به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۲۰:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۸۴۲۷۲

کفاشیان: به باشگاه‌های بدهکار تذکر دادیم

گروه ورزشی: رییس فدراسیون فوتبال، گفت: به باشگاه های بدهکار تذکر داده ایم که مطالبات بازیکنان و مربیان را به موقع پرداخت کنند.
کفاشیان: به باشگاه‌های بدهکار تذکر دادیم
علی کفاشیان در حاشیه قرعه کشی لیگ برتر، گفت: ظرف یک تا دو روز آینده تکلیف حضور پیکان یا راه آهن در لیگ برتر مشخص می شود و یکی از آنها در لیگ برتر باقی خواهند ماند. وی در خصوص شکایت بازیکنان و کادرفنی باشگاه به خاطر پرداخت نشدن مطالباتشان، گفت: به باشگاه های بدهکار تذکر دادیم که مطالبات را به موقع پرداخت کنند و این اهمیت زیادی دارد. 
 
رییس فدراسیون فوتبال، گفت: خوشبختانه قرعه کشی لیگ بسیار خوب بود و فکر می کردم مراسم دیر شروع شود و به همین دلیل دیر رسیدم. همچنین در خصوص اینکه به نظر می رسد ایران نوین حامی سازمان لیگ به تعهدات خود عمل نکرده است، اظهار کرد: فکر نمی کنم این مساله صحت داشته باشد. در خصوص کی روش نیز با او به تازگی صحبت کرده ام و هیچ مشکلی وجود ندارد. 
 
کفاشیان با اعلام رضایت از عملکرد تیم فوتبال ساحلی، گفت: بازیکنان ما مقابل برزیل عملکرد خوبی داشتند و از آنها راضی هستم. وی در رابطه با اینکه کی روش پاقدم بدی برای این بازی ایران و برزیل داشت، گفت: اینگونه نگاه نکنید او همیشه به فوتبال ما کمک کرده و از من هم خواسته بود به پرتغال بروم که موفق به انجام این کار نشدم.
 
مرجع : ایرنا