به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۹:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۷ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۹۶۱۴۲

آغاز عرضه مایکروسافت لومیا 550

گروه فناوری:مایکروسافت هم‌اکنون دو پرچمدار ویندوزفون مجهز به ویندوز 10 در بازار دارد اما این بدان معنا نیست که این غول نرم‌افزاری بازار گوشی‌های ارزان و مقرون به‌صرفه را فراموش کرده باشد. این شرکت حالا گوشی هوشمند لومیا 550 را به بازار عرضه کرده است.
آغاز عرضه مایکروسافت لومیا 550
شرکت مایکروسافت در چهاردهم مهرماه از گوشی هوشمند 139 دلاری لومیا 550 رونمایی کرد و حالا از آغاز عرضه آن به بازار خبر داده است تا طرفداران ویندوز 10 بتوانند با قیمت کمتری به ویندوز 10 موبایل دسترسی داشته باشند.
 گوشی هوشمند لومیا 550 مجهز به صفحه‌نمایش 4.7 اینچی، پردازنده 4 هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 210، دوربین 5 مگاپیکسلی و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با پشتیبانی از شبکه LTE است که در واقع جایگزینی برای لومیا 640 و لومیا 640 ایکس‌ال به‌شمار می‌آید که نمونه‌های تولیدشده برای عرضه در کشورهای در حال توسعه و البته کاربران با محدودیت بیشتر بودجه بودند.
 
البته این گوشی هوشمند با توجه به مشخصات سخت‌افزاری خود همانطور که انتظار می‌رود از برخی قابلیت‌های جانبی ویندوز 10 موبایل مانند Hello و Continuum پشتیبانی نمی‌کند و البته مایکروسافت آن را به قابلیت Glance Screen مجهز کرده که امکان آن را می‌دهد تا به اطلاعات زمانی و اعلان‌های وارده در زمان استندبای و خاموش بودن صفحه نمایش دسترسی داشته باشید.
 


مایکروسافت اعلام کرده که این گوشی هوشمند را از امروز در برخی بازارهای منتخب عرضه خواهد کرد اما هیچ اشاره‌ای به نام این کشورها نکرده و البته در زمان رونمایی اعلام کرده بود که حضور کامل این دستگاه در بازارهای جهانی از اوایل سال 2016 صورت خواهد گرفت.
مرجع : فارنت