به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۵۶۵۳۳
پیروزی پرگل آرسنال 10 نفره مقابل گالاتاسرای

نتايج كامل ديدارهاي لیگ قهرمانان اروپا

گروه ورزشي: در شب دوم از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 8 دیدار از گروه هاي مختلف از ساعت 22:15 برگزار شد.
نتايج كامل ديدارهاي لیگ قهرمانان اروپا
آرسنال که در بازی نخست خود برابر دورتموند شکست خورده بودند، در این مسابقه مصصم به کسب پیروزی در ورزشگاه خانگی خود بودند. این مسابقه در نهایت با نتیجه پرگل 4 بر یک به سود توپچی‌های لندن به پایان رسید. ولبک در دقیقه 22 روی پاس آلکسیس سانچز توپچی‌ها را یک بر صفر پیش انداخت. همین بازیکن در دقیقه 30 گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه شاگردان چزاره پراندلی کرد. در ادامه نیز آلکسیس سانچز موفق شد در دقیقه 41 گل سوم آرسنال را بزند تا توپچی‌ها با نتیجه 3 بر صفر نیمه نخست را به پایان رسانده و به رختکن بروند.

در نیمه دوم و در دقیقه 52 گل چهارم آرسنال را نیز زد و خود نیز هت‌تریک کرد. در ادامه روی یک ضدحمله شزنی دروازه‌بان استقلال روی مهاجم گالا مرتکب خطای پنالتی شد که این حرکت کارت قرمز را برای وی به همراه داشت تا توپچی‌ها از دقیقه 60، 10 نفره شوند. ضربه پنالتی را نیز ییلماز به گل تبدیل کرد تا نتیجه 4 بر یک شود. در دیگر دیدار این گروه اندرلشت بلژیک میزبان بورسیا دورتموند بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود دورتموند به پایان رسید. ایموبیله در دقیقه 3 و راموس در دقایق 69 و 79 برای زردپوشان دورتموند گلزنی کردند.

پیروزی سخت رئال مقابل لودوگورتس
در گروه دوم تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین گروه در بلغارستان به مصاف لودوگورتس رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. ابتدا مارسلینیو در دقیقه 6 میزبان را یک بر صفر پیش انداخت اما در ادامه کریستیانو رونالدو در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد. در نیمه دوم و در دقیقه 77 کریم بنزما موفق شد گل دوم رئال را وارد دروازه میزبان کند.

در دیگر دیدار گروه تیم فوتبال لیورپول میهمان بازل سوئیس بود که این مسابقه در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود بازل خاتمه یافت. استرلر در دقیقه 52 میزبان را یک بر صفر پیش انداخت و همین گل موجب پیروزی سوئیسی‌ها در این دیدار شد.

پس از بازی‌های دور دوم در جدول رده بندی گروه دوم تیم فوتبال رئال مادرید با 6 امتیاز صدرنشین است و لیورپول و بازل با 3 امتیاز دوم و سوم هستند و لودوگورتس بدون امتیاز در مکان چهارم است.

از گروه A اتلتیکو مادرید و یونتوس در ساعت 22و15 دقیقه در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر با برتری شاگردان سیمئونه به پایان رسید.
تک گل بازی توسط آردا توران مهاجم ترکیه‌ای روی پاس خوان فران به ثمر رسید.
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید بازی را با این نفرات آغاز کرد.

اتلتيكومادريد1 - 0يوونتوس
مالمو2 - 0المپياکوس
بازل1 - 0ليورپول
لودوگورتس1 - 2رئال‌مادريد
زنيت 0 - 0موناكو
بايرلوركوزن3 - 1بنفيکا
اندرلخت0 - 3دورتموند
آرسنال4 - 1گالاتاساراي