به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۱۹۹۳۵
نظرات و دیدگاه‌ها

تکفیر سیدمحمد خاتمی به سبک داعش!

انعکاس نظرات، لزوما به معنی موافقت سایت با کلیه دیدگاه‌های صاحب‌نظر نیست
تکفیر سیدمحمد خاتمی به سبک داعش!
✍️ مجید مرادی
برادر داماد ابراهیم رئیسی که می‌گویند اسمش میثم نیلی است و صاحب اختیارات بی حد و مرز در انتصابات دولت محرومان! در سخنانی که به طور زنده از رسانه... فروغی (شبکه سه) پخش شد با اشاره به سخن آقای خاتمی رئیس جمهور اسبق که گفت من با حجاب مشکل ندارم اما با حجاب اجباری مشکل دارم گفت: «مشرکانه تر و ارتداد آلودتر از این سخن سراغ ندارم... چگونه جرات می‌کند مخالف حکم خدا و قرآن حرف بزند؟»
سخن آقای خاتمی فقط سخن او نیست بلکه سخن بسیاری از دیگر علما و فقهای اسلام هم هست. حتی امام خمینی هم در مصاحبه با فالاچی اجبار زنان به حجاب را تلویحا رد کرد. این آقای نیلی که از رسانه فروغی حکم تکفیر صادر می‌کند کمی فکر کند و ببیند که در میان عبادات از نماز مهم تر نداریم و همه فقها نماز را واجب می‌دانند و شدت و وضوح وجوبش هم بیشتر از حجاب است ولی هیچ فقیهی حکم و فتوا به اجبار‌ مسلمانان به خواندن نماز نداده است. هیچ فقیهی به حج اجباری معتقد نیست. آیا همه آنها مرتد و مشرکند؟ آیا همه فقهای شیعه در هزار و اندی سال که اساسا تشکیل دولت و حکومت را قبل از قیام قائم آل محمد حرام می‌دانستند مشرک و مرتدند؟! 
 اسلام میثم نیلی مشابه اسلام داعش است. چرا؟ چون فقط داعش بودند که مردم را برای عدم حضور در نماز جمعه شلاق زدند و اگر می‌توانستند از درون خانه ها هم کسب اطلاع کنند اگر کسی در درون خانه اش هم نمازهای پنجگانه را نمی خواند شلاق می‌زدند. اما چون نماز جمعه باید در اماکن عمومی خوانده شود هر مردی که در نماز جمعه شأن شرکت نمی‌کرد شلاق می‌خورد. برای عدم رعایت حجاب زنان را شلاق زدند. دانش‌آموزان دختر بالای کلاس پنجم ابتدایی شهر رقه مرکز دولت اسلامی عراق و شام را مجبور به رعایت حجاب کردند. در همان وقت خبرگزاری فارس در ایران این حکم را نشانه عقب‌ماندگی این گروهک تروریستی و تلاش آن برای بازگرداندن سوریه به قرون وسطی خواند اینجا اما پس از نه ماه این خبر را برداشت. آیا مدیران خبرگزاری فارس در آن نه ماه مرتکب شرک و ارتداد شده بودند؟!
 برادر نیلی گویا بعد از تصاحب مناصب و مکاسب اکنون در حال تصاحب شریعت هم هستند و مدعی تملک شریعت هم هستند! و فتوای تکفیر! صادر می‌کنند. البته از حلقه اصحاب پل مدیریت بیش از این انتظار نیست. مرحوم مهدوی کنی می‌خواست بچه‌هایی را تربیت کند که هم فقه و اصول بفهمند و هم دانش های جدید (اقتصاد و جامعه‌شناسی و رسانه و مدیریت و...) را بخوانند. اما بخش اعظم این بچه‌ها هیچ کدام را درست نخوانده اند. نه تلمذ (تتلمذ) حوزوی درست و درمانی را تجربه کرده اند و نه علوم دانشگاهی را درست خوانده اند. پابرهنه وارد فقه و شریعت می‌شوند و می‌شوند میثم نیلی تکفیری و یا چشم بسته در عالم اقتصاد وارد می‌شوند که نمونه‌اش عبدالملکی است با لامبورگینی یک میلیون تومانی‌اش و آمارهای کذایی‌اش! خلاصه سخن که نه تنها صورت اقتصاد و معیشت ملت از سیلی دولت محرومان نیلی است که اکنون سیمای شریعت و فقه هم با سیلی تکفیر میثم‌خان! نیلی است. نه ملت را رها می‌کنند نه شریعت را! پناه بر خدا از تکفیری‌های دولت محرومان!

بیسوادی!
شهاب‌الدین‌ حائری‌شیرازی
میثم نیلی، برادر داماد رئیسی و عضو ارشد جبهه پایداری و مشاور ارشد وزیر ارشاد روی آنتن زنده، سیدمحمد خاتمی را مشرک و مرتد خواند!
خاتمی گفته بود: سخن این نیست که حجاب واجب است، اما آیا اجباری کردن آن از سوی حکومت معقول و نتیجه بخش است؟ امروز بخش کثیری از جامعه، حجاب اجباری را که خواسته حکومت است، نمی‌خواهند.
پی نوشت: حجاب اجباری هیچ دلیل شرعی ندارد بلکه ادله حاکی از نامشروع بودن آنست. قبلا به تفصیل در این زمینه نوشتم.
این از ملاهای مکتب نرفته، از این بیسوادها که به حریم دین دست‌درازی می‌کنند و برای خشنودی حکام لاطائلات به هم می‌بافند بر حذر باشید اینها همان عمل خوارج را انجام می‌دهند که خوارج به سلیقه خود دین خدا را زیاده می‌کردند که امیرمومنان به سیره پیامبر با آنها احتجاج کرد.
حال ما به شما می‌گوییم بین ما و شما سیره نبی‌اکرم و امیرمومنان حَکَم است که یک مورد تذکر به حجاب هم ندادند تا چه رسد به تعزیر و در زمان ایشان زنان اهل کتاب و کنیزان حجاب نداشتند که اگر لطمه به عفت عمومی می‌زد بی‌حجابی، اسلام بر انها هم اجبار می‌کرد.

پاسخ عبدالرضا داوری به اهانت برادر داماد رئیسی و عضو ارشد جبهه پایداری به سید محمد خاتمی: در هیچ کجای قرآن و سیره، اثر و دستوری بر اجباری بودن حجاب وجود ندارد
برچسب ها: تکفیر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها