به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ - ۲۱:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۸۹۸۳۷

موقعیت‌های لهستان به خاطر اشتباه ما بود

گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به تمجید از نمایش تیمش پرداخت و تاکید کرد شانس‌های گلزنی تیم حریف به خاطر اشتباه‌های شاگردانش بوده است.
موقعیت‌های لهستان به خاطر اشتباه ما بود
ژرمن‌ها در هفتمین دیدار خود از مرحله گروهی راهیابی به رقابت‌های یورو 2016 فرانسه موفق شدند با نتیجه سه بر یک مقابل لهستان به برتری برسند. در این دیدار توماس مولر 12، ماریو گوتسه 19 و 82 برای آلمان گلزنی کردند. تنها گل لهستان را نیز روبرت لواندوفسکی در دقیقه 37 وارد دروازه حریف کرد. با این نتیجه، آلمان 17 امتیازی شد و به صدر جدول رده بندی گروه D رسید. لهستان هم با 14 امتیاز دوم است.

یواخیم لو در مورد این دیدار گفت: پس از جام جهانی، چند نمایش بد در رقابت‌های انتخابی داشتیم. باید این دیدار خانگی را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم. تنها یک هدف داشتیم و آن هم برد در این بازی بود. این مساله از همه چیز بیشتر اهمیت داشت. ژرمن‌ها در دیدار رفت مقابل لهستان با حساب دو بر صفر شکست خورده بودند. به همین دلیل، کسب سه امتیاز حساس این بازی برای یواخیم لو اهمیت بسیار بالایی داشت. لو در این‌باره هم اظهار کرد: احساس بسیار خوبی دارم. تیمم با تمرکز بسیار بالایی در میدان حضور پیدا کرد. موقعیت‌های خطرناکی که لهستان روی دروازه‌ ما داشت، به خاطر اشتباه‌هایی بود که خودمان مرتکب شدیم.
مرجع : ایسنا