به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۱۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۶۷۳۱۶
طبق وعده‌ای که سال 90 درباره رحيمي داده بود

آیا حالا احمدی‌نژاد حاضر است به تلویزیون بيايد؟

احمدي‌نژاد در آبان سال 90: من به رهبری هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می‌کنم که شایستگی این سمت را ندارم.
آیا حالا احمدی‌نژاد حاضر است به تلویزیون بيايد؟
گروه سياسي: سایت پارسینه در گزارشي نوشت: هشتم تير ماه 90 محمود احمدي‌نژاد نسبت به برخي اتهامات مطروحه درباره برخي اعضاي هيات دولت از جمله رحيمي، معاون اول گفت: «كابينه خط قرمزي است كه اگر بخواهند به آن دست‌اندازي كنند، ديگر من بايد وظيفه‌ي قانوني خود را انجام دهم و اين حتما به كشور آسيب مي‌زند.»

رئیس دولت دهم كه با خطر برخورد قوه قضائیه با نزدیک ترین افرادش در کابینه مواجه شده بود، اخطار داد که کابینه خط قرمز اوست و اگر کسی به این خط قرمز تجاوز کند، ناگفته‌های بسیاری را خواهد گفت. او با خط قرمز خواندن کابینه اش، مانع از رسیدگی به این پرونده شد.

*احمدي‌نژاد در آبان سال 90 هم در ديدار با برخی اعضای ستاد انتخاباتی‌ خود در سال‌های ۸۴ و ۸۸ در مورد اتهامات محمدرضا رحیمی گفت: «دو سال است که رییس قوه قضاییه معاون اول دولت را متهم به فساد اقتصادی کرده است ولی نمی توانند این اتهام را ثابت کنند. من به رهبری هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که شایستگی این سمت را ندارم. این دولت به قوه قضاییه اعلام کرده که آبروی دولت را برده اید و اگر هم قرار به محاکمه است بایستی علنی صورت گیرد. بنده فقط ۱۰ درصد حرف ها را تاکنون زده ام و شاید ۲۵درصد دیگر را در آینده بگویم ولی مابقی را هیچگاه نمی توانم به دلایل مصلحتی و حفظ نظام و انقلاب بیان کنم.»

*احمدی‌نژاد در فروردين 92 در مراسم افتتاحیه طرح‌های عمرانی استان کردستان با تجلیل از روحیه پرکاری و جوانمردی مردم شریف کردستان، دکتر محمدرضا رحیمی را نمونه بارزی از مردم این خطه معرفی کرد که شبانه‌روز در خدمت کشور است و بی‌وقفه برای مردم تلاش می‌کند.

*اما تعريف و تمجيد‌هاي احمدي‌نژاد از معاون اولش به همين‌ جا ختم نشد و او تصميم گرفت پيش از پايان مهلت فعاليت دولت دهم نشان درجه یک خدمت! به رحيمي اهدا كند و اوج ارادت خود را به او نشان دهد. 22خرداد 92 معاون اول رییس جمهور "به پاس خدمات ارزشمند و تلاش های شایسته در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران"، از دست احمدی نژاد لوح سپاس و نشان درجه یک خدمت دریافت کرد.

*محمدرضا رحیمی هم پس از دریافت نشان درجه یک خدمت از رییس جمهور،‌احمدي نژاد را از تعاريف خود بي‌نصيب نگذاشت و گفت: همه نشان‌های لیافت و خدمت، شایسته و زیبنده خود دکتر احمدی نژاد است که درمدت 8 سال در صدر دولت بارها و بارها به تمام نقاط کشور سفر کرد و اقشار مختلف مردم را مورد مهر و مرحمت خود قرار داد. نام دکتر احمدی نژاد در عرصه خدمت رسانی، پیشرفت و تعالی کشور در تاریخ این آب و خاک ماندگار خواهد بود. ‌اقدامات و دست آوردهای دولت دکتر احمدی نژاد در تمامی بخش ها بی نظیر است و قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست. خدمات و کارهای انجام شده در دولتهای نهم و دهم به قدری خیره کننده است که بر اساس آمار و ارقام، گاهی با تمام دولتهای قبل و حتی دوران پیش از انقلاب برابری می کند. اقدام شجاعانه رییس جمهور برای اصلاح نظام اقتصادی از کارهایی است که حتی بسیاری از مقامات دیگر کشورها و برخی دشمنان نیز به بزرگی و اهمیت آن اقرار کردند . دکتر احمدی نژاد بنیانگذار نهضت مسکن مهر در کشور بود و با این اقدام باعث شد در سراسر کشور جوانانی که همواره در آرزوی داشتن خانه بودند، صاحب مسکن شوند . حضور مستمر دکتر احمدی نژاد در عرصه های بین المللی و بیان شفاف مواضع جمهوری اسلامی ایران در جهان چیزی نیست که از یادها فراموش شود . لازم است جملات رهبر معظم انقلاب و آمار جامعی از اقدامات این دولت به شکل گزارش گرد آوری شود تا نسل های بعد بدانند که در این مقطع از تاریخ چه تحولات و اتفاقات بزرگی در مسیر پیشرفت و تعالی کشور رخ داده است.

* محمدرضا رحیمی در روزهاي آخر عمر دولت دهم در مرداد 92 در جریان سفر به استان خراسان جنوبی گفت: «خدمات دولتهای نهم و دهم در کشور ماندگار و پابرجاست و نام دکتر احمدی‌نژاد برای همیشه در کشور باقی خواهد ماند و خدمات بی‌شائبه، بی‌منت و گسترده وی از یاد ملت ایران فراموش نخواهد شد. وقتی آمار و ارقام وزارتخانه‌های مختلف را بررسی می‌کنیم، تحولات و پیشرفت‌ها به قدری است که موجب حیرت می‌شود. پیشرفتهای دولت دکتر احمدی‌نژاد در شرایطی است که منابع و امکانات کشور تغییر چندانی نداشته و تحریم ها و فشار دشمنان نیز بر مشکلات و موانع افزوده است اما این دولت با تلاش شبانه روزی و پشتکار اجازه نداد تحریم ها موجبات رنج و زحمت برای مردم و شادمانی برای دشمنان را به وجود آورد.»

*محمود احمدي نژاد اما پس از دوران رياست جمهوري‌اش هم به معاون اول خود وفادار ماند و در شهريور 93 زماني كه خبرهايي مبني بر صدور حكم اوليه محمدرضا رحيمي منتشر شد در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون وضعیت معاون اول خود در دولت قبل سکوت کرد و در پاسخ به خبرنگاری که دلیل سکوت او را پرسید نیز لبخند زد!

حالا كه آخرين مرجع رسيدگي به اتهامات رحيمي در دستگاه قضا اتهام اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع را در مورد وي به اثبات رسانده،‌ بايد ديد آيا محمود احمدي نژاد كه در دوره رياست‌جمهوري‌اش وعده داده بود در صورت اثبات اتهامات رحيمي، در تلويزيون عذرخواهي مي‌كند، تن به اين كار خواهد داد يا همچنان بنا دارد با سياست سكوت خود از رحيمي حمايت كند.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۳۵
ایشون حرف مفت زیاد میزد شما جدی نگیرید! (282759)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۵۲
ولی مسکن مهرش خدایی برای ما مستاجرها نعمتی بود این آخوندی که بی خیال است.چرا برای مسکن روحانی برنامه ندارد؟ (282854)
ميلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۳۴
آقا امير شما مستاجر نيستي اكنون هم در مسكن مهر هم ساكن نيستي . خودت هم ميدوني واسه چي اينجا اين حرف را مي زني (282885)
شراره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۱۶
کافر همه را به کیش خود پندارد مش میلاد
هاهاها (283056)
آهنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۰۸
بخدا فقط احمدی نژاد مقصر نیست .میدونی چه ارگانهایی با پول مردم ازش حمایت کردن و براش شب نامه دادن و براش دروغ ساختن تا رای اوورد؟ (282913)
ساخارین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۰:۱۸
همان ارگان هائی که او را جلو انداختند و خودشان پشت سر او هر کاری خواستند کردند و هر گنجی خواستند اندوختند.
و عده ای هم فکر میکردند که اگر دیگری بیاید بله قربان گوی آنها نیست و نان شان را آجر میکند و چاره را در آن دیدند که همه دیدند . (283116)
حافظه تاریخی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۶:۰۸
دزد گیر 88 !!!!!!!!!!!!!!!!! (282946)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۶:۵۹
اگر مسکن مهر خوب بود چرا از زمان اجرای این کار مسکن اینهمه گران شد؟ (282978)
آینده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۵۶
منظور آقای موسوی و کروبی هم اعتراض به دولت بود نه نظام اما باند مخفی و قدرتمندی که حامی احمدی نژاد است فتنه را بر علیه نظام برچسب زده اند چون میدانند بعد از رحیمی نوبت آنهاست.از نظر امنیت ملی افراد فوق الذکر مخل منافع ملی هستند و برای منافع خود حاضرند نظام را به خطر بیندازند چون در کشورهای اطراف برای خود پناهگاهی درست کرده اند و در شرایط خطر فرار خواهند کرد و سرنگونی نظام برایشان به اندازه سر سوزنی اهمیت ندارد.من یک آدم معمولی هستم اما نظام جمهوری اسلامی را دوست دارم و میدانم آنها هدفشان چیست. (282859)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۵۷
آقای معمولی شما زیاد حساس نشو , همین که شما قبول کردی فتنه ای وجود داشته خودش یه قدم به جلو محسوب میشه
نکته بعدی اینکه برای شما عجیب نیست شخصی با سابقه بیست و چند ساله از فرمانداری تا معاون اول رییس‌جمهوری بیاد دست به اختلاس ۲ میلیاردی بزنه و از خودش مدرک هم باقی بذاره که بعدش محکوم بشه , ۲ میلیارد در برابر اون ارقامی که اون بالا جابجا میشه پولی نیست که شخصی حاضر بشه سوابق خودش رو به خاطرش از بین ببره. (282907)
دبیر زبان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۱:۴۳
برای شما پاکدستان 2میلیارد در مقابل رفقای 3هزار-12هزار-واخیرا 94 هزارمیلیاردی عددی نیست سهم این یکی کم شده بنده خدا ادم قانعیه! (283161)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۳:۲۲
ضمنا راجع به پرونده مفتوحه ايشان در رابطه با شكايت دولت هفتم مبني برامحاء غير قانوني ميليونها برگه تعرفه رأي گيري شده درزمان تصدي ايشان در سمت استاندار كردستان هم بگوييد!!!!!! (283223)
غیرمعمولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۱:۵۷
شما ایران بودی دیگه؟؟؟؟ لااقل از88 به بعد

عزیزم کسیکه بازیرو باخته نباید بزنه زیر میز
این کار ینی جرزنی (283171)
سعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۰۵
هزار تا لایک داری (282866)
سعید1
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۳۷
همه چیز در غیاب مردمی هوشمند ممکن است.گنجشک را رنگ می کنند و جای قناری می فروشند.البته این سیاست بسیار ریشه دار است.غارتگران خود را خادم جا می زدند و رنگ مردم می گرفتند.آنقدر هم غلو می کردند تا باورش آسانتر شود. این گروه هم از همین شیوه استفاده کرد.البته اراده واقعی برخورد با اینها به هزار دلیل وجود ندارد.این حکم هم نوعی گوش پیچانی همین رحیمی است که گویی چند بار نافرمانی کرد ودر آن بست نشینی درست عمل نکرد. (282762)
همه اصولگرایان شریک جرم هستند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۴۱
روزنامع اعتماد:

"نكته مهم ديگر اينكه برخي اصولگرايان درصددند كه خود را قهرمان مبارزه با اين فساد بدانند در حالي كه آنان از لحاظ سياسي شريك اين جرايم محسوب مي‌شوند. حمايت‌هاي بي‌چون و چراي آنان از دولت پيش و مصلحت جويي غالب آنان در جلوگيري از طرح تخلفات دولتي، بيشترين سهم را در شكل‌گيري اين فسادها داشته است. " (282766)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۴۶
عمرا بياد! دستاشو تكون ميده و ميگه: حالتون چطوره عزيزان من، امروز هوا ابريه، داره بارون ميآد نمي خواهيد ازش لذت ببريد! (282770)
محمود ممه لولو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۴۸
محمود دزد گير يادتونه ميگفتن!!! دزدا رو گرفته بود ولى با رأفت باهاشون برخورد ميکرد و بعضا يه پستايى هم تو کابينه بهشون ميداد تا سرشون گرم باشه و ديگه از اين کاراى بد بد نکنن! (282772)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۵۵
دولت تحریم فساد (282779)
آرش
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۵۵
آن مرد که نشان لیاقت گرفت دزد از آب درامد. به به به این پاکترین دولت تاریخ (282780)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۵۸
ایشان به همراه کلیه اصول گرایان بابت تک تک ثانیه های ریاست جمهوری در 8 ساله یشان باید طلب مغفرت هم از پیشگاه ایزد و هم ملت داشته باشند (282784)
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۲:۵۹
اگر مرد باشد بلي ولي؟؟ (282787)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۰۰
اون کسی رو که ما مردم باهاش تو اون 8 سال اشنا شدیم، متاسفانه باید یه جیزی هم از جیب مردم بدیم تا بیخیال بشود، وگرنه کلا ما مردم به خاطر عدالت،مهر،صفا،صمیمیت، هزاره سوم بودن و ... به ایشان بدهکاریم. (282788)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۰۴
این احمدی نژاد کلا علاقه به دوربین و جلب توجه داره ، 100% میاد و میگه کار دشمنان و فتنه گران بوده که رحیمی گول خورده . رحیمی بچه خوبی بود گولش زدن قول میدم در 8 سال بعد جبران کنم رسایی یا کوچک زاده بشن معاون اول (282792)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۰۴
میگم خبرگزاری فارس خیلی سعی کرده نشون بده که اصولگراها بودن که رحیمی رو به زندان کشوندن و دوره ی اصلاحات رو دورانی ازفسادهای زیاد نشان بده. مصاحبه نماینده ای که در هنگام عزل فرجی دانا شکلک دراورد(محمددهقان) الان روی خبرگزاری فارس برید ببینیدادم با خودش میگه اینا فکر میکنن مردم هیچ چیز نمی فهمن. (282793)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۱۹
این اقا بیاد تلویزیون و اعتراف کنه ؟ جناح این اقا ایهمه خیانت را دیده اند هنوز اسمش را دولت پاک می گویند .سنگ پای قزوین از رو رفته اما این اقایان نه . (282806)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۱
خواهشا، همون 8 سال چهره ی مبارک ایشونو دیدیم، برا هفت پشتمون کافیه! (282810)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۵
خدارو صد هزار مرتبه شکر که آن مرد(ها) رفته(اند) (282816)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۶:۳۹
اما پس لرزه هاشون هنوز هستند. (282971)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۷
کلا دولت قبل دستش خیلی باز بود و خیلی خیلی بهش حال دادند. مثل بچه ننر ها که هر کاری می کنند باباشون تشویقش می کنه و فکر می کنه هیچ کس تا حالا به این خوبی نبوده. (282822)
بنده ي خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۱۷
اين جمله را (باباشون تشويق مي كنه ) را خوب اومدي .توي اين مملكت اسلامي كه هزاران شهيد چه در دوره انقلاب و چه در جنگ تحميلي به خاطر حفظ اسلام وايران اسلامي داده شد يعني كسي نيست كه اين احمدي نژاد و دارودسته اش را و به خصوص باباشون !! را به پاي ميز محاكمه بكشاند.واقعا اگر امام راحل و شهداي انقلاب سر از خاك بردارند چه جوابي براي آنها داريم؟! (283057)
مــردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۲۸
سلام،مگر تابه حال حرف راســتی ودرستی ازاحمدی نژادشنیده شده ؟! (282825)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۳۳
دمت گرم محمدجون تو آخر معرفتي !بي خيال !اميدوارم به جاي زندان بري حصر! (282829)
محمد
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۳۳
احمدی نژاد اونوقت که قدرت داشت این حرفها را زده و فکر نمیکرد قدرت را به راحتی از دست بدهد و الا این حرفها را نمیزد . (282832)
ما
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۳۵
موجود جالبی بوده ها. :-) :-P (282833)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۳:۳۵
با این جمله احمدی نژاد موافقم که ::( اگر هم قرار به محاکمه است بایستی علنی صورت گیرد):: (282835)
بي طرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۴:۵۷
اتفاقا احمدي نژاد خوب بلد جواب بده، فردامياد ميگه اين تصميم دادگاه مغرضانه هست، واين تصميم ها هدفمند ودر جهت تخريب أفراد اصيل انقلابي است، (282906)
روحانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۰۰
بله، الان هم حاضره بیاد چون رحیمی هیچ اختلاسی نکرده. جرمش همراهی با احمدی نژاده. ولی اگه باز هم فرض کنیم درست باشه و اختلاس کرده باشه. کارش هزار برابر بهتر از وطن فروشی امثال شماست. (282908)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۰۹
محاكمه كه علني نباشد قضاوت در مورد آن را بايد به قيامت موكول كرد (282916)
benjamin
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۱۲
کاری که آمریکا و اسرائیل نتونستن بکنن این آقا انجام داد. سقوط ارزشهای فرهنگی و اقتصادی و سیاسی. مهمتر از همه اقتصاد مملکت طوری آسیب دید که دیگه درست بشو نیست. (282923)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۳۸
پایداریهاچی میگن ؟راستی شنیدم قراره به علت دوپینگ اقامحمدرضا مدال افتخار روئ ازش پس بگیری بیاین برای دفاع ازاین دزد مظلوم که جبهه استکبارگولش زده وجبهه پایداری باانصاف به حیله فتنه گران ومستکبرین غربی دربه فسادکشاندن این اقای دکمه یقه بسته پی برده وبرایحمایت ازاین مفسدین گول خورده جلوی سفارت فرانسه همگی جمع شده وازغربیهابخواهیم که اینقدرنخبگان فاسدماراگول نزنند عجب گرفتاری شده ایم ازدست این غربیا (282931)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۴۶
الان دیگه حتی احمدی نژادم معاوناولش روبه یاد نمیاره چه رسدعذرخواهی ازپیشگاه این ملت اصلا اصلا تابحال دیدی کسی بخاطرگناهاش ازمردم عذرخواهی کنه که احمدی نژاددومیش باشه همین روزاست که میگه اون قول و وعده را لولو برد چه ساده ایم ما اینها مردم را به هیم حساب نمیکنن مگه راهپیمایی یا رای گیری باشه اون وقت میشیم حماسه ساز اما فعلا تودزدی ازهم درحال پیشی گرفتنیم . . ، ند (282936)
کارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۵:۵۳
واسه منه کارگر سوال بر انگیزه که اگه من شبو روز کار کنم زن و بچه ام باید رفاه داشته باشن سوال اینجاست اقای احمدی نژاد فرمودن اقای رحیمی شب و روز کار میکرد پس چرا ملت تو رنج و عزابن (282938)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۶:۰۶
اقای احمدی نژادمحبوبقلب ماایرانیان خوشحال شدم که دوباره پابه میدانسیاست نهاده ایداگه دزدومفسداستخدام میکنیدمن اصلاحاتی هم بنویسید بلدنیستم اما اگه پیش داش محمدرضا باشم یک ماهه بابک زنجانی دومت خواهم شد بامیددیدار (282944)
اختلاسگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۸:۱۲
برای هتک حرمت ؛آبروریزی افرادحاضراست بیایدتلویزیون مانندسال 88 (283009)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۸:۲۱
مطمئن باش جرات نمی کنند احمدی نژاد را به تلویزیون بیاورند . این یک توطئه است برای احمدی نژاد ولی کار ساز نیست . باید از مردم کوچه و بازار باشی تا متوجه بشی احمدی نژاد چه پایگاه بزرگی بین مردم دارد (283017)
!!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۲:۰۹
جایگاه؟مثل توهمات دیگه ای که داشتید؟نکنه خودشی ناقلا ؟از کی منتظر بودی؟هفت ؟ هشت؟خسته که نشدی؟؟؟البته که نشدی هشت سال حسابی سرت شلوغ پلوغ شده بود وقت نداشتی (283183)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۲:۱۱
کسی براش تره هم خرد نمی کنه مردم میدونن که احمدی نژاد چقدر به این مملکت اسیب زذه همه دوست دارن که او برای همیشه از این مملکت بره تا اصلا نبیننش (283184)
مردم کوچه!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۲:۱۳
منظور شما از مردم کوچه بازار همون صنف صرافان و طلافروشانه دیگه که حسابی جیبشون رو پر کردن؟ آخه تلویزیون اومدنشون رو هم دیدیم. بگم؟ بگم؟ (283185)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۳:۲۴
احمدی قهرمان برای این مملکت 8سال زحمت شبانه روزی کشید تااستکباروصهیونیست بدانندکه آن مرد چگونه مردی بوددردل انسان های آزاده جای داری ای مردعدالت (283225)
رسانه ای
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۰۶
وقتی برای شرکت در همایشی به تهران رفته بودیم معاون اول رییس جمهوری برای سخنرانی به جمع مدیران استانی رسانه دولت آمد، در هنگام پاسخ به منتقدان در خصوص مسایل خودش در یک گاف خیلی باور کردنی گفت:شنیدنه ایت که می گویند تانباشد چیزکی مردم نگویند چیزها؟؟؟؟ وسپس سعی درجمع کردن گفتارناصحیح وخودزنی اش کرد ولی خنده بازاری شدکه هرگز فراموش نخواهدشد .خدا عاقبت همه را به خیر کند (283048)
زهرا
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۳۸
کوش دزدگیر ۸۸ (283072)
اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۱۹:۴۳
حالا فرض کنیم امد وعذرخواهی هم کرد چه فایده زمانی که همه بخاطر قدرت طلبی احمدی نژاد بدبخت و بیچاره شدن . احمدی نژاد . . .وقتی به ریاست جمهوری رسید فقط لبخند میزد وبه ما ملت ایران میخندید. ایران هیچ مشکلی نداشت اگه امثال احمدی نژاد نداشت (283079)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۰:۰۲
دیالوگی از فیلم تاراج، زینال بندری به سرگرد دایره مبا
رزه با مواد مخدر: بیچاره من برگ این درختم نیستم،میخوای ریشه اعتیادو قطع کنی؟ رحیمی برگ درخت فساد بود،ریشه جای دیگه س. (283099)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۰:۲۲
احمدی نژاذکی حرفی زدکه عملی کندکه این دومیش باشد حرفهای ایشان همیشه طبل توخالی بوده این هم سرباقی حرفهای پوچش بگم بگم هاله نور (283121)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۰:۴۸
تو رو خدا تازه داریم به ندیدنش عادت میکنیم میخواد بیاد تلویزیون با اون خنده های ملیحش!!!!!!!!!! (283137)
ع.خ.ه.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۰:۵۰
این فرد درتاریخ ایران بی سابقه است.خداوند عوارضش را ازایران دفع کند (283138)
بگم بگم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۱:۰۳
به پاک ترین دولت تاریخ کشور توهین نکنید. (283147)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۱:۴۲
انهای که از تریبونهای مختلف حمایتهای اشکار ازاین دولت رامی کردند حال که این جرم ثابت شده اگر واقعا" در لیستی که از سال 84 در جیب احمدی..نیستند بیایند واز این مردم مظلوم عذر خواهی کنند انشاالله خدوند رسواشان کند (283160)
خوداحمدی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۲:۰۴
بهارعزیزخواهشا اینوخذف نکن بچه ها میدونین یکی دراستانداری اردبیل ماشینهای اداری رومی میفروخته یا فاکتورجعل میکرده یااینکه پرونده 400میلیونی(نفت مغان) داشته اما بعد همه پرونده ها دود شده رفته هوا.البته همشون روازمنابع موثق شنیدم یا میدونین در............. (283179)
؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ۲۳:۴۷
سال 96 (283238)