به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۲۸ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۹۱۰۵۷
سرمربی پرتغالی چلسی اتهام نژاد پرستی را رد کرد

مورینیو: هیچ توهینی به کارنرو نکردم

گروه ورزشي: سرمربی پرتغالی چلسی اتهام نژاد پرستی را رد و تاکید کرد که هیچگونه توهینی به اوا کارنرو، پزشک پیشین تیمش نکرده است.
مورینیو: هیچ توهینی به کارنرو نکردم
چلسی روزهای بسیار بدی را با ژوزه مورینیو پشت سر می‌گذارد زیرا این مربی پرتغالی علاوه بر کسب نتایج ضعیف با آبی‌پوشان، به توهین جنسی هم متهم شده است که در صورت اثبات این اتهام، پنج جلسه محرومیت در انتظار او خواهد بود. در دیدار چلسی برابر سوانسی سیتی در آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که با تساوی دو بر دو با پایان رسید، سرمربی آبی‌پوشان که از این تساوی ناراحت و خشمگین بود، اوا کارنرو را به درک نکردن شرایط متهم کرد زیرا عملکرد او موجب شده بود چلسی در مقطعی از بازی، 9 نفره کار را دنبال کند. پس از آن، مورینیو با کارنرو درگیری لفظی پیدا کرد و گفته می‌شود به او توهین جنسیتی هم کرده است. در نهایت هم سرمربی چلسی اجازه نداد کارنرو پس از آن روی نیمکت چلسی بنشیند.

رسانه‌های انگلیسی در این چند روز اخیر نوشته‌اند که مورینیو به مادر کارنرو توهین کرده است و پزشک سابق چلسی هم این موضوع را تایید و به فدراسیون فوتبال انگلیس شکایت کرده است. روزنامه دیلی میل نوشت که اتحادیه فوتبال انگلیس چند متخصص به زبان پرتغالی را استخدام کرد تا سخنان مورینیو را به هنگام اعتراض به کارنرو لب خوانی کنند. مورینیو در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با آرسنال در هفته ششم لیگ جزیره تاکید کرد هیچگونه اهانتی به کارنرو نکرده و بی‌گناه است.

چلسی شروع بسیار بدی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس داشته است و از پنج بازی خود تنها چهار امتیاز به دست آورده است. این درحالی است که منچستر سیتی با 15 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
مرجع : ايسنا