به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۹/۱۸ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۹۶۱۸۵
شرکت هواپیمایی فرانسه اعلام كرد؛

آغازپروازهای‌ایرفرانس به‌تهران ازآوریل2016

گروه اقتصادي: شرکت هواپیمایی ایرفرانس امروز از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس از مبدأ پاریس به مقصد تهران در ماه آوریل آینده خبر داد.
آغازپروازهای‌ایرفرانس به‌تهران ازآوریل2016
به دنبال توافق هسته‌ای ایران با کشورهای قدرتمند جهان، هواپیمای فرانسه به عنوان بخشی از سرگیری روابط تجاری اروپا با ایران، پروازهایش را سه ماه ديگر به تهران را آغاز می‌کند. بر اساس گزارش آسوشیتدپرس این شرکت هواپیمایی در بیانیه‌ای امروز سه‌شنبه اعلام کرد که از آغاز دوباره تبادل تجاری با ایران حمایت می‌کند و از ماه آوریل پروازهایش سه روز در هفته آغاز خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: ایر فرانس تمایل خود را برای گسترش و توسعه در کشوری با رشد مناسب نشان می‌دهد چون اتحادیه اروپا چهارمین شریک مهم اقتصادی ایران به شمار می‌رود. لازم به ذکر است اعلام برقراری پروازهای مستقیم فرانسه به ایران 5 ماه پس از حصول تفاهم هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 در وین اتریش صورت می‌گیرد.

پروازهای میان فرانسه و ایران از سال 2008 در پی تحریم اقتصادی ایران به دلیل برنامه هسته‌ای این کشور به حالت تعلیق درآمده بود. بر اساس این گزارش نهایی شدن برجام و برداشته شدن تحریمها علیه ایران مطمئنا گسترش سفرهای بین المللی را بدنبال خواهد داشت و به تبع آن شرکت های هواپیمایی بیشتری برای همکاری با ایران اعلام آمادگی می کنند.