به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۰۹ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۸۴۱۶
ثبت رکوردشکنی دیگری از مسی

مسی ديشب۴گل زد و ركورد جديد شكست

گروه ورزشي: لیونل مسی به عنوان جوان‌ترین بازیکن لالیگا شد که تعداد گل‌های زده وی از ۲۰۰ گل رد شده است.
مسی ديشب۴گل زد و ركورد جديد شكست
بارسلونا شب گذشته با نتیجه ۵ بر یک مقابل اوساسونا به برتری رسید که چهار گل آن را لیونل مسی به ثمر رساند. ستاره آرژانتینی بارسا تعداد گل‌های خود در این تیم را به ۲۰۲ رساند که این تعداد گل در ۲۳۵ بازی به ثمر رسیده است. رکورد جوان‌ترین بازیکنی که ۲۰۰ گل به ثمر رسانده در اختیار "تلمو زار" بود که در ۲۹ سالگی حاصل شده بود. مسی همچنین با گل هایی که در ۱۱ بازی پیاپی لالیگا به ثمر رسانده، رکورد جدیدی را بر جای گذاشته است. مسي با چهار گلی که مقابل اوساسونا به ثمر رساند بیست و دومین هت‌تریک خود در لالیگا را انجام داد و پنجمین بازی است که چهار گل و یا بیشتر به ثمر مي‌رساند.

 ستاره بارسا، پس از پیروزی ۵-۱ تیمش مقابل اوساسونا، عملکرد تیمش را مورد ستایش قرار داد.
مسی با چهارگلی که در این دیدار به ثمر رساند، به جوان ترین بازیکن تاریخ لالیگا تبدیل شد که توانست از مرز ۲۰۰ گل عبور کند. او همچنین به تنها بازیکنی تبدیل شد که برای چهار فصل پیاپی در رقابت ها لالیگا از مرز ۳۰ گل عبور کند. ضمن اینکه او اولین بازیکنی است که در ۱۱ دیدار پیاپی در لالیگا موفق به گلزنی شده است. پیش از آغاز دیدار شب گذشته، بسیاری از رسانه های اسپانیایی در مورد دیدار چهارشنبه شب بارسا مقابل رئال در کوپا دل ری صحبت مي‌کردند اما آبی و اناری ها به لطف اخراج بازیکن حریف توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.
مسی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: مهمترین مسئله رسیدن به پیروزی در این دیدار بود.
قبل از بازی، صحبت های زیادی در مورد ال کلاسیکو مي‌شد اما ما باید اول مقابل اوساسونا قرار مي‌گرفتیم و روی این بازی تمرکز مي‌کردیم. مسی در حالی شب گذشته به این رکوردها رسید که رونالدو هم با هت تریک در دیدار روز گذشته مقابل ختافه، تعداد گل های باشگاهی اش را به ۳۰۰ رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *