به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۱
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۷۶۲۱۷

هدايتي مالک دايمي پرسپوليس شد؟

گروه ورزشی: بازيکن سابق پرسپوليس حسين هدايتي را به عنوان مالک دايمي باشگاه پرسپوليس معرفي کرد.
هدايتي مالک دايمي پرسپوليس شد؟
بهروز رهبري‌فرد که از حاميان حسين هدايتي مالک شرکت استيل آذين ايرانيان به حساب مي‌آيد، پيام زير را در اينستاگرامش منتشر کرده است؛ «روحاني متشکريم. سازمان دولتي خصوصي سازي کشور با مطالعه دقيق پاکتهاي ارائه شده در مزايده و بدليل تخلف قانوني مدارک ساير شرکت کنندگان فقط با پيشنهاد شرکت استيل آذين ايرانيان به عنوان تنها شرکت کننده قانوني مزايده موافقت کرد و حسين هدايتي دولابي به عنوان مالک دابمي پرسپوليس تهران شد. به اميد روزهاي طلايي پرسپوليس صلوات».

خادم: اگر خريدار آبي‌ها جدي باشد مشکلات قابل حل است

در همین حال، معاون حقوقي و مجلس وزارت ورزش و جوانان تاکيد کرد که سياست اين وزارتخانه واگذاري هر دو باشگاه است و تلاش خواهد شد که استقلال نيز به فروش برود.

اميررضا خادم پس از برگزاري سومين مرحله مزايده سرخابي‌ها تصريح کرد: از ابتدا سياست وزارت ورزش واگذاري هر دو باشگاه استقلال و پرسپوليس بوده است. ما مصمم هستيم که هر دو باشگاه به فروش برسند و موافق واگذاري هر دو باشگاه بوده و هستيم.

وي افزود: با توجه به شرايط پيش آمده در مزايده سوم، اميدواريم که خريدار استقلال نيز تنها در روند قانوني شرکت در مزايده داراي ايراداتي باشد و قصد جدي براي خريد استقلال داشته باشد که در اين راستا تلاش خواهيم کرد شرايط براي واگذاري استقلال به اين خريدار نيز فراهم شود.

خادم در پاسخ به اين سوال که اگر قصد تنها خريدار استقلال خريد نهايي نبوده باشد، سياست وزارت ورزش در ادامه با استقلال چه خواهد بود؟ گفت: بايد تمام راه‌ها بررسي شود. ما برنامه‌اي براي نگهداري يکي از باشگاه‌ها نداشته‌ و نخواهيم داشت. قصد داشتيم هر دو باشگاه را واگذار کنيم. اگر پرسپوليس با تاييد اهليت خريداران آن واگذار شود، در مورد استقلال نيز قطعا بايد چاره‌اي براي واگذاري انديشه کنيم.

وي با اشاره به پيشنهاد پوري‌حسيني، رييس سازمان خصوصي‌سازي مبني بر برگزاري مزايده مجدد براي استقلال گفت: موافق اين پيشنهاد هستيم. مهم اين است که وزارت ورزش مي‌خواهد استقلال را نيز واگذار کند و در اين مسير هر اقدامي لازم باشد انجام خواهد شد تا حاشيه‌اي پيش نيايد.