به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴
 
۸۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۸۱۹۴۸

پیام سرمربی والیبال آمریکا در مورد ایران

پیام سرمربی والیبال آمریکا در مورد ایران
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در پیامی کوتاه، ایران را برای هموطنانش توصیف کرد. جان اسپراو نوشت: نخستین برداشت من از ایران این است که همه به شکل شگفت‌انگیزی مهمان‌نواز هستند. همه با ما خیلی خوب بودند و تلاش مفرطی داشتند که مطمئن شوند ما تجربه خوبی در این سفر داشته باشیم. من فکر می‌کنم که ما خیلی از این سفر لذت بردیم. این موقعیت را داشتیم که در شهر گشتی بزنیم، به برج میلاد رفتیم و اندکی در مورد تهران آموختیم و فکر می‌کنم این برایمان خیلی خوب بود و غذای خوبی هم در کوهپایه‌ تهران خوردیم.

ما دوست داشتیم این کارها را انجام دهیم زیرا همه می‌دانیم که چهره‌ای که رسانه‌ها از روابط ایران و آمریکا ترسیم کرده‌اند چندان دقیق نیست. احتمالا برای هر دو طرف همینطور است. چیزی که من می‌دانم و آنچه از وقت گذراندن با تیم‌های ایران و آمریکا، پارسال و امسال آموخته‌ام این است که روابط بین ملت ایران و آمریکا به هیچ وجه بازتابی از روابط بین دولت‌هایشان نیست. مردم ایران مردمی عالی هستند که با ما با مهربانی رفتار کردند و فکر می‌کنم که ما هم همین رفتار را نشان دادیم چون آمریکا هم کشوری عالی با مردمی عالی است.

بله اینجا جای بسیار خوبی است و پیامی که ما به خانه می‌بریم این است: سفر بی‌نظیری بود و بسیار مشتاقیم که دوباره به اینجا بیاییم و فکر می‌کنم درک بهتری از آنچه داخل و خارج ورزشگاه می‌گذرد پیدا کرده‌ایم. جان اسپراو سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا»

جان اسپراو پیش‌تز نیز در نشست خبری پس از دیدار با ایران، سفر خود را خوب و ایرانیان را مردمی مهمان‌نواز توصیف کرده و گفته بود: پیامی به مردم کشورم خواهم داد مبنی بر اینکه در ایران بسیار با مردم خونگرم و دوستی روبه‌رو بودم.
مرجع : باشگاه خبرنگاران