به روز شده در ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ - ۲۳:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۱۱۸۰۲
دایی لیست بازیکنان مورد نیازش را به باشگاه داد

علي دايي رسما سرمربي پرسپوليس شد

گروه ورزشی: علي دايي به عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب شد و محمد رویانیان می‌گوید: باشگاه پرسپولیس ابتدا رضایت مدیران راه‌آهن را جلب کرده، سپس با علی دایی قرارداد بسته است.
علي دايي رسما سرمربي پرسپوليس شد
سرانجام مسئولان باشگاه پرسپوليس بعد از نزديک به دو هفته‌ مذاکره با گزينه‌هاي مختلف امروز به اين نتيجه‌ رسيدند که علي دايي بهترين گزينه براي هدايت اين تيم در فصل آينده است. محمد مايلي کهن، منصور ابراهيم‌زاده و حميد درخشان ديگر گزينه‌هايي بودند که شانس نشستن روي نيمکت پرسپوليس را داشتند، اما در پايان دايي به عنوان سرمربي سرخپوشان انتخاب شد. دايي در حالي به پرسپوليس مي‌آيد که چند روز پيش قرارداد سه ساله خود را با باشگاه راه‌آهن به صورت رسمي منعقد کرد و حتي در نشست خبري با حضور اصحاب رسانه و رييسي کيا - مديرعامل اين باشگاه از برنامه‌هاي خود براي اين تيم در آينده صحبت کرد. او حتي در اظهار نظرهاي چند روز گذشته خود تاکيد کرده بود که اصلا به پرسپوليس فکر نمي‌کند.

دایی لیست بازیکنان مورد نیازش را به ما داد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران گفت: «ما سرمربی تیم را بر اساس نظرسنجی و مطالعه انتخاب كرده‌ایم. البته ما باید موافقت باشگاه راه‌آهن را هم جلب می‌كردیم. به همین دلیل با آقای زنجانی صحبت كردم و موافقت قطعی ایشان را گرفتم. هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم قاطعانه موافق سرمربیگری علی دایی بود.»رویانیان ادامه داد: «دایی لیست بازیكنان مورد نیازش و همچنین برنامه‌های خود را به ما داده است.»پس از این صحبت‌ها یكی از خبرنگاران تلویزیونی به رویانیان گفت: «چطور وقتی مدیرعامل راه‌آهن در تماس زنده تلویزیونی گفته موافق سرمربیگری دایی در پرسپولیس نیست، شما او را سرمربی تیم خود كرده‌اید؟» رویانیان در جواب این خبرنگار گفت: «شما در تلویزیون برنامه درست می‌كنید كه مدیران را به جان همدیگر بیندازید. من مدیرعامل هستم و قرارداد می‌بندم. شما فقط باید اطلاع رسانی كنید.»

شرط دایی برای فصل آینده

یکی از مسائلی که برای علی دایی مهم است، انتخاب سرپرست پرسپولیس برای فصل آینده است. در فصلی که گذشت سعید شیرینی سرپرستی پرسپولیس را برعهده داشت که انتخاب او باعث شد تا رسانه ها و پیشکسوتان پرسپولیس به شدت از مدیریت این باشگاه انتقاد کنند. در ضمن شیرینی به دلیل آشنا نبودن به مسائل فوتبالی سوژه ها و حاشیه هایی را به وجود آورد که از نظر پیشکسوتان پرسپولیس به هیچ عنوان خوشایند نبود.
حالا با آمدن علی دایی شرایط تغییر خواهد کرد و یکی از شرط های مهم او این است که شیرینی فصل آینده سرپرست پرسپولیس نباشد. با این وضعیت به نظر می رسد که این شخص را سال آینده روی نیمکت سرخپوشان نخواهیم دید. در مورد پست سرپرستی پرسپولیس برخی افراد گزینه هستند ولی می گویند شانس محمد پنجعلی بیشتر است.

۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۱۶:۳۶
خوش آمدي امپراتور. (52306)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۱۶:۳۸
به خانه خودت خوش آمدي امپراتور. (52308)
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۱۶:۵۸
تبریــــــک ♥ (52323)
محمد
United States
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۱۷:۳۶
به جهنم خوش آمدی شهریار ! (52347)
انصاری
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۲۳:۱۵
یاشاسین آذربایجان دلاوری (52587)
معصوم رونالدو
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۱۸:۴۱
پرسپوليس به دايي نياز دارد بهترين گزينه براي پرسپوليس علي دائي است (52407)
غضنفر
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۱۹:۱۷
یاشاسین اردبیل (52424)
اریا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۲۰:۵۷
تنها چیزی که میتونم بگ اینه:متاسفم برای یحیی گل محمدی که وسط فصل تیم صبا رو ول میکنه و اصلا تعههدی نداشت به تیمش،حالام که اقای دایی با این همه ادعا قرارداد با راه اهن رو رها میکنه و میاد پرسپولیس، ولی یه چیز رو میدونم بار کج به مقصد نمیرسه اقایان (52489)
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۲۱:۰۲
خوش اومدی شهریار

حالا نوبت جذب ستاره هاست.سردار بجنب برای کهکشانی کردن تیم
فقط خدا کنه این فشنگچی رو دایی بندازه بیرون (52491)
۱۳۹۲/۰۲/۳۰ ۲۱:۳۴
شهريار خوش امدى (52512)
۱۳۹۲/۰۲/۳۱ ۰۰:۰۱
بالاخره بین ابراهیم زاده و مایلی کهن علی دائی شد مربی پرسپولیس ؟ (52639)
علی
۱۳۹۲/۰۲/۳۱ ۰۰:۱۷
پرسپولیس سرمربی پرسپلیسی با غیرت میخواهد دایی یکی از انهاست خوش امدی (52660)
yeki
۱۳۹۲/۰۲/۳۱ ۰۰:۲۵
خدا به دايي رحم كنه چه خواهد شد (52672)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۲/۳۱ ۰۲:۳۳
بهارنیوز با طرفداری تابلو از دایی نا امیدم کردی.تو که مشی اصلاح طلبی داری دیگه چرا؟مگه شعار یک اصلاح طلب (زنده باد مخالف من)نیست؟پس چرا چرا و چرا بنده و دوستانم بارها به دایی منفی دادیم ولی یک بار نظرات ما را کار نکردید؟دمکراسی یعنی هر کسی بتواند نظرش را بیان کند ولی شما فقط و فقط نظرات مثبت به دایی را مینویسید.مطمئن باشید دایی پرسپولیس را بیچاره میکند. (52878)