و... (310182)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۱۵
آی گفتی صادق خان زیبا کلام
حرف 50 میلیون ایرانی رو گفتی ! (310183)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۱۶
و ای کاش شما تمام عمرت رو به جت اسکی و عشق و حالت می پرداختی و این همه دروغ توی مملکت ، ابزار سواستفاده و سودجویی نمی شود !
خدا لعنت کند آن کس که این رویه را در ممکلت مان رواج داد... (310185)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۳۱
آقای زیبا کلام عزیز
بیهوده انرژی میگذارید برای امثالهم
ایشان خود را به خواب زده اند و وقتی بیدار میشوند که دیگر دیر شده
خیلی خیلی دیر (310191)
مجید
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۳۲
من که نفهمیدم این مشکلاتی که اقای زیباکلام گفته چه ربطی به مداحها وجت اسکی رفتنشون داره،مگه اونا مسؤلن؟ (310193)
نعمت ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۴۸
احسن اقای زیباکام لطفامواظب خودتان باشید (310195)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۱:۵۱
دوست عزیز جناب دکتر تنها فردی از اصلاح طلبان است که اجازه اظهار نظر دارد و خدا را شکر که حد اقل ایشان میتواند درد دل مردم را به زبان بیاورد ودر تمام زمینه ها آگاهی داشته و بصورت منطقی وبا استدلال جواب آقایان را داده است حالا شما ایشان را مجنون حساب کنید ولی از نظر ما ایشان فردی علامه و قابل احترام میباشد (310196)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۲:۳۱
خوب که رهبر معظم انقلاب امسال رو سال هم دلی و هم زبانی نام گذاری کرد.. بابا فکر مملکت باشید یه هدف واحد. مثل مرغ وخروس به جون هم افتادبن و همدیگرو محکوم میکنین. فک. نان باش که خربزه اب است. (310201)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۲:۴۱
چقدر نامه می نویسن..
خسته نمیشن (310202)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۲:۵۰
متاسفانه مداحي هم تبديل به فحاشي شده واقايان جداً جايگاه مداحي را با جايگاه چاله وميداني اشتباه گرفته اند.ادم مؤدب به دشمنش هم فحش نميدهد ..... (310204)
میر
Canada
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۴:۱۴
باز هم خدا را شکر که بین این همه فارق التحصیل علوم سیاسی ، یکی هنوز هست که یه چیزی بگه اما:
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است (310207)
امیر علی
Canada
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۴:۳۱
باید به حال کسی که به امثال حدادیان تریبون می دهد گریست. فردای قیامت خیلی گرفتار است. (310208)
محمدسبزآبي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۴:۴۲
آقاي حداديان عادت كرده اند نان را به نرخ روز بخورند منطق تعطيل ، از دين براي كوبيدن مخالفان استفاده مي كنند. (310209)
یس
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۴:۴۴
شمایی که می فرمایید آقای هاشمی باید در چنین برنامه ای حضور و سخنرانی می کرد؟! آیا با چنین جوّ نا سالم و تهمتهایی که امثال شما در حق ایشان کردیدتضمینی برحضور بی حاشیه و بدور از خطر در چنین مراسمی برایشان متصور است ، و آیا جرآت دادن چنین تریبونی به ایشان را در چنین مراسمی از سوی همفکرانتان محیاست؟! (310210)
کریم
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۵:۰۷
درود خدا بر بنده پاک ودانشمند ایرانی جناب استاد زیباکلام،آقای هاشمی من میدونم چقدر برای جنگ زحمتکشيدن .که درواقع اهواز خدمت کردم (310212)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۵:۱۰
توهین از هرکسی باشد مذموم است و قابل دفاع نیست. اما آیا آقای زیبا کلام توهینهای مداوم مقامات آمریکایی را نسبت به ملت بزرگ ایران نمی شنوند و نمی خواهند نامه ای در جواب آنها بدهند.در این دو سال اخیر چقدر به ما چنگ و دندان نشان داده اند. در مقابل گرگی که همزمان در حال دریدن یمنیها٬ سوریها و عراقیها ست ما باید گوسفند باشیم؟ استاد عزیز به نظر شما این روش منطقی است؟ (310213)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۷:۳۹
برای من خیلی جالبه تو مملکت ما هر کسی به خودش حق می ده در مورد هر چیزی که دلش خواست اظهار نظر کنه از سعید حدادیان گرفته تا زیبا کلام.یعنی ما اینقدر سیاستمدار داریم که می تونیم در اینخصوص صادرات داشته باشیم.فکر می کنم وقتشه که ملت ما بفهمند سیاست همانند پزشکی ،مهندسی و هزار مورد دیگه علمه ،متخصص خودش را می خوادسیاستمدار جت اسکی رفته خوش فکر بهتر از داعشی نماز شب خونه مگه نه؟ (310221)
رضا
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۷:۴۶
با سلام
ضمن تقدیر از حضور استاد در صحنه
حرفم اینست که:
"صادق عزیز پاسخ هر کسی را نباید داد." (310224)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۷:۵۶
مداحان به فکرآخرت خود هم باشندبد نیست (310227)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۰۰
نمیدونم چرا هر کی، هر چی تو این مملکت میخواد میگه، آخه یه مداح چه چرا باید این چیزا رو بیان کنه. مگه کارش اینه؟! مونده بیاد در مورد سیاست خارجی و هسته ای و توافق لوزان هم حرف بزنه! (310228)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۰۲
ببخشید مگر جناب ایشان وهمکار ششلول بندشان چه پست ومقام سیاسی دارند که به خودشان اجازه میدهند اینطوراظهار نظر توهین امیز بکنند.حیف از وقت گرانبهای شما اقای زیبا کلام حیف....... (310229)
بی غرض
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۰۶
راستی به اقای حدادیان بگویید/20دقیقه مداحی برای یادواره شهدا چقدر است؟
5ملیون .
باهواپیما هم باید ببریش وهم بیاریش. (310230)
آيلار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۱۳
اقاي زيباكلام واقعا زيبا فرموديد ولي
نرود ميخ آهنين در سنگ (310233)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۱۵
این بنده خدا هم حق داره (حدادیان) اگه این حرفا رو نزنه کاسبیش کساد میشه دیگه نمیتونه بیاد در انزار عمومی نفس کش بطلبه اره ........... (310234)
--------------
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۱۸
ای کاش شما هم به کیش جت اسکی میرفتید ولی حضور زنان در ورزشگاه ها ازاد بود (310235)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۲۰
آیا مداح مملکت که کارش باید ذکر ائمه معصوم و الگو شدن برای جوانان باشد، تبدیل شدن به کارخانه پول درآوردن از راه مداحی و به گریه انداختن مردم با مطالب سخیف ، یا هفت تیر کشی به جوانان این مملکت، باند بازی و .... است؟
مگر خودت و برخی از مداح نماهای دیگر نبودند که به جای ذکر مصائب اهل بیت علنا از احمدی نژاد و تفکر او حمایت می کردید؟ پس چی شد ؟ کم نمانده که شروع کنید به مداحی جلیلی و از این قبیل آدمهای زمینی.... (310237)
شهروند
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۲۶
این آقایون مداح اگه به اون دنیا و اخرت اعتقاد داشته باشه باید در محضر اولیای خدا جوابگو باشه که چرا با حرفایکه زاییده ذهن بسته و یخ زده خودشه عده ای رو از دینی که اینا مروجش هستن زده کردن
بترسین از خدا که برای پول بیشتر . برای موندن روی منبر برای ..... از موقعیتتون سو استفاده کردین تا هر حرفی رو بزننین
و در اخر یه سوال . کدام یک از اولیای خدا اجازه بی حرمتی به شما ها رو دادن (310238)
ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۲۸
شعور مذهبی مهم است نه شور مذهبی (310239)
علی بازمانده ای ازجنگ مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۳۳
ای کاش امثال حدادیان تحت عنوان مداح اهل بیت هرگزازسیمای جمهوری اسلامی برای شهره شدن وتبلیغ اغراض شخصی وگروهی استفاده نمیکردندکه این شیوه های بدوخشن وحرمت شکن به چهره مداحان حقیقی وواقعی اهل بیت خدشه واردونگاه سنتی مردم راعوض نموده وبربدبینیهاافزوده است.خداشاهداست حدادیانهادرمیان اکثریت مردم وانسانهای آگاه ومنصف جایگاهی ندارندوتاسفبارتراینکه دین رحمت وشفقت راخشن جلوه میدهندوازاین منظرخدمات شایانی به صهیونیستهاوافکارضاله داعشیهاکرده اند.بعنوان یک ایثارگرقبلاقدری مداحی شان راتماشااماوقتی به جناحی مبدل ... (310241)
شین آباد
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۳۸
ای ایکاش شکم ما هم سیر بود ... (310242)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۸:۴۴
واعظان کاین جلوه در محراب ومنبر می کنند
چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
پرسشی دارم زدانشمندمجلس بازپرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند (310246)
آزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۰۲
آقای دکتر زیبا کلام با تشکر از نامه های پر محتوایتان شما که از جان دل به این ملت نظام می اندیشید و در فکر اصلاح زندگی دولت و ملت در ایران هستید.
آقای حدادیان شما در حد اینطور اظهار نظر ها نیستید به این خاطر که حرفهای شما از مغزتان نمی آید ........ (310249)
....ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۰۹
تا چیزی میشه این آقا فوری نامه به دست میشه درسته نباید به شخصیت های انقلابی توهین بشود ولی نامه ای در اوج فتنه آمریکایی و اسرائیل به سران ننوشت ا (310251)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۲
احسنت (310253)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۱۸
اگر قرار بود هاشمی مجددا ارزشهای قبل از انقلاب را بازگرداندپس چرا در انقلاب مشارکت کرد (310256)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۳۸
یکی از سایتهای اصولگرا نوشته : ای کاش آقای حدادیان شما هم به پسر خود نگاه میکردید رطب خورده کی منع رطب کند (310262)
فرزند شهید ی از خوزستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۴۱
حداقل ایت الله هاشمی رفسنجانی هشت سال کنار رزمنده گان بودند و زجر کشیده این انقلاب هستند . (310263)
قناد باشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۴۳
درود استاد درود ببخشید استاد باید بدانید مداحان محترم اسلحه دارن شما کوتاه بیاید (310264)
میرات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۴۵
کسانی که در زمان امام به ایشان و یاران و بین امام کینه و حسد و عقده داشتند چون در آن زمان حریف نمی شدند گذاشتند تا بعد از امام عقده گشایی کنند . در سالهای اخیر همواغره نزدیکترین یاران و افراد مورد اعتماد حضرت امام مورد هجمه و توهین این افراد خاض قرار گرفتند . حتی خانواده و نوه بزگروار امام حضرت آیت الله سید حسن خمینی نیز بارها مورد توهین این افراد معلوم الحال قرار گرفتند . البته مردم هوشیارند و فتنه اینها رو زیر نظر دارند (310266)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۵۰
ای کاش من میتونستم در دانشگاه دفتر داشته باشم ای کاش منم کسی که ازمن سبقت میگرفت میتونستم شلیک کنم ای کاش منم قدرت کشتن وپرداخت دیه یک نفر داشتم وایکاش های دیگه (310267)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۰۹:۵۸
چرا باید صحبت های یه مداح مهم باشه؟! (310268)
اصغر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۰۱
ایکاش شما هم به جت اسکی میرفتید و دست از سر مردم بر میداشتید.
ملت ایران حاضره به هر کدام از شما یک ویلا ساحلی تو اسپانیا بده و شما برین و بر نگردین با این ژستهای مسخره تون (310269)
حق بين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۰۴
باسلام . دوستاني كه از جناب استاد دكتر صادق زبيا كلام خرده و ايراد مي گيريد . اگر اهل مطالعه هستيد ! اگر ! و انصاف داريد حتماً كتاب و اثر ايشان بنام (ما چگونه ماشديم ) را بخوانيد.
مطمعناً عربي بنده و دوستان منتقد ايشان خوب نيست ! والي اين كتاب به خط و زبان فرسي به نگارش درآمده .
تعصب و پا فشاري بر روي مسائل غير واقعي و واهي سرنوشت خوبي را رقم نخواهد زد . (310271)
سرباز دوران جنگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۱۱
جناب زیبا کلام وقتی این نامه رو خوندم خیلی ناراحت شدم حیف اون وقت گرانبهاتون واسه همچون شخصی نامه نوشتی وقتی نوار صحبتهای این به اصطلاح مداح رو در باره اقای مشائی هر ادم عاقلی اونو گوش بده در باره حضرت ادم اون برگ انجیل دلم هم واسه دینم میسوزه هم واسه جوانهای کشورمون که از دست اینها از دین گریزان شدن (310272)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۳۲
متاسفم برای اون کسایی که هروقت جوتومملکت به نفعشون نیست دلواپس میشن... (310276)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۰
درسته که مملکت خیلی بلبشو و در هم برهم شده و از در و دیوار آن مصیبت میباره . ولی نمیدونم این میدونو به این آقایان مداح ....... چه کسی داده . که هر چی از دهنشون در میاد میگن و هر کار خلافی که دلشون میخواد میکنند و هر توهینی به هر کسی که میخوان میکنند و کسی هم نیست جلوشان را بگیره . حال اگر یک خبرنگار یا یک وکیل دادگستری یا یک دانشجو بخاطر اصلاح امور انتقادی بکنه و حرف حقی رو بزنه . سرو کارش با کرام والکاتبین است . (310281)
مسافر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۱
طرفداری میکنید چون از نون خورهای هاشمی هستید این بیکاری و خرابی های مملکت بخاطر برنامه های خصوصی سازی آقای هاشمی هستش.قانون فقیربمیره با اسم شهید پولدار بره جت اسکی با خانواده؟ (310282)
سبحان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۳
آقای زیباکلام طوری دارن انتقادمیکنن که انگارآقای حدادیان وامثالهم درراس حکومت هستن.حالاخوبه فعلا مملکت داره بادستور وخاطره های وطرفدارای آقای جت اسکی سوارمیچرخه ....................
باشه به آقاسعیدمیگم مشکلات روحل کنه... امردیگه ای باشه؟؟؟؟؟؟ (310283)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۶
استاد گرامي...ايكاش بهيچ عنوان جواب اين ادم را نميداديد كه امثال اينها پيش خودشان فكر كنند خيلي مهم هستند... (310285)
کتابدار
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۴۷
حال که اقای رفسنجانی رفته تفریح اینهمه تهرانیها با ماشینهای مدل بالا میان شمال دردسرش واس ما شمالی ترافیک رفسنجانی میره اسکی دل نداره بنده خدا حداد بتو چه (310287)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۰:۵۲
جناب زیبا کلام
اگه حدادیان به کیش و جت اسکی می رفت و همه ی این معضلات هم در جامعه وجود داشت، خرده ای به ایشان وارد نبود. چون او مقام مسوول نیست. اما اگه هاشمی به رغم این همه مشکلات که برشمردید، به کیش و جت اسکی برن، جای تاسفه (310288)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۰۵
ای استاد واقعا زیبا کلام ، حرف زدن با اینها مشت بر سندان کوفتن است . آیا پاسخی به حرفهای منطقی شما دارند ؟ (310289)
رزمنده لشكر 7 وليعصر عج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۱۵
من بعنوان يك رزمنده بسيجي واز جا ماندگان شهدا به آقاي حداديان عرض ميكنم شما لازم نيست غصه بچه هاي جبهه و جنگ را بخوري جواب خون شهدا را هم خدا ميدهد مگر نه اينكه خون بهاي آنها با خداست لطفا سهم خود را در عملياتها بيان كنيد تا انقلاب زنده است هاشمي زنده است ضمنا آنروز تشييع شهدا از بي قراريت براي رفتن پشت تريبون و گرفتن ميكروفن خجالت زده شدم (310292)
تنها
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۱۶
درود بر زیبا کلام عزیز با این گفتارها و نوشتارهای منطقی (310293)
چاپلوس
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۲۱
همین آقای حدادیان گفته بود به رهبری گفتم دعا کنید تا شهید شوم! اگه راست میگن برن با داعش دشمن درجه یک اسلام بجنگند تا شهید شوند..... تا چه حد؟ (310294)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۲۱
دوستان یادمان نرودیه روز علیه شهید بهشتی انچنان تبلیغات سوئی به راه انداختندکه حتی حزب الهی هاهم باورشان شده بودکه بهشتی ازراه بدر رفته
ولی موقعی فهمیدن که بازی خورده اندکه دیگربهشتی نبود.حالامتاسفانه هجمه مشابهی به کسی که ازاستوانه های انقلاب ویار صدیق ومورد وثوق امام وجانباز
وبقیه السیف نظام وکسی که درطول دوران انقلاب تاکنون مسئول رده بالابوده صورت میگیردتابه همگان القاکنند که درنظام اسلامی همه خائن هستند.!!دوستان مواظب باشیم گول تبلیغات خوارج وفریب خوردگان ازمحافل بیگانه رانخوریم (هاشمی زنده ... (310295)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۲۴
زمان امام حسین (ع) کوفه شهری بود که همه از قرآن میگفتند و تمام ظواهر را به بهترین شکل ممکن انجام میدادند و پای منبر از پیامبر و روایت هایشان سخن میگفتند شهر کوفه شهر اسلام بود و نبود ،شهر اسلام بود بخاطر اینکه تمام پوسته اسلام را رعایت میکرد و شهر اسلام نبود بخاطر اینکه از عدالت ،انصاف ،گذشت ،و برابری و ...خبری نبود روح اسلام فدای کالبدش شده بود ،امام حسین (ع)قیام کرد تا تزویر و ریا بر روح واقعی و هسته اصلی اسلام پیروز نشود و اسلام را جعل نکنند
قیام امام حسین (ع) برای همین صورت گرفت (310296)
مراد
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۲۹
چند سال مداحی میکنم صدام خیای خیلی از امثال حدادیان بهتره و هم تحصیلاتم.متاسفانه بعد انقلاب مداحی هم جایگاه خودشو از دست داده.اینان عده ای را مدح و ستایش میکنند ک کارشون جز گناه کبیره محسوب میشه، ضمنا اینان در آمدهای میلیاردی کسب کردن با مدح و ستایش به غیر معصوم. (310300)
صابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۱
اقای زیبا کلام سلام ای کاش رفسنجانی هم مثل ما بیکار بود بچه هاش هم بیکار بودنند شما هم بیکار بودیید باز هم می توانستید داستان اکبر ا صغرا نغل کنید (310301)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۵
یک سوال : آقای حدادیان تحصیلاتشان چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (310303)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۸
اقای حدادیان شما ادم خوبی هستی اما سوال دارم مگر شماها نبودید که
احمدی نزاد را به این مردم مظلو م غالب کردید تاانجا که گفتیداطاعت از رییس جمهور اطاعت از خداست بس حالا چه شده است؟توصیه می کنم تحمــل خود را بالاببرید .بیاییددراین ماه خدا همه برای یکدیگر دعاکنیم توصیه دارم شما مداحان عزیز به سبب عدم شناخت کافی از سیاست ومملکت داری کمتر در امورات کشور دخالت کنید. (310306)
انتخاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۳۹
جواب بسیار دندانشکنی به این نوحه خوان دادنند راست میگوید جناب زیبا کلام هرچقدر از این حرفها زده بشه ملت ایران به دغل بودن اینگونه نوحه خوانهاد پی خواهند برد (310309)
مهدی
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۴۲
اقای زیبا کلام خیلی ساده بگویم. پاسخ این اقا را ندهید. (310310)
مهدی
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۴۸
این بابا اصلا نمیفهمه محیط زیست یعنی چی. (310315)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۵۶
ممنون . خط به خط نامه زیبا کلام می سوزاند دل هر انسان شرافتمند رو.ممنون استاد. (310321)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۱:۵۸
روشنفکر مابان غرب دارن دست وپا می زنند (310322)
mohsenin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۱۴
چرا بجای راه حل همش داریم به هم اهانت میکنیم؟....چون مغزمان توان و عرضه فکر کردن و ابداء راه حل نداره...پس راحت ترین راه زدن تهمت و فحش و ناسزاست و...یک زمان میگفتند قحط الرجال حالا باید بگوییم قحط و..... (310327)
عبدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۱۵
خیلی دلم می خواست جای آقای دکتر بودم و امکانشو داشتم از همه مسئولین رده بالا تا پایین پرسش می کردم از زندگی عادی شون . که چند فرزند دارند. بچه هاشون چکاره اند. چقدر در آمد خودشونه؟ روزی چند ساعت کار می کنند. منظورم کاره ؟ مداحی، دعا و قرآن خوندن ونماینده شدن و روزی چند ساعت با آخریت تچهیزات به مجلس رفتن و گاها" چرت زدن در اونجا و...منظورم نیست منظورم کاره کار
چند روز بدون دستمزد پیش زن و بچه هاشون ظاهر شدن ؟ چند بار از بقال محل خجالت کسیدند. من اگه جای دکتر بودم از نیز این سوالو میپرسیدم. (310328)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۱۵
جنابعالی، یاران و همفکرانتان با خیال راحت به صغیر و کبیر این مملکت """"که مورد غضب قرار گرفته اند"""" هر چه را که بخواهید و هر ناسزا و توهینی که به ذهنتان می رسد را روا می دارید.این هم از الطاف خفیه است که اتفاقا هر قدر که شما بیشتر توهین روا می دارید محبوبیت آنان بیشتر می شود. (310329)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۲۶
اقای هاشمی خیلی برای جنگ زحمت کشیدن..اما همه می دونیم که ایشون اصلاح طلب نبوده و نخواهد بود..چیزی که هاشمی دنبالش می کنه اصلاحات سیاسی که اون هم مطابق زمان حال ماست..یا همون اعتدال ک ازش صحبت می کنن...
با این حال خدا به داد ما برسه که این اقای مداح برای ما تعیین تکلیف می کنه.. (310335)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۲۶
این آقای حدادیان چراکاندیدای ریاست جمهوری نمیشه ،شاید رای بیاره (310336)
تقی خان
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۲۷
خیلی ها به خاطر آتچه باید میگردند نگرده اند و آنچه نمیکردند کرده اند مشمول ضمه این ملت اند، حدادخان هم انشالله بعد سی چهل سال به سلامتی متوجه میشه غلط گفته یا راست .وقت زیاد است جاده دراز !!!!!!!! (310337)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۳۴
آدم زنده وکیل و وصی نمی خواد خوشتیپ (زیبا کلام) ، خودش زبون داره به چه بزرگی اگر لازم می دونست جواب می داد . شما کاسه داغ تر از آش نشو . (310338)
دهاتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۲:۳۹
چرااین اقا مداحه ویک عده امثال اوخود راصاحب مملکت وهمه کاره ایران میدانند......!؟ (310340)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۳:۱۱
جناب آقای حدادیان بفرمائید در این مملکت شما چکاره هستید نماینده مجلس، وکیل، وزیر و ... که به عالی ترین مقام این مملکت ایراد میگیرید مگر مملکت ما قانون ندارد مگر مملکت ما بی صاحب است که تو کاسه داغتر از آش شده ای ، هستند مقاماتی که بتوانند به تخلفات خاتی ها رسیدگی کنند تو نگران نباش (310352)
احمدرضا
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۳:۱۴
غرب ستیزی و آمریکاستیزی مساله ای نیست که بعد از انقلاب به وجود آمده باشد. شالوده و اس الاساس این انقلاب، همین دو قضیه است. البته این ستیز در هر دوره ای لوازم و شرایط و مقتضیات خاص خودش را دارد. به نظرم، آزادی بیان، پرورش نیروهای جوان مومن و متعهد و متخصص، توجه عمیق و دقیق به مسائل فرهنگی، سیاست ورزی مومنانه و صادقانه، پرهیز مسوولان و مردم از تجملات و اشرافی گیری و افراط و اصراف، و ارزش هایی همانند این ها در این دوره، به نوعی غرب ستیزی و آمریکاستیزی است. حرمت بزرگان را نیز نگه داریم. (310353)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۳:۱۹
درود به شرفت صدای برحق مردم (310355)
taher
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۳:۲۷
حداديان چه حقي به گردن انقلاب و مردم مستضعف و در كل ملت ايران دارد كه آيت الله رفسنجاني ندارد چرا دنيا وارونه شده است (310361)
جویا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۳:۳۶
وقتی صدای بلبلان ( امثال شجریان ها ) را پخش نمی کنیم معلوم است اینها میدان دار می شوند........ (310366)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۳:۴۸
ایکاش ایشان هم به کیش و جت اسکی می رفت....... (310371)
امت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۳:۴۹
اي كاش آقاي حداديان....... از گرده خانواده شهدا پياده ميشد (310372)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ ۱۳:۵۷
زمانی که همه چی درهمو برهمه امداح هم نوحه خوانی را میتینگ سیاسی میکند کی بکی اب که سر بالامیرود قورباغه هم ابو عطا میخواند (310376)