به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۸۳۴۰۸
واكنش‌ها به سفر اروپايي دلواپس معروف به فنلاند؛

رسایی می‌خواهد چه‌کسی‌را دراروپا مسلمان‌کند؟

گروه سياسي: حمید رسایی؛ نماینده گروه پايداري مجلس (حاميان احمدي نژاد و جليلي) برای تبلیغ دین اسلام به هلسینکیِ فنلاند رفته است و همزمان با اين سفر، صادق زیباکلام، پژوهشگر و تحلیل‌گر سیاسی، در نامه‌ای از او خواسته "اگر متاعی در جهت تبلیغ اسلام و دین اسلام دارد بهتر بود آن را در کشورش ارائه می‌کرد تا مردم بیشتری طرفدارش شوند".
رسایی می‌خواهد چه‌کسی‌را دراروپا مسلمان‌کند؟
زیباکلام در این نامه آورده است: «وقتی رسایی در بین جوانان، کهنسالان، زنان، مردان و اقشار مختلف ایران در بعد از انقلاب کمترین مخاطب را دارد؛ چگونه در خارج از کشور حرف‌هایش می‌تواند با استقبال مواجه شود.» رسایی اخيرا درباره توافق هسته‌ای گفت: «در توافق پيش رو، غيرت يا بی غيرتی؛ کدام امضاء می شود؟» و  ملت دست امضاکنندگان توافق بد را می‌شکند!

این نماینده مجلس در عین انتقادهای تند به غرب و آمریکا، علاقه زیادی به سفرهای اروپایی دارد و حتی زمانی که برای سفر به آلمان متوجه شد که باید انگشت‌نگاری شود، مخالفتی با این موضوع نداشت و پس از انگشت‌نگاری در سفارت آلمان در تهران گفته بود که "به‌طور عزت‌مندانه انگشت‌نگاری شده است"! رسايي در روزهای جام جهانی فوتبال مي خواست به بزریل سفر کند که با رسانه‌ای شدن موضوع ، این سفر منتفی شد.

زیباکلام در نامه‌اش می‌پرسد: «تصور نمی‌کنم رسایی به زبان‌های انگلیسی یا سایر زبان‌های اروپایی آگاهی و تسلط داشته باشد، حال چطور امید دارد بتواند با اهالی فنلاند در صورت لزوم ارتباط برقرار کند؟ ضمن آنکه سابقه ایشان در فحاشی به آمریکا و غرب کاملاً مشخص است...هیچ فردی نسبت به سفرهای وی بخیل و حسود نیست اما به‌نظر من؛ اگر رسایی متاعی در جهت تبلیغ اسلام و دین اسلام دارد بهتر بود آن را در کشور ارائه می‌کرد تا مردم بیشتر طرفدار وی شوند." این استاد دانشگاه ادامه می‌دهد: "وقتی رسایی در بین جوانان، کهنسالان، زنان، مردان و اقشار مختلف ایران در بعد از انقلاب کمترین مخاطب را دارد؛ چگونه در خارج از کشور حرف‌هایش می‌تواند با استقبال مواجه شود."

زیباکلام ادامه داد: برایم شگفت‌انگیز است که صحبت‌های ایشان چه جذابیتی می‌تواند برای دانشجویان اروپایی داشته باشد که حال امروز؛ ایشان برای تبلیغ به آنجا سفر کرده است. رسایی به‌عنوان یک اصولگرای تندرو شناخته می‌شود که مواضعش حتی علیه دولت حسن روحانی را کاملاً واضح و شفاف بیان می‌کند و مخالفت جدی با عملکرد دولت به‌خصوص در رابطه با کشورهای غربی دارد حال این سؤال مطرح است که چرا باید چون اویی به دعوت مراکز دولتی به اروپا برود."

زیباکلام چنین ادامه می‌دهد: "این سوال پیش می‌آید که چرا بعضی سازمان‌ها هماهنگی‌هایی انجام می‌دهند تا ایشان به سفرهای اروپایی برود. شاید اگر سابقه این سازمان‌ها را بررسی کنیم؛ دلیل چنین انتخاب‌هایی هم مشخص شود." به هر روی باید منتظر ماند و دید سفرِ اروپایی حمید رسایی به اروپا چه منافعی برای کشور در بردارد و اهالی هلسینکی فنلاند چگونه و چه میزان از اندیشه‌های وی تاثیرگرفته و به اسلام گرایش پیدا خواهند کرد؟

راحله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۱:۳۴
مردم اروپا با اون فرهنگ بالا . حالا آقای رسایی میخواد ارشادشون کنه . وای خدا (313343)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۲:۴۲
دولت خاتمی وقتی تحویل احمدی نژاد شد ،همین آقای بای( خبرنگار جهادی صدا وسیما)از سوی ضرغامی به مجلس رفت و سفرهای رسمی دولت خاتمی را به سفر های شکلاتی تشبیه و نمایندگان فعلی طوری انتقاد فرمودند که گویی خاتمی بیت المال را صرف سفر های خارجی کرده.از آنجاییکه روسیاهی به ذغال میماند دولت کریمه احمدی نژاد آنقدر سفرهای حیف و میلی برای خودش ونمایندگان خیلی مؤمن درست کرد که خجالت زده شوند. (313353)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۹:۵۹
اره خدایش (313557)
بهشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۱:۴۲
یکی 2تا هم نیستن کل سدا وصیما (صدا و سیما) حسینی بای هستن!!!!! (313568)
بی نشان
Canada
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۳:۴۳
تبلیغات ایشان جز داعشی پروری ثمری ندارد. تفکری که ایشان از اسلام منتشر می کند تنها خشونت و بی منطقی را ترویج می کند. کافیست ادبیات وی و امثال ... را مشاهده کنید. این ها که ۸ سال از سیاست های فلاکت بار آن دولت حمایت کردند اگر قدرت بیشتری داشتند و میدان را خالی می دیدند چه بسا بدتر از داعشی ها را بر سر مردم فلاکت زده خود می آوردند. (313363)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۰۲
با این طرز فکر افراطی شما ، معلوم شد شمام مستعد در تکفیر دیگران هستی! (313506)
دلواپس اخرت شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۳:۴۷
رفتن ازکنار سواحل اروپا بر بی غیرتی یا با غیرتی توافقات هسته ای نظارت کنند شاید هم اون اطراف کسانی را هم خواستن ارشاد کنند والا این دلواپسی دارد اقای رسایی به جوانان ایرانی چه جوابی میدهی؟ (313366)
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۸:۴۴
فنلاند مرکز تولید گوشیهای نوکیا است! (313405)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۰۳
با جناب(آقا یا خانم) پردیس و مهربانی کاملا موافقم (313474)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۰۶
شماهاکه فکر می کنید رسایی فقط برا تفریح و یا ارشاد رفته خیلی خوش باورید، من بیشتر احتمال میدم رفته با دلواپسهای خارج نشین در امنیت و بدون ترس از لو رفتن ،همفکری کنن جلوی توافق هسته ای و ثبات کشور رو بگیرن و اقداماتشون رو هماهنگ کنن (313497)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۹:۱۳
ايشان كإرهاب ونيستند بيخود بزرگش نكنيم (313550)
ایرانی
Belgium
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۴۹
اینها برای مراکز اسلامی که توسط ایرانیان اداره می شوند می روند و نه برای مردم اروپا. آقای زیبا کلام از این موضوع باید کاملاً مطلع باشند و تعجب میکنم از نامه ایشون. بعید بود واقعاً. علاوه بر این نوشتن نامه به رسایی اونو بزرگ میکنه و فکر میکنه کسی هست. باید در انتخابات بعدی مجلسی بسازیم که رسایی و کوچک زاده و بذرپاش و...نداشته باشه. (313441)
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۴۶
بی فرهنگ ترین مردم همون مردم اروپا هستند، چون انجا پدر و مادر بودن و کانون خانواده بی معناست. پیمان زن و شوهری بی معناست و خیانت فراوان فراوان است. (313457)
جواد
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۳۹
سلام با نظر الیاس جان کاملا مخالفم ،چرا فکر می کنی اینگونه است پس این پیشرفت نشانه چیست (313516)
ایرانی
Belgium
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۹:۲۰
الیاس جان، این چیز ها را که میگی من رد نمی کنم. چون اونجا بودم و دیدم. اما خوب نمیشه گفت همه مردم اروپا اینجوریند. در ضمن در بعضی مسایل دیگه خیلی از ما با فرهنگ ترند. مثلاً آرامشی که در سطح شهر و خیابون ها تو اروپا هست. دعوا و زدو خورد و فحاشی نمیبینی. در این زمینه ما هستیم که عقبتریم. (313551)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۹:۵۸
جناب الیاس خان برعکس تبلیغات منفی گرمتریت کانون خانواده مربوط به کشورهای اروپایی است و کمترین میزات طلاق در این کشورها اتفاق می افتد.
مطمءن باش در زمینه طلاق و کانون خانواده ایران در زمره کشورهای صدرنشین است.
پس بهتر است واقع بین باشیم و کورکورانه نظر ندهیم (313556)
الف
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۳:۵۷
هر چقدر مردم خاورمیانه از سخت گیریهای زیاد رنج می برند کشورهای غربی از ازادیهای زیاد ! هرچی افراطی هست تو اروپا جمع شده ! (313472)
ناشناس
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۰۰
ایشان بهتر بود به امریکا می رفت اکثر مردم شمال اروپا به هیچ دینی اعتقاد ندارند بعید هست که بشه تفکر اونها رو تغییر داد (313473)
فردوس توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۰۶
یاد گذشته ها بخیر یه زمانی سید محبوب اصلاحات نماینده شهید بهشتی در هامبورگ المان بود (313475)
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۹
گزینشی رفتار نکنید . سفر خارجی اگر بد هست برای همه بد هست . نه اینکه برای یک جناح خوب باشد و برای جناح دیگر بد . کیش و قشم رفتن در اوج بی آبی و نبودن آب خوردن برای مردم خوب باشد،چندین سال در اوج سختی کشور به انگلیس رفتن خوب باشد و فنلاند رفتن برای طرف مقابل بد .تعصبات جاهلانه و ابلهانه اینطور می شود که یک عده جنگ زرگری راه بیاندازند و یک عده نادان فریب این بازی ها را بخورند . آخرش هم دود این ها به چشم خود مردم برود. بد بد است خوب هم خوب است .منتها اگر تعصب در میان نباشد. (313489)
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۵۷
تا تاریخ انقلاب ثبت کرده این بوده که اصلاح طلبی یعنی تقلید و ترکیب فرهنگ غربی با فرهنگ ایرانی و به حاشیه رانده شدن فرهنگ اسلامی. عطاءالله مهاجرانی ،مسیح علی نژاد،محسن سازگارا ، محسن مخملباف و... . این ها همه سفیران اصلاح طلب بودند که به خارج کشور رفتند و خیلی راحت پوست انداختند.مگر نمی گویید آزادی بیان و دموکراسی. اصلا دولت باید پول بدهد و به دموکراسی کمک کند تا یک عده بروند از اسلام حرف بزنند.غالب اصلاح طلبان که در بی دینی فعالند ، اجازه بدهند یک عده هم از اسلام حرف بزنند تا تعادل بر قرار شود. (313494)
طرفدار عدالت
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۳۲
شما هم که مغرضانه حرف میزنید. با قسمت اول حرفتان موافق ت که بد بد است و خوب خوب. ولی قسمت دوم که هر کی منحرف میشه یا با تفکر شما سازگار نباشه بچسبانید به اصلاح طلب ها. (313515)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۰۹
نه دوستان، به اروپا رفتن ایشان خوب است زیرا دیدگاه ایشان عوض خواهد شد یادش بخیر استادی داشتیم که می گفت اگر فردی بسیار تند رو است چند صباحی بفرستید اروپا درست می شود .
........... دو سه سال بعد : رسایی حجاب اجباری به نظر مشکل دارد
دو سه سفر بعد: من با قاطعیت با حجاب اجباری مخالفم
دو سه سفر بعد:من با حجاب مخالفم (313499)
معین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۸:۱۴
بهار هر طرفی باشیم باید محترمانه انتقاد کرد از زیبا کلام باید پرسید ایا این نوع صحبت با شما شود چه واکنشی نشان می دهید .
برای طرفداران این نوع مکالمه نیز باید متاسف بود (313539)
علی
Belgium
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۸:۴۶
ساده نباشیم اورافرستاده اند تا اوضاع فرهنگی اخلاقی اروپا را بپوکاند.این که بهتر از جنگ است.کافی کنار دستی هایش درعکس را نیز به جاهای دیگربفرستند تا همین رفتاری که درایران دارند را تبلیغ کنندو بترکانند فرهنگ واخلاق آنجارا.مگر خون ما ازآنها رنگین تر است که فقط ما حال بودن با این نوابغ را داشته باشیم بگذاریم دنیا هم بفهمد ما چی می کشیم .یعنی چه حالی می بریم از این روزگاری که با این ها داریم (313544)
ایرانی
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۹:۴۲
من یک اصلاح طلب هستم . رفتن آقای رسایی توجیه منطقی ندارد ,همانطور که رفتن سید حسن خمینی به برزیل . (313553)
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۰:۳۰
چراازاروپایی ها بت میسازید؟حرف شمابه این معنیه که فرهنگ هراروپایی از هرایرانی بیشتر است. ایاواقعا اینطوریه؟مگه میشه فرهنگ اروپاییها بااین تاریخ و سابقه مملواز توحش (که تا پنج دهه پیش هم ادامه داشت)ازایرانیها بالاتر باشد.منکرعادات خوب اروپاییهانیستم اما بت ساختن درهیچ زمینه ای درست نیست... (313560)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۱:۱۰
چرا ایشان برای دفاع از حرم به سوریه نمی روند ویا برای دفاع از اسلام به یمن نمی روند (313564)
یک لر
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۲:۱۷
آقای رسایی با چارتر دقیقه نودی تشریف بردن فرنگ آیا؟؟ (313571)
سعید احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۲:۵۷
رسایی رفته اونجا برای فنلاندی ها دلواپسی کنه که نکنه یهویی اتحادیه اروپا سرشون کلاه نزاره ، در حقیقت رسایی می گه دلواپسم یه موقع فنلاند دشمنی تو دنیا نداشته باشه و به خاطر همین برای فنلاند دلواپسم (313578)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۱:۳۴
دلواپس جواناي اروپا و آمريكاييه! تا به راه راست هدايتشون كنه..خخخخخخخخخ (313344)
بیات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۳۳
آقا با پول بیت المال رفته من هم راضی نیستم (313534)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۱:۳۸
آقای رسایی نکنه دیدین از تهران نتونستید و نشد جلوی مذاکره و توافق رو بگیرید رفتید اروپا و اونجا دارید یه کارایی پشت پرده انجام میدین ؟؟!! (313345)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۳
نه خانم محترم : آنجا اعتنایی به ایشان و امثالهم ندارند دنبال تجارت و سیاحت هستند (313486)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۵۵
افسوس و البته صد افسوس از این همه اساتید محترم دانشگاه فقط آقای زیبا کلام همیشه شجاعانه واقعیت را بیان میکند آقایان نترسید به زبان بیاید و گرنه تاریخ به بدی از شما یاد خواهد کرد
به هر حال آقای رسایی از کار شکنی خسته شده تا حالا دلواپس بوده لازم است آب و هوای عوض کند تا برای پس از تحریمها انرژی داشته باشد!!!!خخ (313493)
دوستی
United States
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۵۵
نه بابا این عددی نیست (313522)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۱:۴۳
بنیانگذار انقلاب اسلامی خطاب به ملاها فرمودند:
این ملت پابرهنه شما را به جایی رساندند هرچه دارید از سر دولت مردم دارید
مردم به نان شبشان محتاجند از کیسه خلیفه خرج میکنند
ناصرالدین شاه را به خاطر سفرهایش ملامت میکردند
دنیا برعکس شده از ماست که بر ماست (313346)
كار كن مگوكار........
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۵۲
خدا رحمت كند !!!! قديمها أقايون روحانيت يه كاري و پيشه اي در كنار مطالعه و تبليغ براي اسلام براي خود داشته اند...........!!! مثلا كشاورز بوده و بادر بازار ....... براي من امثال من هميشه جاي سوال داره چرا يك روحاني صرف اينكه در لباس مقدس اسلام است نبايد يك كارگرماهر ،يك پزشك و نويسنده مشهور، يك مملم بنام باشد البته كم نداشتيم از اين افراد مانند شهيدان مطهري، بهشتي ولي چرا ديگر نيستند .......... (313490)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۱۵
الان هم تا دلت بخواد هست!
شما چرا به یه استاد دانشگاه نمی گید به کشاورزی یا کارگری بکنه؟
خوب معلومه؛ چون استاد دانشگاه بودن یک شغله!
استاد حوزه بودن هم یه شغله!!
چرا بعضی ها برای دروس دینی، اندازه ی علوم غربی هم ارزش قائل نیستند؟؟؟! (313500)
سفیر سوئد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۱۰
و باز هم حماسه ی دیگر از صادق خان زیبا کلام..
که هیج حادثه ای رو رد نمیده و بلافاصله شروع به نوشتن نامه میکنه...
هدفمندی یارانه ها:صادق زیبا کلام
بررسی اثار شهید آوینی:صادق زیبا کلام
فلسفه غرب:صادق زیبا کلام
بررسی دلایل گرم شدن کره زمین:صادق زیبا کلام
سوراخ شدن لایه اوزون:صادق زیبا کلام
روزه های 16 ساعتی در ماه رمضان:صادق زیبا کلام
شیر مرغ:صادق زیبا کلام
جوون ادمیزاد:صادق زیبا کلام
وای بس کن دیگه!خستمون کردی (313509)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۱:۴۵
در طول تاریخ بر ادیان توحیدی از جانب مبلغان سطحی ، کم سواد و کم خرد ظلم عظیمی روا داشته شده است.
این هم طنز تلخ روزگار ماست .
کسی که او را اعزام می کند باید پاسخ گو باشد. (313347)
مردم نیازمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۰:۲۴
کسانی که او را اعزام کرده اند تا به حال نه پاسخگو بوده اند و بعد از این هم نخواهند بود . پول بیت المال مسلمین است که برای این افراد خرج می شود چه مردم نیازمند نان شب راضی باشند چه نباشند . (313421)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۱:۵۲
خدا کنه حداقل قصد ده روز بکنه روزه ش شکسته نشه .خخخخخخ
آب و هوای خنک و معتدل هلسینکی !! روزه داری !!! تبلیغ !! تابستان !!!
جل الخالق !! (313348)
اسی
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۰۹
اونجا مدت زمان روز هم کوتاست بد نیست (313450)
...
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۱۲
اشتباه گفتی جانم
هرچه به طول جغرافیایی افزوده شود روز طولانی ترست (313511)
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۸:۳۹
اتفاقا روزهايش بلند تَر است (313542)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۲:۰۴
بیچاره اون کسایی که رسایی میخواد ارشادشون کنه (313350)
فريب خورده٨٤
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۲
احتمالا ايشان با لابي صهيونيسم و تندر هاي امريكاملاقاتو جهت عقيم گذاشتن مذاكرات تلاش ميكنند!!!!!!!!!!
قرارنيست كسي را ارشاد كنه!!!! (313483)
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۴۴
بیچاره اون کسایی که تو ضیافت افطاری دکتر عارف پشت سر یکی از سران فتنه نماز خوندن. (313518)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۲:۲۲
رسایی چشم دیدن شادی مردم را در جشن هسته ای نداشت جیم کرد رفت فنلاند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (313351)
علی یانگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۲:۴۸
ایشون با سلوک اخلاقی و شخصیتی خاصی که دارند مسلمون های اونجا رو مسیحی می کنند! (313356)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۳:۰۸
من لايك رو زدم ديدم 3 تا لايك اضافه ميشه! جلل الخالق!
اقاي زيبا كلام زيبا كلام رو بيان كردي لايك (313358)
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۱:۲۴
عزیزم ی کم سواد کامپیوتری داشته باشی میفهمی چرا ی بار کلیک چند تا مثبت اضافه می کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چون افراد دیگری هم همزمان این کارو می کنند! فقط تو که کامپیوتر نداری! (313565)
مورچه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۳:۱۶
خدا هم رسایو سالم نگه داره و هم تک نویسنده بزرگ تاریخ ایران جناب اقای زیبا کلام که دوتاشون ......
نگم (313359)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۳:۳۱
تمام کسانی که برای تبلیغ اسلام از زمان پیامبر هم میرفتند توسط عدا ای کوته فکر مسخره میشدند تا بوده همین بوده (313360)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۲۲
دوست گرامی کسی که می خواهد اسلام را تبلیغ کند باید چهره ای گشاده، اخلاقی پسندیده و کلامی دلنشین و اثر گذار داشته باشد. با شناختی که ما از شخصیت اقای رسایی داریم تبلیغ اسلام توسط ایشان موجب ایجاد ترس و وحشت از اسلام در میان شهروندان فنلاندی خواهد شد. ضمنا سفر ایشان به سرزمینی با هوای سرد در ماه رمضان شببه برانگیز نیست؟ (313529)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۰:۳۹
زمان پیامبر هم با پول بیت المال میرفتن!!!! (313561)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۳:۴۳
مردم فنلاند هم به تفریح نیاز دارند . (313364)
روح الله
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۳:۴۵
هزینه ملیاردی برای سونا و جک حوضی ساختمان ریاست جمهوری رو ندیدین
برگزاری جشن روز زن تو کاخ سعد آباد و هزینه هاشو ندیدین
گیر دادین به سفر یه طلبه به اروپا؟!!!!!!!
در ضمن اگه آقای رسایی هموجوری که آقای زیبا کلام میگه مخاطب نداره چرا اینقدر تلاش دارین خرابش کنید؟!!!!!!! (313365)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۰۹
سونا و جک حوضی!!!! در ساختمان ریاست جمهوری؟!!!! لابد شما دیدی که میگی دیگه! من فقط تصاویر خانم بچه های دولت مهرورز در نیویورک رو دیدم!!
شیطون نکنه تو هم رفتی رومانی واسه تبلیغ؟ (313498)
ارشاد ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۴:۰۵
جام جهانی که نشد ولی برای المپیک یسر حتما برزیل برو. اونا خیلی به ارشاد احتیاج دارن. برزیل (313368)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۴:۰۵
جالبه رجانیوز از این سفر طرفداری کرده.خخخخ
بعد برای توجیه اومدن به درس خوندن دکتر روحانی در گلاسکو اشاره کردن.مملکته داریما.توبقیه کشورا دعوا سراینه کدوم دولت بیشترین توسعه رو داشته توایران دعوا سراینه کدوم دولت اختلاساش بیشتره. (313369)
جاسب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۳۱
خوب سایتهای این جریان یه عادتی دارن اینه که افراد و اعضای جریان پایداری - افراطی هر اقدامی که انجام بدن مورد حمایت این سایتها قرار میگیره . یعنی در این امر هیچ خط قرمزی هم ندارن . رجا نیوز هم سایتیه که برای حمایت از دلواپسا و اقدامات سالهای اخیر آنها که همه از سوی ملت ایران محکومه , دست به هر اقدامی میزنه . در واقع رجا پایگاه اصلی جبهه پایداری و افراطیونه (313478)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۴:۰۶
بازدید کننده های محترم به دل نگیرید آقای زیبا کلام با خودش مقایسه کرده با آن همه ( جمعیت چندین میلیونی ) هوادارانش ....... (313370)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۲۰
منفی هاتو بشمار و از جانب بازدید کننده ها نحرف!!!!!!! (313527)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۴:۲۰
یاد اقتصاد مقاومتی و سوء تفاهم فرهنگی افتادم. (313373)
بي نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۴:۲۸
دوستان عزيز همچنانكه سفر 100نفر خانوادگي جناب احمدي نژاد در سال 91 براي كشور امريكا مهم بود سفر جناب رسايي هم براي كشور فنلاند حياتي ميباشد (313375)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۴:۳۰
اگه مبلغ اسلام رسایی و امثال اونند که به قول امام« و ‌‌علی الاسلام السلام » (313376)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۵:۰۶
با سلام، در حالیکه مردم مسلمان ایران روزه های ماه مبارک رمضان را در طولانی ترین روزها ودر گرمای بالای ۴۰ درجه میگیرند آقای رسایی به بهانه ارشاد مردم اروپا به آنجا پناه بردند. (313377)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۵:۱۲
یه عده به دین جوانان خودمون که رحم نکرزن حداقل اعتقادات مردم فنلاندو نابود نکنن. (313378)
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۵:۳۰
دوستان اشتباه نکنید از فرط فشار روحی وروانی توافق احتمالی رفته !!!
ودیگه این که این فرصت ها برای این آقا و امثالهم انشاالله که در اینده پیش نمیاد. (313380)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۵:۳۶
متاسفانه شما که نظر داده اید همگیتان عناد دارید...اگر کس دیگری رفته بود سکوت می کردید...هان چه شده شما را که بانگ وااسلاما سرمیدهید؟... (313381)
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۵:۴۹
رسایی که عاشق پا برهنگان است چرا به کومور نیمرود۰ (313383)
علی ازایلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۵:۴۹
شایدبه عادت دوستان اصولگرایش رفته تابعیت دوگانه دریافت کند البته به نیت خیر.البته چون درایران دیگرجوانی نمانده که ازدست ایشان کفری نشده باشد رفته اروپاتا جبران مافات کندو جوانان آنجارامسلمان کند (313384)
بببب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۵:۵۰
خودشون ميخوان مسلمان كنند (313385)
دانشجوی مترجمی
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۶:۴۹
جامعه رو به زوال است متاسفانه .کاملا مشخص است فرستادن رسایی به اروپا هم حق الناس است که باید اون دنیا پاسخگو باشند .به کجاچنین شتابان؟ به دنبال چه هستید؟ دنیا دو روزی بیش نیست که فرصت طلبان به دنبال خوردن حق دیگری هستند این حق انسان وارسته تری است که به منظور تبلیغ به اروپا برود. (313386)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۷:۱۹
این آقا با پول ما مرم رفته تفریح من که بسهم خودم راضی نیستم بلاخره قیامتی هم هست. (313388)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۷:۲۳
گر مسلمانی از این است که حافظ دارد / آه اگر در پی امروز بود فردایی (313389)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۷:۲۶
ا-اعزام یا عدم اعزام ایشان به فنلاند ربطی به شما ندارد لابد حرف برای گفتن دارد که دعوت شده است 2- آقای دمدمی مزاج مگر شما انتخابات برگزار کردی که میگویی ایشان بین مردم محبوبیت ندارد اگر محبوبیت ندارد چطور نماینده مجلس شده ؟ 3-کسانیکه در اروپا هستند قطعا از شما نظر دهندگاندیندار تر هستند و به خود اجازه نمی دهند در ماه رمضان غیبت بکنید و تهمت بزنید آقای زیبا کلام شما مرتکب غیبت و تهمت شده اید که گناه غیبت از زنا سخت تر است
4- این همه بی دینی آقای دمدمی مزاج از روی حسادت است وبقیه بی عقل هستند (313390)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۲۲
طرفدارای رسایی هم مثل خودش اسباب خنده اند:)))))))))))) (313528)
ناشناس
United States
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۱:۵۶
جمع کن بابا (313570)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۷:۴۰
به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا این سرانجام بد داشتیم

از ماست که بر ماست. (313393)
عنایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۷:۴۳
شایدخود رسایی کمی تحت تاثیر قرارگیرد وکمی تغییر در ایشان ببینیم اینقدر دلواپسی نکند و طلبکار مردم نباشد (313394)
مجتبى
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۷:۴۴
واقعا باعث خندست (313395)
سولدوزلو
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۸:۰۰
هیچ چیز نگیم از همش بهتره. (313397)
امید
Canada
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۸:۰۴
خداوکیلی یکی هواسش باشه آقای رسایی استخر نره تا سوتفاهم فرهنگی پیش نیاره ! بلاخره از هواداران آقای احمدی نژاد از این کارا پیش می آد ! (313399)
محمود بی نظیر
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۸:۱۰
احتمالا زیاد کل اروپا بعد هم آمریکا . حالا جالیه با کار های امثال این حضرات تو کشور خودمون مردم دین گریز شدن . تشریف ببرید تو نواحی محروم و دور افتاده ی ایران اروپا. رو بکذارید برا. طلاب جوان (313401)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۸:۱۸
یکی باید خود رسایی را ارشاد کنه (313402)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۸:۲۴
اروپایی ها باهوشند.رسایی رو دعوت کردند تا به مردمشون نشون بدهند.... تا کسی دنبال اسلام نره. (313403)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۸:۳۰
مشکلات کشورواصلاح کردن حالا برحسب تکلیف الهی می خوان دنیارواصلاح منن.عیبی دار؟ (313404)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۰۳
الان هم بهترين وقته .هوا خيلي گرمه مردم ريرختن تو دريا (313525)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۱۵
خداوند هدایتش کنه (313406)
BABAK
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۲۴
از مردم تهران خواهش میکنم در انتخابات مجلس شرکت کنند تا دلواپسان و تند روها با 5 درصد کل آرای تهران به راحتی به عنوان نماینده پایتخت وارد مجلس نشوند (313408)
[جابر
United States
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۳۷
دوستان چرا همه چيز را تاريك مي بينيد رسايي رفته دنبال دكل. مي گن در كوههاي فنلاند گم شده ايشون هم آستين بالا زده و به محمود گفته خودم پيداش مي كنم دلواپس دكله (313410)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۵۶
هوا گرمه دكل رفته كنار دريا أب بازي فنلاند (313523)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۳۹
رسایی مگر در اداره ارشاد قم پرونده ندارد جه کسی به او ماموریت
داده این دهن کجی است بخدا من راضی نیستم مالیاتم در این راه خرج دشه (313411)
حميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۶
كسي مأموريت نداده .دولت فنلاند دعوت كرده تا مردم فنلاند را مسلمون كنه .شايد تلويزيون را در اختيارش بذارند . (313488)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۴۲
وقتي كه هر ادم سالم و حتي نيمه سالمي جذب فرهنگ تمدن و ارزش گذاري انسان و احساس شخصيت و امنيت انسان روابط مبتني بر شعور متقابل گفتگو و انتقاد پذيري و در نتيجه اون مظاهر پيشرفت كه نتيجه همين ارزش داشتن إنسان هست و بر خلاف تبليغات كره شمالي وار تلويزيون ما توي كشور هاي پيشرفته دنيا و بخصوص اسكانديناوي أين ارزش ها داره در مسيري حركت ميكنه كه نميشه به سمت كشور هاي جهان سومي و اون وضع افتضاحشون برگرده
جوري كه حتي رسائي هم نمي تونه جلو ميل باطني خودشو بگيره! أين همه تظاهر و زهد فروشي واسه تحميق كي هس؟ (313413)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۴۷
این سفر برا خنده وجوک ۹۴ جوانا ی ایرانی لازم لازمه. (313414)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۵۰
به نظرم این آقا باید بره اونجا تا فقط شروع کنه به داد بیداد و فنلاد که سهله بنظرم ایشون باید تو مذاکراتم بره تا همه دنیا بفهمن بابا این آدما واسه کشور ما تصمیم میگیرن باور کنین خطرناک نیستیم ما فقط هوچی گری بلدیم (313415)
دلاردلواپسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۵۱
تاآخراین دوره مجلس صبرکنیم زحمتوکم کنه بره پی کارش. (313416)
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۵۶
شاید هم مثل خیلی از کسانی چون او که سرملت کلاه کذاشتن رفته در روزهای کوتاه هلسینکی آخر عمری بیتوته کنه و دیگه هم بر نگرده (313418)
عوضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۰۹:۵۶
غیرت یابی غیرتی جناب حجه الاسلام که مخالف حضورخانماتوورزشگاهه چطوری به خانمای بیییی حجاب اونجا نگاه میکنه وایییییی توبه للالللله.البته شایدعینک دودی بزنه شایدم اصلاازمحل اقامتش بیرون نیاداخه دین ازهمه چی مهمتره!!!! (313419)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۰:۰۵
جناب آقای دکتر
اولاً رسایی پیه همه چیز را به تنش مالونده است و برای دیدن غرب هیچ چیز جلودارش نیست !! دوم اینکه اگر چند روزی در ایران نباشد برای ما بهتر است . لطفاً بگذارید جند روزی خوش باشیم (313420)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۰:۳۹
شاید رفته خودش ارشاد بشه! یا دوره جدیدی اونجا ببینه!!!! (313423)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۰:۴۳
یه آماری از مراکزی که این سفرها را ترتیب میدهند وهزینه های آن را وتعدا این مراکز بظاهر فرهنگی وبودجه های آن ومیزان فقر مردم ایران و نحوه فروش کلیه جوانان ایرانی برای رفع مشکلاتشان و.... تهیه نمایید (313425)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۰:۵۱
اینها همه چیز را برای خود می خواهند. غرب ستیزی دکانشان است وقتی صحبت سفر خارج شود دست و دلشان می لرزد و حاضرند تحقیرها را تحمل و از جیب ملت چند صباحی را در خارج بگذرانند. (313426)
هادی
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۰:۵۷
کل جمعیت فنلاند چیزی در حدود پنج و نیم میلیون نفر است یعنی تقریبا نصف جمعیت تهران. یکی از پیشترفته ترین کشورهای جهان است و مردمی با اخلاق مدارا دارد. این جناب سعی کند همین مردم تهران را ارشاد کند کافیست. (313427)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۰۰
با پول خودش که نمیره پوله بیت الماله مفته این پولا برا آقایون هم فالو هم تماشا... بهتره بهار یه گزارشیم از این مجالسه افطاری بگیری که دارن با پوله مردمی که جیبشون خالیه گردن کلفت میکنن بعضیا (313428)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۰۶
بنده خدا بیشتر برای رفع حستگی وتجدیدقواوانرژی رفته هیچکس دلواپس نباشد. (313430)
ح.م
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۰۹
یک نفر نیست از آقای رسایی سوال کند که شما اگر خیلی خود را حق می دانی بهتر نبود قبل از اروپا که آن همه مورد تنفر زبانی شما ست به آفریقای فقیر می رفتید و آنجا چند باری ارشاد می فرمودید بعد نوبت اروپا هم می رسید. این همه فاصله بین قول و عمل نشانه چیست. و به تعبیر حضرت حافظ
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می کنند چون به خلوت می رسند آن کار دیگر می کنند.
بعدش هم سیاستمداری و عظ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! بر همه دنیا مبرهن است که سیاستمدار باید دایما موعظه شود نه که دیگران را موعظه کند. (313431)
جاسبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۳۴
دقیقا . چرا ایشون به عراق و مناطق تحت کنترل داعش نرفتند برای ارشاد ؟!؟! اونجا که خیلی نیاز به ارشاد و راهنمایی و امر به معروف هست . مگه اینها عاشق امر به معروف کردن نیستند (313480)
آدم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۱۴
تجربه نشون داده که مردم در سواحل خوش آب و هوا طبیعت ملایم تری پیدا می کنن و به شکل خارق العاده ای ارشادپذیر می شن...! (313433)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۱۸
در قبه این عمل تنها و تنها می توان گفت متاسفم. برای کشورم. برای مذهبم. برای غیرتم و ... (313434)
امیر
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۱۹
این ها با رفتارهای توهین آمیزی که در مجلس و سایر اماکن به شعور مردم و شان رئیس جمهور داشتند هرگز نمی توانند نقشی درهدایت جامعه دموکراتی مثل فنلاند داشته باشند. در این کشورها احترام به یکدیگر رعایت قانون و منطق تاثر گذار هست نه توهین، گستاخی و بددهنی. خوب بود آقایان در این شبهای مقدس هزینه این سفرهای بی نتیجه را صرف اکرام ایتام و دستگیری مستمندان می نمودند (313435)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۲۲
روزی در شهری که مسلمانان و یهودیان زندگی میکردند موذنی بد صدا اذان گفت پس از مدتی مردی یهودی دنبال این موذن گشت و او را پیدا کرد واز او تشکر کرد. موذن از مرد پرسید چرا از من تشکر میکنی؟ یهودی گفت: چون چندی عست،که دختر من به اسلام علاقه مند شده و روزی که صدای اذان تو را شنید گفت این صدای کریه از کیست؟ من گفتم که اذان مسلمانان است و تو با این صدایت دخترم را به من برگرداندی.
حواسمان باشد ما موذن بد صدا نباشیم (313436)
دلسوز
Belgium
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۲۴
چرانرفت بوركينافاسو يا افغانستان يا عراق يا گواتمالايا،،،،يا جنوب شهر تهران يا ،، (313437)
امیر
United States
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۳۴
با پول مردم میرن مسافرت برای خودشون در حالیکه این همه جوون بیکار داریم اونم تو این شرایط اقتصادی.تازه این یه موردش. همه مسئولان به بهانه ماموریت های بی فایده به سفر خارجی میرن (313439)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۴۱
مهم نیست چرارفته اولا مردم دنیاعاقل هستند وهدایت دست خداست مهم این است که باپول خودش رفته یاباهزینه بیت المال (313440)
سید محسن علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۵۰
متاسفانه در کشور های اروپایی کم نیستند که اسلام را وارونه آموخته اند و داعشی شده اند و افراطیونی مانند رسایی نیز می تواند جایگاهی در آنجا داشته باشد مگر در افکار افراطیون ایران به غیر از جنگ طلبی .خشونت و.... چیزی از اسلام واقعی ورفعت اسلامی در افکارشان می بینیم (313442)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۵۳
قابل توجه آقای دکتر!
درسته که آقای رسایی یک اصولگرای تندروست. ولی ایشان در حالی بر مسند کرسی مجلس تکیه زده که توانستند با انتخاب مردمی در این جایگاه باشند. پس یک اکثریتی به ایشان اعتماد کردند.یا شاید انتخاب ایشان هم در نتیجه تقلب صورت گرفته باشد. انتخاباتی که با افکار شما همخوانی نداشته باشد به آن نسبت می دهید. (313443)
جاسبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۱۲
انشاالله در انتخابات اسفند 94 نقش مردم مشخص خواهد شد و خواهیم فهمید نماینده مردمی کیه (313512)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۲۶
انتخاب مردمی!!!!!!!!!!!! جک سال بود. مردم تهران اصلا مشارکت حداقلی هم نداشتند چه برسه اکثریتی!!!!!!!!!! (313530)
Iman
Kenya
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۵۳
خیلی نامردین همه تون..
اصلا به زیباکلام چه مربوط .. خدایا .. شما برو نامه خودت به سفیر سوئیس رو از دوباره بنویس (313444)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۱:۵۷
لطفا نظرتان را در مورد سفرهای دکتر روحانی طی بیش از هشت سال به انگلیس برای تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد و دکترا را اعلام نمایید (313447)
جاسبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۱۱
اولا :ایشان برای تحصیل رفته بودند
دوما : با پول و هزینه خودشون رفته بودند (313510)
نیک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۰۲
بابا چیکارش دارینا ولش کنینا.
والا بس رو اینا زوم کردیم، فک کردن خبریه و کسی هستن (313448)
اسی
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۰۷
چهار تا مسلمون هم که داریم میترسم این هم دینشان عوض کنند (313449)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۱۰
این اقدام آقای رسایی مصداق بارز کسیه که همه چیز رو برای خودش میخواد . همه چیز برای مردم ممنوعه اما این آقا میتونه با بیت المال خودش و خانواده اش رو بره بهترین کشور جهان از نظر آب و هوایی اما از همونجا کامنت میزاره و به سفرهای کاری رئیس جمهور روحانی گیر میده و اعتراض میکنه (313451)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۱۳
مگه ایشون نماینده مجلس نیستن. ...برا چی پا شدن رفتن. ..حتما حداقلش قصد ده رو کردن که مبادا روزشون خراب بشه. ... (313452)
بی نام
United States
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۳۲
آقا بگذارید اینها بروند از رفتن اینها هیچ کس در فنلاند مسلمان نمی شود اما شاید اینها کمی چیز یاد بگیرند (313455)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۳۵
به کوری چشم بدخواهان، اسلام در دل اروپا هم طرفدار داره. زنده باد رسایی زبان رسای ملت (313456)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۴۷
هروقت ديديد رساىي براي تبليغ به أفغانستان رفته وَيَا به مدافعين حرم ملحق شده تعجب كنيد (313458)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۴۹
جناب رسابی!
افریقا واجب تر نبود؟
حالا چرا فنلاند؟
پولش خوب، آب و هواش خوب، مردم اش خوب! چرا که نه! (313459)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۵۱
حتمابرای هدایت دخترای موبلوند رفتن.انشاءالله خداقبول کنه (313460)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۵۲
میگم خداییش این کنتور مردم شمار اقای زیبا کلام کجاست که ما هم ازش بهره ببریم جان بهار خیلی باحالین هم سایتتون هم مخاطباتون !کارو زندگی ندارید مگه!!! (313461)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۲:۵۲
حتما پیغام سلحشور می خواد به انجلینا برسونه (313462)
آرش
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۳:۰۵
همین قدر که ایشان با عدم حضور در ایران باعث برگشت جوانان کشور از اسلام نمی شوند، سعادتی است! (313463)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۳:۱۲
موسسه افکار سنجی گالوپ در آمریکا اعلام کرده که طی بیست سال آینده دین اول اروپا اسلامه با وجود این همه تبلیغات علیه اسلام !
و جالبه بدونید که ایرانی ها دارند روز به روز پسرفت می کنند و به سمت زرتشتی شدن پیش میروند
نتیجه میگیریم که مردم اروپا تشنه و طالب کلام حق اند
یاعلی (313465)
جاسبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۰۳
اولا شما باید ببینی که دلیلی اصلی دین گریزی در بین جوانان کشور چیه ؟ آیا هر اظهار نظری از قول اسلام نمیتونه دلیل اون باشه ؟ ضمنا دین اصلی و کهن کشور ما زرتشتی بوده . ما برای هموطنان عزیز زرتشتیمون هم احترام زیادی قائل هستیم . زرتشتی ها نخستین خداپرستان دنیا بوده اند . حضرت زرتشت هم پیامبری از سوی خدا بوده اند (313507)
صادق
Sweden
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۳:۳۳
چه اشکالی دارد. ایشان مایل است دخترهای جوان و زیبای سفید و مو طلایی فنلاندی را هم ارشاد کند. (313471)
سادیسمی
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۲۱
ایران ب امثال رسایی وامدار است. (313476)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۲۲
حیف از این همه نکته که دوستان ثبت کردند.فقط برای دلخوشی خودمونه.اونایی که باید نظارت کنند به عمد و با بدلیل داشتن منافع مشترک چشمشون رو بر روی واقعیات می بندند.سیستم مناسبی هم کشور نداره که این موضوعات بصورت سیستماتیک کنترل بشه.فقط آه و افسوس میمونه و بس... (313477)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۳۳
این آقای دلواپسو هر کی ببینه در دم میگه "أَشْهَدُ أَنّ لَّا إِلَٰهَ إِلَّإ الله و أَشْهَدُ ان محمد رسول الله".. (313479)
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۳۷
شاید افق جدیدی بر روی دیدگان خود رسایی باز شود! بعد از این سفر از دلواپسی بیرون می اید. متوجه خواهد شد که کالایش بجز بازار دلواپسان مشتری دیگری ندارد. (313481)
درد کشیده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۰
باید سازمانهایی که ایشان را ساپورت می کنند و مبادرت به هدر دادن پول بیت المال میشوند شناسایی شوند باور کنید این قدر فقر و نداری تو مملکت بیداد میکند ان وقت ادمهای تندرو و خشکی چون رسایی کشورهای اروپایی بروند تا دین مورد نظر خودش را تبلیغ کند ...!!! (313482)
حسن علي بك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۳
هميشه بايد از إنسان هاي تند رو مثل آقاي رسايي ترسيد
اسيب هاي وارد شده به أين نظام از جانب همين هاست (313484)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۳
رسایی می دونه درانتخابات پیش رو مه مه رو لولو برده برای چند صباح باقی مونده دل زده دریارفته اروپا.... (313485)
بهار خزان شده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۴۴
رفته تا در فضاي روحاني و ملكوتي فنلاند !!! اعمال شب قدر و عباداتش رو انجام بده !!!!!!!!!!!!!! ميگن : ثوابش چند برابره !!!!!!!!! (313487)
saber
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۴:۵۳
اولا کی گفته بین جوانان و مردم طرفدار نداره آقای صادق زیباکلام؟؟؟
شما جواب آقای رسایی که در سایت رجانیوز منتشر شده هم اشاره می کردید خیلی جالب بود اینهم لینکش:
عکس روزی که حسن روحانی «دکتر» شد ( تو گوگل سرچ کنید) (313491)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۵۱
روحانی واسه تحصیل رفته بوده نه برای تفریح و ارشاد و از این صحبتا
ضمنا روحانی خانوادشو نبرده بوده که (313505)
شادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۸:۴۲
صابر به هر حال دکتر روحانی برای تحصیل رفته و برای ارشاد مردم که نرفته!!!!!
بدبخت رجا نیوز که عکسالعمل این چنینی نشان داده
باید اسمش رو عوض بکنه وچیزی دیگری بزاره!!!! (313543)
شادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۸:۵۷
انشا الله بعد از توافق دلواپسان به سندرم اتاق 598 بعد از (قطعنامه چنگ ایران وعراق ) مبتلا میشن
از هم اکنون واحد های اورزانش به گوش باشن!!!
راه دور هم نرید!!!! (313548)
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۰۶
آها بدجوری داره میسوزید مثل اینکه بدجوری پا روی منافع شما گذاشته، زنده باد مخالف من همینه! راستی بهتون تبریک میگم تیم کامنت گذاری خوبی دارید.
الان مثلا زیبا کلام خیلی محبوبه؟!!!!! (313495)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۴۸
سوزش ؟!؟!؟ اونایی الان دارن میسوزن که مدتهاست ترس از رابطه با دنیا دارن و از توافق و برداشتن تحریمها و رفع بسیاری از مشکلات مردم ایران میترسند و دلواپسند . مردم ناراحتند چونکه نماینده مردم با پول بیت المال به این سفرها میره . مردم حق دارند که اختلاف کنند . شما هم زیاد حرص نخور چون میدونم این روزها بخاطر پیشرف مذاکرات خیلی در فشار و ناراحتی هستید (313504)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۲۸
اینجا رو با رجا و صراط مقایسه نکن که کم کامنته
اینجا بهار نیوزه و خیلی طرفدار داره و مردم کامنت میزارن
ظاهرا ترس از توافق خیلی بهتون فشار آورده (313514)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۳۰
دلت رو به این حرفا خوش کن اقلیت تمامیت خواه! راستی یه بار دیگه برو رای های دکتر روحانی رو هم بشمار ! البته قبلش یک کلاس اکابر هم برو تا بفهمی 18 میلیون از 4 میلیون خیلی بیشتره خیلییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!!!! (313533)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۸:۵۴
نه محبوب نیست فقط حرف دل مردم را می زنه همین! یعنی دروغ نمی گه! هاله نور نمی بینه! جای خای سر سفره غذا نمی زاره! از فقر و تفاوتها و اختلاف شدید طبقاتی دلواپسان با مردم میگه! چرا راستی دلواپسان و همفکراشون این همه پول دارن!!!!!!!!! اما فقرای دور و برشون را نمی بینند!!!!!! (313546)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۰:۰۱
جعفر جون به قول رییس ج محبوبتون ابو بریزید همون جایی که میسوزه!!! (313558)
مینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۳۳
چندروز نیست / بذارخوش باشیم. (313501)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۵:۳۷
باباولش کنیداین بیچاره رو از غصه داشته میمرده خواسته یه هوایی تازه کنه گناه داره والله این یارو رو چیکار به تبلیغ اونم تو اروپاههههههههههه (313502)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۲۲
رفته به بچه های بورسیه سر بزند. (313513)
lمحمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۴۲
هر کسی حق بگوید محبوبه
زیبا کلام حق میگوید و محبوب است (313517)
اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۴۴
صدا وسیما و همه ی بوق ها دست شماست همین یه سایت هم برنمیتابید
شما اجیر برای کامنتگزاری هستید
مردم حرف دلشون رو میزنن (313519)
اماميان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۵۳
به نظرم دارين با اين حرفا اينو بزرگش ميكنين... همه مردم اين اقا و همفكراشو شناختند و معلومه دلواپس چي هستند...اگه يه روزي برزيل نرفتن الان رفتن فنلاند تا دين خودشونو ادا كنن... (313521)
مبين
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۶:۵۸
مگه اين آدم شاغل نيست ، مگه از مجلس حقوق نميگيره ، چند تا شغل داره!!! (313524)
خارقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۰۹
زیاد هم بد نیست که به خارج برود شاید ( خدا را چی دیدی ) یکی از این هواپیماها توپولوف بود واین دلواپس را از دلواپسی در آورد . (313526)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۴۹
آیا زیبا کلام بین مردم خیلی طرفدار داره ....این آقا ورسایی خیلی باهم فرقی ندارند (313536)
سدید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۷:۵۸
اگه ما تو کار همدیگه فضولی نمیکردیم همه چیز درست میشد به شما چه که کی را میخواد مسلمون کنه؟؟؟ (313537)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۸:۳۷
اون هم رفته بیرون تا آبروریزیهای چندساله اوس محمود را تکمیل کنه.شایدهم باخودش مار برده نمایش بده!این بیشتر بهش میاد! (313540)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۹:۰۷
من فقط یک خواهش از کسایی که از همچین تفکری حمایت میکنند هرچند خیلی کمند دارم !هر چند چند بار هم تو سایتهای متعلق به اینا این سوال رو کردم ولی هیچ وقت چاپ نشده! فرق آقای رسایی و امسال آقای رسایی با داعش تو چی هستش (313549)
مقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۱۹:۲۳
جعفر!آبو بریزاونجا که میسوزه. ازکامنتا بدجوری آتیش گرفتی. (313552)
سولدوزلو
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۱:۳۲
کاش همیشه انجا بماند . یکی هم کم بشه به نفع کشور و مردم مسلمان کشوره. (313566)
دیبا
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۱:۳۶
توی یه کارتون قدیمی یه ادم بزرگ با سگش ویه عده ادم کوچولو بود یکی ازادم کوچولوها تا اتفاق بدی میفتاد میگفت من میدونم که نمیشه من میدونم اقای رسایی ادمو یاد اون میندازه (313567)
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۱:۴۶
حالا چرا زیبا کلام دلواپس شده از این سفر خدا میدونه این آقا خیلی خودش را تحویل میگیره (313569)
بیچاره
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۲:۲۵
احتمالا خانواده اونجا زندگی می کنن خودشم نماینده پروازیه....نه که قحط الرجاله! (313573)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۱۷ ۲۲:۳۹
ای کاش اما اندکی از فرهنگ اروپائی هارا داشتیم آنها هدایت لازم ندارند خودشان مهدی هستند .این آقا هم برای سیاحت رفته است. (313575)